středa 8. července 2015

Summer Essentials


Tak se tedy zařadím do dlouhé řady a udělám stejný článek, který v posledních dnech vydává každá blogerka. Článek už měl být o víkendu, ale znáte to.. Tropické počasí mi překazilo plány. Bude se jednat o mé letní nezbytnosti, bez kterých bych vedra v minulých dnech asi nezvládla.. Jsem ráda, že bez výčitek můžu napsat článek, protože když bylo tak krásně, tak se mi prostě nechtělo sedět u počítače. Radši jsem byla celé odpoledne v bazénu a chytala bronz. V těch vedrech jsem dávala mé pokožce zabrat, ještě když byla každý den na sluníčku, vždy jsem se to večer a ráno snažila nějak napravit.


Sprchuji se teď výhradně vlažnou nebo studenou vodou. Když mi začne téct teplá voda na moji trochu spálenou pokožku, tak se neznám. Produkty, které používám ve sprše, nejsou nic nového. Už několikrát jsem o nich mluvila a pořád s nimi nedám pokoj. Tak teda nedám dopustit na Dermacol sprchové gely Aroma Ritual. Střídám Rozpustilý citrón s Rebarborou a jahodou. Rozpustilý citrón používám častěji, protože je to svěží vůně, kterou v tomto počasí prostě potřebuji. Svěží sprchové gely jsou pro mě v létě povinností.



Hned po sprše si celé tělo namažu tónovacím tělovým mlékem od Avonu, které se má používat po opalování. Příjemně voní a spálenou pokožku pěkně zchladí. Používám ho každé léto, mám pocit, že už tři za sebou, a pořád jsem s ním spokojená.
Když už jsem u toho opalování, tak vám hned představím moje opalováky. Každý rok vsázím na Astrid, není to nic luxusního, ale mně vyhovuje. Do soboty jsme doma žádný opalovák neměli, protože mamka nestihla koupit a já se o to nějak moc nezajímala. Až když jsem se chtěla opalovat, tak jsem zjistila, že doma žádný není. Teda máme doma jeden, ale ten má faktor 50, takže by mi k ničemu nebyl. Taťka byl při ruce, tak jsem ho poslala do obchodu pro opalovák, bylo mi fakt jedno, který donese. Hlavně ať nějaký donese a on donesl oblíbený Astrid. Víc mi vyhovuje desítka s beta karotenem.



Když se jdu opalovat, tak nemůžu vyjít, bez toho aniž bych neměla namazané rty balzámem. Když si rty nenamažu, tak se večer můžu zbláznit bolestí. Na opalovačky používám jahodový Carmex s faktorem 15 nebo Baby lips. A jinak používám kokosáka z Yves Rocher.



Na obličej používám každý den květinovou vodu Saloos, recenzi jste si mohly přečíst zde . Tohle je prostě must-have, protože moje pleť v těch vedrech dostávala zabrat, takže tuhle vodu ocenila, Krásně pleť osvěží, ta moje pomáhá proti akné a hydratuje.
K pleti se vážou další dvě věci. Jedna z nich je několikrát u mě na blogu zmíněný kokosový olej. Momentálně ho používám každý večer na obličej, protože přes léto mám suchou pleť.



Druhá věc jsou různé masky, gely, peelingy na čištění pleti. Moji kamarádi na léto jsou masky Freeman, které teď testuji.



Samozřejmě bych si léto nedovedla představit bez letních vůní. Nedala bych ani ránu bez antiperspirantů, tělových sprejů a voňavek. Už asi rok používám dva stejné antiperspiranty od FA, protože krásně voní a hlavně se po nich nepotím, což se o každém antiperspirantu říct nedá. Na léto jsem si pořídila vysněný body spray Victoria's Secret. Vůně se na léto opravdu hodí, vždy když někam jdu, tak ho použiji, ale nedá se o něm říct, že by nějak dlouho na těle vydržel.
Moje oblíbená letní voňavka je od Adidasu Fizzy Energy. Dostala jsem ji a jsem za to ráda, protože sama bych se nedokopala ke koupi. Stojí kolem stovky, na těle vydrží, krásně voní. Co víc si přát? :)



Na závěr věc, bez které bych léto nepřežila - sluneční brýle. Když v létě někam jdu a zapomenu je, tak jsem na sebe víc naštvaná, než když zapomenu sluchátka.



Bez čeho se v létě neobejdete vy? :)

39 komentářů:

  1. Pěkné. :-) Astrid opalovací mléka byly u nás doma také vždy klasikou, která nikdy nezklamala. :-)
    Já jsem zjistila, že v létě nepoužívám nic moc extra. Já jsem prostě na tělovou kosmetiku flákač, ale je fakt, že skoro s pětadvacítkou na krku bych s tím měla něco dělat.. :D Snažím se alespoň po sprše si namazat nohy tělovým mlékem, protože na nohách se mi to jakš takš vstřebává, dále musím mít při ruce vždy Labello, ale to ať je léto, nebo zima, na tom nesejde. No a jinak asi nic spešl. :-/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, Marky :) Já si zase myslím, že to s tou pečující kosmetikou trochu přeháním a to mi je 16 haha :D

      Vymazat
  2. Dermacol jahoda s rebarborou mám aj ja a neskutočne dobre vonia !! :) Astrid opaľováky mám tiež a sú to jedny z najlepších :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Voňavé sprcháče od Dermacolu taky miluju:) A bez brýlí v létě nedám ani ránu!:)

    OdpovědětVymazat
  4. modrý baby lips je nejlepší, strašně hezky voní :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosový olej je super ! :) a sprchové gély vyzerajú skvelo. :) Vďaka za tip.
    Zároveň všetkých ktorých baví svet kozmetiky pozývam na moju SÚŤAŽ o tri kozmetické balíčky . Dúfam, že sa zúčastníš. :)

    http://everydaywithlola.blogspot.sk/2015/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Dermacol je klasika, nic sa neda pokazit :33 Ten isty body spray som si zaobstarala pred par dnami a je skvely :) Uz len stiahmut nejaky serial a leto ako ma byt :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky miluju ten Dermacol Aroma Ritual s citronem. Někomu nevoní, ale jak říkáš - je krásně svěží a taho já se nemůžu nabažit. :)
    http://document-this-moment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně první voněl jak sprej na záchod, ale pak jsem si ho zamilovala :D :)

      Vymazat
  8. Mám podobné nezbytnosti, jen nepoužívám Dermacol, ale Radox :-) Kde jsi sehnala Victoria Secret? Jestli napíšeš, že někde v Praze, tak se pro něj snad rozjedu.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze nene :D Kupovala jsem ho přes Parfums.cz a vyzvedla jsem si ho v Ostravě, ale jsem si jistá, že pobočku mají určitě i v Praze :)

      Vymazat
  9. Myslím, že tam máš všetko potrebné na leto :) Sprcháče sú božské :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Dermacol je klasika :) To je vždy všade :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám tyhle voňavky od Adidasu jako body spreje anebo taky (bacha, přijde tip!) do pokoje místo osvěžovače. Voní to úžasně, žádná hnusná záchodová chemie.
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super tip. Asi ji tak budu používat, když mi bratr zasmradí pokoj :D

      Vymazat
  12. Nemám pocit, že bych na léto potřebovala něco zase tolik extra :) Opalovák je samozřejmostí, na další poopalovací vychytávky si moc nepotrpím...ale bez čeho se neobejdu (ale tomu je tak skoro po celý rok) jsou tělové krémy - mám hodně vysušenou pokožku, takže časté letní sprchování/koupání mi dělá na těle šupinky - takže krémuju a krémuju :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hodně v létě vysušenou kůži ze sluníčka, takže taky krémuju :)

      Vymazat
  13. I já Astrid používám a můžu se na něj vždycky spolehnout:-) Jinak ani já se neobejdu hlavně bez sluneční brýlí, ty prostě musím mít vždycky jinak bych asi umřela:-D A dost přemýšlím, že bych si koupila ten kokosový olej:-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
  14. Ja jsem si na leto taky vzdycky kupovala milion super vonavych veci. Ale letos jsem prisla na to, ze jak je vedro, tak mi vsechny umele vune smrdi. Jeste loni jsem si nakoupila tropickou limitku od Balei, letos mi to nejak nejde pres nos...

    onnimik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní článek. Mně se pleť v léte extrémě vysušuje, takže krém na obličej je zase moje must have. Hrozně mě zaujal ten jahodový balzám na rty. Pokud je něco, co miluji, tak je to vůně jahod v krémech, maskách a šampónech.

    Děkuji moc za komentář na blogu :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné brejličky :-) Miluji od Dermacolu jahodový sprcháč..

    OdpovědětVymazat
  17. Taky se v létě sprchuji zásadně vlažnou/studenou vodou, ale občas si jen tak napustím i horkou vanu, protože ta je skvělá za každého počasí. Opalováky od Astridu jsou asi nejlepší, které znám. Pravidelně je každé léto kupujeme, ale mně už jsou stejně k ničemu, protože se rok co rok šíleně osypu a to už ani opalovák nepomůže. :( A brýle jsou asi nejpotřebnější věc v létě!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks