pátek 31. července 2015

Chapter #7 of 2015

To už je zase konec měsíce? To snad není možné. Červenec je za námi, půlka prázdnin také a v podstatě i půlka léta. Správný čas shrnout tento měsíc.



S klidem můžu říct, že tohle byl můj nejlenivější a zároveň nejklidnější měsíc v tomto roce. Konečně měsíc, kdy nebyly žádné povinnosti, a nic mě nezdržovalo od věcí, které ráda dělám. Zjistila jsem, že je úplně jedno, jestli celý měsíc "prolenoším" nebo chodím do školy, vždy to uteče stejně rychle. Nechce se mi věřit, že půlka prázdnin je fuč. Kdybych měla být pozitivní, což se ke mně vůbec nehodí, tak řeknu, že máme ještě jeden měsíc. Pokud srpen uteče tak rychle jako červenec, tak to bude pěkně na houby.


Hned ze začátku července Českou republiky zasáhly šílené tropické teploty, které mě hodně vyčerpávaly, ale užívala jsem si je. I když jsem příznivec zimy, tak jsem za ně byla ráda, protože tohle bylo opravdové léto. Každý den jsem byla v bazénu a chytala bronz. Samozřejmě, že marně. Pak jsem vyhledávala chládek a čekala jsem netrpělivě na déšť a bouřku. Každopádně počasí v červenci bylo naprosto skvělé. Sama si nepamatuji, kdy naposled byl tak teplý červenec. Doufám, že i srpen bude takový, protože já chci být aspoň trochu opálená. Nechápu, proč vám vždy povídám o počasí, hihi. :)




Kdyby nebylo skvělého počasí, tak by nebylo ani tolik skvělých akcí, na kterých jsem byla. Jedno z toho bylo i úžasné letní kino, na kterém jsem byla poprvé v životě a určitě ne naposled. Příště třeba s někým klukem, abych zažila pravou romantiku, hahaha.  Kino nebylo u nás ve městě, ale 5 km od našeho městečka. K tomu se váže taky jedna "úžasná" story. Poprvé v životě jsem na kole ujela 10 km! Cesta tam byla naprosto otřesná, měla jsem chuť dojít pěšky, ale nevzdala jsem se. Nakonec jsem celá udýchaná, červená dojela do cíle. Zpáteční cesta byla hračka a nakonec jsem ze sebe měla super pocit, že jsem to zvládla. Jsem zvyklá jezdit na kole jen k babičce, což je k ní a zpátky nějakých 4 km. Chtěla bych častěji vyrážet na takové delší projížďky na kole.
Mimochodem, taky milujete, když jdete spát ve tři ráno a hned v sedm musíte vstávat? Ať žije život mladého člověka!

tohle mělo být smoothie, ale nakonec z toho vznikla zmrzka
Před prázdninami jsem si řekla, že chci o prázdninách hodně číst. Na začátku července to vypadalo bledě, protože jsem četla nudnou knížku, která mě zdržovala. Myslela jsem, že ji nikdy nedočtu. Nakonec jsem ji dočetla a pustila jsem se s chutí do další a nakonec je z toho pět přečtených knížek. Doufám, že se v srpnu polepším a skóre bude lepší.
Mimochodem, při čtení knih zásadně nepiju a nejím. Jen ty fotky s jídlem vypadají o něco lépe..



Další věc, kterou bych tady chtěla zmínit, je můj blog. Řekla, jsem si, že hlavně o prázdninách se mu chci naplno věnovat, což jsem už na půl splnila a v srpnu to nebude jiné. Troufám si říct, že jsem asi našla něco, co mě neskutečně baví a naplňuje. Teda hned po čtení. Jsem šťastná za můj blog, i když není dokonalý. Hlavně co se vzhledu týče. Děkuji vám všem za všechny komentáře, pravidelné čtenáře, kliknutí na mou stránku. Všechny jste skvělé! Každopádně, v srpnu se můžete těšit na víc kosmetických recenzí, než tomu bylo tento měsíc.


Poslední věc, ze které jsem tento měsíc nadšená - malování, mini rekonstrukce pokoje. Na léto jsme plánovali malování celého domu, protože ty naše stěny vypadaly tragicky. Nejdřív jsme se do toho samy pustily s mamkou. Jednu celou místnost jsme dělaly celý den, byla to pěkná makačka. Pak nám už začaly pomáhat ostatní členové rodiny a barák byl vymalovaný za pět dní. Tento týden jsme jeli do Ikei pro nové skříně a včera jsme je skládaly. Musím říct, že jsou dokonalé, můj pokoj miluji o něco víc.



Minulý měsíc jsem se zapomněla zmínit. V mém nejoblíbenějším obchodě mám založenou věrnostní kartičku a v červnu jsem se posunula už na druhou úroveň! A to tam nejsem zaregistrovaná ani rok.



Nechci vás už víc unavovat kecacím článkem. Prostě jsem si tento měsíc užila a byla jsem šťastná. Byla jsem aktivní na mém blogu, chodila jsem na různé akce, byla jsem s mými přáteli. Co víc si můžu přát? Snad jen, aby ta radost vydržela. Jako správný pesimista teď řeknu, že se stejně za chvilku něco pokazí, ale to je budoucnost.. Tak si hlavně užívejte každého prázdninového dne a buďte šťastné! 


Jaký byl Váš červenec? Budu se těšit na komentáře! :))

15 komentářů:

  1. Ty jo, to je neskutečné, že to zas tak rychle uteklo. Srpen totiž vždy uteče ještě rychleji a mně se chce z toho pak brečet. :D :( Nechci do školy. Červencové teplo mě osobně teda štvalo asi ze všeho nejvíc! Ale vždy jsem si zalezla do nějaké studené "komůrky" a nebo si na sebe pustila větrák a sledovala filmy nebo četla knihy. Jinak jsem byla v červenci na dovče, na výletě v Liberci a na nákupech. :) Původně jsem toho chtěla stihnout víc, ale tak snad to napraví srpen. Užívej si poslední měsíc prázdnin! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi nechce do školy :D Tak to tě to teplo bude štvát asi celý příští týden, protože jsem slyšela že má být zase teplo. A jinak já větrák ani jednou nepoužila :D

      Vymazat
  2. Utíká to hrozně rychle. Můj červenec byl ve znamení práce ( brigáda ). Jsem totálně vyčerpaná a konečně zítra nikam nemusím.. Právě dnes mi začali konečně prázdniny. Zítra žádné vstávání, klídek, pohodička. Teď mi jen zbývá sbalit si kufry a v pondělí odlétám do Španělska, už abych tam byla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se radovala, kdybych měla brigádu :) Jéé, Španělsko ti závidím, pořádně si ho užij!

      Vymazat
  3. Aj ty sa zvykneš fotografovať v spätnom zrkadle, keď už nie je čo robiť? Jéééj a ja že som jediná :D Inak to jedlo vyzerá super

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej 1. GIVEAWAY :) alebo nahliadneš môj blog :-* Moja srdcovka - blog by Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ty sa zvykneš fotografovať v spätnom zrkadle, keď už nie je čo robiť? Jéééj a ja že som jediná :D Inak to jedlo vyzerá super

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej 1. GIVEAWAY :) alebo nahliadneš môj blog :-* Moja srdcovka - blog by Katy

    OdpovědětVymazat
  5. Prvni knizku si chci poridit.

    OdpovědětVymazat
  6. O tom, jak to strašně rychle utíká mi ani nemluv.. když nepočítám učení na maturitu a na přijímačky, tak mám za sebou už tři měsíce prázdnin.. šíleně to uteklo.. ale celý srpen je ještě před námi, takže není proč být pesimisty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Závidim lidem, co maj o prázdninách na sebe čas a jsou aspoň chvíli doma...

    Journey To My Victory

    OdpovědětVymazat
  8. Mne ubehol mesiac taktiež rýchlo, lenže na rozdiel od toho tvojho, som asi viac zaneprázdnená než cez školský rok, čo chcem v Auguste napraviť! Na Girl Online sa chystám tiež, tak som zvedavá a do letného kina by som tiež chcela ísť, a možno to dám tiež na bicykli.. si ma inšpirovala, akurát to je niečo cez 15 kilometrov takže - výzva pre mňa !:D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks