čtvrtek 16. července 2015

The 15 Weird Questions

Krásný čtvrtek!

Takové odlehčené články, jako jsou tagy, si nechávám na horší chvíle. Zrovna teď se mamka rozhodla, že chce vymalovat celý barák. Hned nakoupila barvy a ode dneška malujeme. Bohužel jsme na to zatím samy dvě. Každopádně celé dny se jí budu snažit pomáhat, aby na to nebyla sama, tak proto asi nebudu mít moc času na psaní článků. Za týden by to mělo být zase ok. I tak se budu snažit přidávat články. Dneska to bude zrovna tag. Už dlouho se tady žádný neobjevil, řekla bych, že naposled jsem publikovala tag v dubnu? Sama nevím.
Tento jsem viděla u Elis a už jen z nadpisu mě zaujal, tak jsem si řekla, že ho taky udělám na blog. Přece jenom jsem tady toho na sebe tak moc nepráskla, tak to vylepším weird tagem.



1. Máš nějakou přezdívku, kterou používá jen tvá rodina?
    Od malička mi rodiče říkají "Májo" a když jsem nastoupila do první třídy, tak mi takhle začali říkat i spolužáci. Každopádně je to trochu divné, protože se jmenuji Markéta a obvykle se "Májo" říká Marušce. :) Kamarádky k tomu potom přidaly "Májuško" a to se mi líbí víc.



2. Jaké máš divné zlozvyky?
    Nevím, jestli jsou divné, ale pořád si upravuji vlasy, a když jdu kolem zrcadla nebo ve městě, kde je možnost, tak se kouknu, jak vypadám. Druhý zlozvyk je, že nevydržím sedět v klidu. Pořád musím hýbat nohou. A nevydržím bez žvýkaček. Když jdu do školy a omylem si zapomenu žvýkačku, tak začnu zmatkovat a hned si musím jít koupit balíček.

3. Máš nějaké zvláštní fobie? 
    Mám doslova panickou hrůzu z hmyzu a neskutečně se bojím pavouků. Jsem vystrašená i z malého broučka.

4. Jakou písničku si nejradši zpíváš, když jsi sama?
    Momentálně to je nějaká od The Beatles, nejčastěji Hey Jude.

5. Jaké drobnosti ti lezou na nervy?
   Cvakání propiskou, srkání. Co mě zabíjí, je ten ohavný zvuk, když sjíždíte nehty po tabuli.

6. Co děláš, když jsi nervózní?
    Upravuji si vlasy nebo si sahám na ucho. :D A tom horším případu vždy kámošce řeknu, že se mi chce čůrat.

7. Na jaké straně postele spíš?
   Když usínám, tak jsem otočená obličejem ke zdi, ale ráno se vždy vzbudím uprostřed postele.


8. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
    Nepamatuji si, jaký byl první, ale pamatuji si, když jsem k svátku, bylo mi asi šest, dostala od kamarádky plyšového medvídka, s kterým do teď spím.  A jméno jsem mu nikdy nedala, vlastně jsem nikdy žádnému plyšákovi nedala jméno, protože mě nikdy žádné dobré nenapadlo.

9. Jakou stranou těla jsi otočená ke sprše?
    Když si umývám vlasy, tak stojím zády ke sprše. Když si umývám tělo, tak jsem břichem ke sprše.

10. Umíš se svým tělem něco, co ostatní nedokážou?
      Neumím.

11. Jakou frázi nejčastěji používáš?
     OMG.

12. Jde se spát - co si vezmeš na sebe?
      Pyžamo, obvykle to je tričko a šortky.

13. Už jsi někdy jedla pastelku?
      Ne, ale když jsem byla malá, tak jsem zkoušela, jak chutnají granule pro psy.

14. Jaký nápoj si vždy objednáš ve Starbucks?
     Vždy si tam objednám kávu. :D Není to tak, že bych tam chodila pravidelně a měla tam svůj oblíbený nápoj. Celkem jsem tam byla asi tak 5x a pokaždé jsem si dala něco jiného. Ale mám ráda ledové karamelové latté.


15. Jaké beauty pravidlo doporučuješ, ale někdy nesplňuješ?
      Já ho nedoporučuji ani nesplňuji, ale vím, že by se obličej měl čistit i ráno a to já nedělám.


Pamatujete si Vy svého prvního plyšáka? Máte ho do teď? :D :)) 
PS: Velké díky za 10 000 návštěv na blogu a plno milých komentářů. ♥ Všechny jste skvělé!

23 komentářů:

  1. Krásný článek :)) Svého prvního plyšáka mám do dnes a pořád s ním spím... Jednou jsem si řekla, že jsem na něj už dost stará a dala jsem ho do krabice, ani ne za týden jsem to nevydržela a položila zpět na postel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :)) Já bych toho mého do krabice nikdy dát nemohla :D

      Vymazat
  2. ten tvoj zlozvyk zo žuvačkou je naozaj vtipný :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. takéto články mám veľmi rada ! Vždy sa pri nich nejako pobavím a zistím niečo nové o bloggerovi.
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) Taky nesnáším srkání nebo mlaskání! :D a o nehtech na tabuli ani nemluvím, brr :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ty nehty na tabuli jsou hrůza. Jen, když na to pomyslím, tak se mi chce umřít :D

      The 15 Weird Questions

      Vymazat
  5. Já mám svého nejmilejšího plyšáka doteď, ale nespím s ním. Teďka zabírá větší část postele plyšový žralok od přítele, který zároveň slouží jako dobrý polštář :-) S tou žvýkačkou to máme stejné, akorát je pravda, že když mám neustále žvýkačky po ruce, tak si na to kamarádi zvyknou a musím je kupovat jednou tolik :D Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já žvýkačky před každým schovávám, protože v tom jsem celkem lakomec :D Nesnáším, když se musím dělit o žvejky :D

      Vymazat
  6. Granule pro psi jsem taky jedla :DD
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pavouků se taky strašně bojím a jednou když jsme byla malá taky jsme se strýcem chutnali granule :D Jsem ráda, že jsi tag udělala velice jsem se pobavila :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky hroznou paniku z hmyzu a naprosto ho nesnáším! Svýho prvního plyšáka mám až do teď a vždycky se strašně splaším když zjistím, že ho nemám v posteli. Jinak ani já jsem jim nedávala jména, takže můj první plyšák se jmenoval Hrošík, protože to byl hrošík:-D. Jinak skvělý tag!!:-)) A gratuluju ti, Peggie zasloužíš si to!♥☼ Tvůj blog se strašně dobře čte!:)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy, když jsem nějaké jméno vymyslela, tak bylo strašně trapné :D A děkuju moc, Teri ♥

      Vymazat
  9. Love these kind of tags - They are so funny to read!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám právě ségru Marii a říkáme jí Májo. :D Proto jsem se divila, že tobě, jako Markétě se říká Májo. :D Ale pak jsem se setkala s více případy, dokonce znám i Marka, kterému se říká Májo, což mi přijde už jako totální blbost. :D Jinak pěkný TAG, taky jsem ho cca 2.roky zpět dělala. :D :)

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, když si na tu přezdívku, tak moc zvyklá, že už se ti pak protiví tvé pravé jméno :D A dík :)

      Vymazat
  11. žuvačky musím aj ja mať vždy :D mňa to proste odburáva od stresu :D keď tak premyslam tak za tie roky som dala tolko penazi na zuvacky, že by som mala na jednotyzdnovu dovolenku na hawaji :D
    A OMG používam aj ja :DD A všetci ma potom napodobnuju :D

    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsme jediná :D Upřímně? Možná bychom na tu dovolenou mohly letět spolu :D :D

      Vymazat
  12. Ty granule pro psy máme stejné! :-D
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks