čtvrtek 23. července 2015

And the winner is...

Ahojte!

Tři týdny utekly jako voda, a proto tu dneska jsem se slavnostním článkem. Od začátku prázdnin jste mohly do včerejška soutěžit o pár kosmetických věcí. Po půlnoci se giveaway uzavřela a cena čeká na svou majitelku.



Než vyhlásím vítěze, tak vám všem chci moc poděkovat. Ani ve snu by mě nenapadlo, že se zapojí šedesát lidí. Upřímně, čekala jsem maximálně dvacet a připravovala jsem se, že bych mohla losovat pomocí papírků. Velké díky patří vám čtenářkám! ♥ A pokud nevyhrajete, tak nezoufejte, protože tohle není poslední giveaway. Věřím tomu, že se na vás štěstí usměje příště.

Připomínám, že se soutěžilo celkem o šest věcí - řasenka, balzám na rty, SOS gel na ruce, cestovní balení sprchového gelu, lak na nehty, 15ml maska na obličej.

Random to celé rozhodl. Vítězkou se stává TeriMiss s číslem devatenáct.


Gratuluji, Teri! :)

Pokud by se vítězka do 3 dnů neozvala, tak budu losovat znovu.

Mějte se krásně a užívejte prázdnin!





7 komentářů:

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks