neděle 5. července 2015

Saloos | Květinová pleťová voda Tea Tree

Krásnou vysluněnou neděli. :)

Venku opět začíná parný den, koho už to štve? Já si to celkem užívám. Od čtvrtka pravidelně každé odpoledne jsem venku na sluníčku a snažím se chytit bronz. Jsem v tom celkem loser, protože i když jsem čtyři hodiny venku, tak mám stejně pokožku zarudlou a jinak pořád bílou. Nechápu to!! V těchto vedrech trpí hlavně vaše pleť, která je suchá, spálená a potřebovala by osvěžit. Nevíte čím? Hned vám dám jeden tip. :)



Květinová pleťová voda je prostě můj summer must-have, protože pleť při každém použití osvěží, což vás nabudí, a tonizuje ji. Dokonce mě i babička lákala na tento výrobek, protože květinovou vodu taky používá a moc si ji chválí. Celkem mě zaujalo kolik taková obyčejná květinová voda má využití. Můžete ji použít na osvěžení pleti, na rozčesání vlasů a co mě hodně překvapilo je, že tento výrobek můžou použít i muži jako vodu po holení. No zajímalo by mě, který muž by po holení používal květinovou pleťovou vodu.

Já si vybrala Tea Tree, kterému Saloos přezdívá "Kamarád mladé pleti". Z přezdívky je jasné, že je určen pro mladou a problematickou pleť. Jsem ráda, že Saloos myslí na všechny věkové kategorie. Pro citlivou a zralou pleť je vhodná Růže. Energii a vitalitu dodává Neroli. Kouzlo uvolnění má Santalové dřevo. Tohle samozřejmě není všechno, pokud vás zajímají bližší informace o jiných květinových vodách, tak můžete kouknout zde. Všechny květinové vody opět nesou značku CPK, což znamená, že obsahují čisté přírodní suroviny.




Snažila jsem se je najít v DM, ale nikde jsem je tam nenašla, tak nevím... Každopádně 50ml koupíte na internetu za necelou stovku. Koukala jsem na stránky Parfums.cz a tam mají květinové vody za 105 Kč.


Popis výrobce

Nejlepší kamarád mladé pleti, je ideální pro mastnou a problematickou pleť. Má dezinfekční, antiseptické a hojivé účinky. Trea Tree je vhodný k obkladům a potírání pokožky, k ošetření ran a zánětů. Chladí a zklidňuje místa při bodnutí hmyzem. Pečuje o vlasovou pokožku, omezuje tvorbu lupů. Zklidňuje pokožku po holení a depilaci.


Složení

- čistý vodní destilát z listů australského čajovníku
- alkohol 2%


Můj názor

Květinová voda je ukrytá v matném skleněném balení s rozprašovačem. S balením jsem spokojená a s dávkováním jakbysmet. 50ml se mi skvěle vleze do každé kabelky, takže tohohle pomocníka můžu mít vždy u sebe.



Když jsem poprvé květinovou vodu zkusila stříknout na pleť, tak jsem byla doslova znechucená z její vůně. Čekala jsem nějakou nádhernou vůni, ale čajovník mi vůbec nevoněl. Po několika použití jsem si na specifickou vůni zvykla a teď už s ní problém nemám.

Tea Tree nejčastěji používám k osvěžení pleti. V těchto horkých dnech se to vážně hodí a osvěžení fakt funguje! Vždy mě to nabudí a cítím se lépe. Pak ji používám k dočištění pleti, kdy na tamponek nastříkám tea tree a rozetřu po celé pleti. Teď když se nemaluju, tak používám tea tree vždy ráno a večer. Večer hlavně před použitím masky na obličej, abych měla pleť čistou.

Co mě teda hodně štve, ale to není chyba Saloos, je že strašně rychle mizí. Asi je to moje chyba, takže bych ji neměla tak často používat, haha. Ale to bude asi problém, protože moje pleť si na tuhle květinovou vodu zvykla a vyžaduje ji po mně.



Zatím nevím, jak funguje na bodnutí hmyzem, protože mě letos ještě žádný neštípl. Za to jsem neskutečná ráda!! Nesnáším štípance od komárů, ale věřím, že Tea Tree by si s tím poradil.

Mé celkové pocity z této vody jsou skvělé. Na začátku jsem se bála, že vůně čajovníku všechno zkazila, ale zvykla jsem si na ni a teď se mi zdá být i příjemná. Opravdu je to produkt, který v těchto horkých dnech musíte mít, protože pleť osvěží.


Shrnutí
+ osvěžuje, hydratuje pleť
+ CPK výrobek
+ pěkné balení
- rychle ubývá

Máte zkušenost s květinovou vodou? Čím v létě osvěžujete svou pleť?

19 komentářů:

  1. Od Saloos si chci taky uz neco poridit. Tahle voda vypada skvele. Ja bohuzel zatim nicim neosvezuji plet, ale mozna ze si poridim termalni vodu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O tejto značke som počula, no nikde som ju nevidela :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné, protože v každém DM by něco měli mít :)

      Vymazat
  3. Ahoj Peggie, já mám ráda na osvěžení minerální vodu od Baley, ale tohle se mi moc líbí :) Přestože mám ráda voňavé produkty, tak mě to zaujalo. Jo, a jak jsem říkala, že se budu slunit... skoro nic z toho zase nebylo. Sice mi mamka řekla, že trošku opálená jsem, ale já to nevidím. Jen jsem si spálila ramena a nos. :D
    http://document-this-moment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj :) Od Baley jsem zase já nic nezkoušela :D Já mám hodně spálený dekolt a trochu záda :D Obličej už mám takový růžovo-bronz :D Ale ramena spálená vůbec nemám :D

      Vymazat
  4. Asi jsem si tu vodu zamilovala :O Já si jí snad po tvé recenzi vážně koupím! Hrozně by se mi líbila nejen na osvěžení, ale i po depilaci.. Vážně jí potřebuji :D Moc děkuji za typ :) A musím s tebou souhlasit, vůně Tea Tree je vážně taková na začátku až nechutná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem ráda. Pořiď si ji, myslím, že nebudeš litovat. :)

      Vymazat
  5. O téhle značce jsem taky ještě neslyšela, ale podle tvé recenze bude takhle voda super. :-) Něco takovýho by se mi taky hodilo! :-D Já se třeba i za den 3x namažu obličej opalovacím krémem a pak když si ho namažu krémem po opalování pálí mně jako čert, přičemž mé sestřenici se jednou namazat bohatě stačí a po jednom dni je hodně opálená. To je normálně zákon schválnosti! -_- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově je tahle značka super. :) To teda je zákon schválnosti. Já se už čtvrtý den smažím na slunku a jsem pořád bílá a někdo je hned bronz :/ :D

      Vymazat
  6. od Saloos som ešte nič neskúšala, tak hádam už niečo vyskúšam :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Ešte som nič neskúšala, ale ak by fungovala aj na štípnutie hmyzu, určite by sa hodila :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem chtěla vyzkoušet růžovou vodu, která je prý taky výborná. Od Saloos mám balzám na rty s rakytníkem, který je docela fajn :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  9. Saloos mám ráda, vypadá skvěle, při příštím nákupu se asi taky mrknu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  10. slyšela jsem o ní taky jen samé klady, já mám od saloos levandulový olejíček, který krásně zklidňuje, když si ho dáš třeba na spánky a pak takový ten základní masážní. nemůžu si vynachválit! a tenhle zatím nemůžu sehnat, ale zkusím mrknout do DM :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já být tebou, tak to objednám někde přes net, protože v DM to mají zbytečně předražený.

      Vymazat
  11. Svou pleť osvěžuji nejčastěji vodou a nebo mám body spray. :D Ale tahle voda by nemusela být vůbec špatná, navíc jestli by i fungovala proti štípancům (kterých v létě mám víc než dost) - tak by byla můj favorit!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks