pátek 24. července 2015

Unboxing | Dekorativka.cz

Krásný pátek. :)

S tímto článkem zároveň zakládám novou rubriku na blogu. Nevím, jak moc bude pravidelná, ale budu se snažit. :)



Objednávku jsem udělala ve středu 8.7 2015 společně s mamčou, která mi zaplatila paletku Sleek. Celé to navrhla ona, protože jsem hned v pondělí 13.7 měla svátek, tak jsem měla supr dárek.
Sama nevím, jak začít.. Asi vám nejdřív řeknu můj názor na eshop a potom vám ukážu balíček.

Objednávala jsem ve středu 8.7, přičemž jsem na eshop psala, jestli by bylo možné, aby balíček dorazil v pátek. Eshop mi vyhověl a slíbil, že balík dorazí v pátek. Jako způsob dopravy jsem zvolila INTIME, protože to bylo nejlevnější a už jsem s touto společností měla zkušenost. Pak nastal malý problém. Objednávku jsem neměla s malou slevou, kterou jsem mít měla. Byla to moje chyba, protože jsem nebyla přihlášená. Po druhé jsem dekorativku kontaktovala, přičemž mi znovu eshop vyhověl a cenu objednávky změnil. Byla jsem za to moc ráda. Je super, že pro zákazníky udělají maximum. Celková cena objednávky byla kolem 600 Kč i s poštovným. Balíček přišel v pátek dopoledne. Kurýr z INTIME mě telefonicky kontaktoval s tím, že mi veze balík, já ho pak jen zaplatila a převzala.
Balíček přišel naprosto v pořádku. Nebyl zničený, nic nechybělo a dokonce jsem tam měla gumové medvídky navíc, což mi přijde milé.
Za mě tento eshop určitě ANO! Se zákazníky komunikují na výbornou, problémy vyřeší a snad nejlepší je, že pokud máte možnost, tak si zboží můžete vyzvednout osobně bez poštovného.


Teď už konečně k objednávce! Celkem jsem si objednala tři věci - paletku na konturování obličeje Sleek, paletku očních stínů W7 a 1+1 zdarma Ziaja krém. Největší radost jsem měla z paletky od Sleeku, kvůli tomu jsem dělala objednávku na dekorativce. Ty ostatní věci byly spíš jen tak, že mi cvrnkly do nosu. Když jsem tam viděla značku Ziaju, tak bylo jasné, že konečně něco vyzkouším. Zaujala mě nabídka 1+1 na krém s kozím mlékem, protože tak vás jeden krém vyjde kolem 40 Kč.


Sleek - Paletka Face Form na konturování obličeje LIGHT 319 Kč

Jak jsem psala, na paletku jsem se strašně těšila. Trochu jsem se obávala, aby nepřišla zničená, ale nestalo se tak. Byla naprosto v pořádku a je tak krásná! Zamilovala jsem se do ní. Akorát když jsem teď trošku opálená, tak je na mě moc světlá. V zimě budu zase bledule, tak snad bude sedět.




W7 - Paletka stínů In The Mood 119 Kč

Tohle už bylo takové spontánní. Viděla jsem ji tam, byla levná a četla jsem na ni pozitivní recenze. Je to moje první paletka. Balení se mi moc líbí, je kovové a malé, takže se bez problémů vleze do kabelky a nezabere tolik místa. Světlé stíny nejdou skoro vůbec vidět, ale ty tmavší mají dobrou pigmentaci. Jsem ráda, že je moje a určitě to není moje poslední paletka.




Ziaja - 1+1 Zdarma denní a noční krém kozí mléko 89 Kč

Poslední věc, kterou jsem přihodila do košíku, byly dva krémy od Ziaji. Měla jsem v plánu si od Ziaji objednat něco jiného, ale když jsem viděla tuhle super akci, tak jsem měla jasno. Bála jsem se, že krém bude nějak nechutně smrdět. Vidím kozí mléko a hned si představuji smrad kozích bobků. Zase jsem se mýlila. Krém voní příjemně, žádnou kozu necítím. Zatím jsem si nechala jen noční krém, který využiji, ten denní nechám do nějaké giveaway.


Tak to by bylo všechno. Můj celkový pocit? Super! Za mě tento eshop/produkty ano! Určitě to nebyla moje poslední objednávka. :)) 
Co na to říkáte? Máte zkušenost s eshopem?

40 komentářů:

  1. Mám pár zkušeností a eshop je fakt super! Ty krémy jsem si taky objednávala a na paletku od Sleeku mám zálusk! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky tvému blogu jsem zjistila tu super akci na krémy :D :)

      Vymazat
  2. Noční krém jsem zrovna včera poprvé otevřela a musím říct, že je super. Odéru z kozenky jsem se nebála, viz moje vzorečková recence: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/07/ziaja-vzoreckova-recenze-no-2.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tá paletka od Sleek vyzerá super :)

    Pozývam Ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat

  4. V tomto eshopu jsem zatím nekupovala. Chystám se ale na nákup výrobků Ziaja. Chci zjistit, jestli stojí za tu chválu, kterou čtu na blozích :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s krémem spokojená, ale chtěla bych vyzkoušet víc výrobků :)

      Vymazat
  5. tá paletka od Sleeku je super, a i ja by som rada vyskúšala niečo od W7 :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Z eshopu jsem zatím objednávala jen jednou, ale taky jsem byla moc spokojena :) http://beautyna-cz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna včera jsem na tuhle akci na Ziaja krémy na dekorativce koukala, ale nechtělo se mi objednávat jen je. Mám v plánu také objednat nějakou paletku od W7 všechny vypadají skvěle! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám v plánu pořídit si ještě nějakou paletku od W7 :)

      Vymazat
  8. Taky plánuji dělat objednávku na dekorativce :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Ziaja jako značka je velice super. :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  10. S e-shopem nemám žádné zkušenosti. z toho co píšeš ale vypadá moc dobře, pokud ti hned nadvakrát takhle vyhověli :)
    Sleek je moje srdcovka, mám od nich 2 paletky očních stínů a nemohu si je vynachválit! Jistě si značku zamiluješ jako já! :D

    http://maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ráda, že mi tak vyhověli :) To doufám :D Na paletky očních stínů jsem taky koukala a hned bych si vybrala :D

      Vymazat
  11. Tá paletka od W7 vyzerá perfektne, presne niečo také zháňam. Škoda len, že v balení nemá aj aplikátor. A pozornosť od e-shopu v podobe gumových medvedíkov je naozaj milá, to by som teda nečakala :)
    Kristy Mignonne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mi ani nechybí, protože v 90% případech u každé paletky je ten aplikátor nepoužitelný.. S těmi medvídky máš pravdu, nečekala jsem to, a proto to tak překvapilo :)

      Vymazat
  12. Plánuji si koupit něco od dekorativky taky, akorát si to chci objednat a vyzvednout v Praze. Přijde mi to lepší než platit poštovné a pak mi to třeba ani nedovezou. Zaujala mě u tebe ta paletka In The Mood - vypadá báječně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že osobní vyzvednutí je super :) A děkuji, Kájo :))

      Vymazat
  13. Z tohohle e-shopu chci také udělat nějaká nákup. :3 Hrozně se mi líbí výběr kosmetiky a taky to, že je tam kosmetika, která není testována na zvířatech! O W7 jsem si vždycky myslela, že je dražší značka, ale poslední dobou mi přijde, že je dost dostupná cenou! A už jí mám napsanou ve wishlistu. :) Moc ti tu tvou paletku od W7 závidím :) Ukážeš jí někdy v nějakém líčení? Moc by mně zajímalo jak bude vypadat a s ní vymyslíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem do článku zmínit, že netestují na zvířatech :) Možná, že někdy s ní líčení bude :)

      Vymazat
  14. Z eshopu jsem objednávala jen jednou a to bylo z Parfums, jinak takhle s eshopy nemám vůbec zkušenost :)
    Líbí se mi moc Tvůj výběr :)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda to je pořádný nákup! Já mám od Sleeku trio tvářenek a jsem s nimi moc spokojená. Přemýšlela jsem ještě o tomto konturovacím setu, ale nakonec jsem volila pouze tvářeny. Paletku In the nude bych chtěla taky vyzkoušet, bohužel mám zatím dost paletek, takže je musím nejprve dopotřebovat a pak pořídím něco nového!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty tvářenky jsem taky nekoukala, ale asi bych je nevyužila. :)

      Vymazat
  16. Paleta od W7 vyzerá super, čakala by som, že bude stáť viac, lebo na ňu počujem len samú chválu :) Asi si ju objednám aj ja :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  17. Paletka od Sleeku je krásná! V paletce očních stínů jsi si vybrala moc hezké odstíny a ty dva krémy z kozího mléka také vypadají zajímavě. Je super, že máš jak denní tak i noční. :-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Terezko :) Já ten denní asi vůbec nevyužiji, zatím je pořád nerozbalený. :D

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks