sobota 19. března 2016

Weleda | Mandlová tělová péče

Krásný sobotní den. :)

Ještě než se nadobro rozloučíme s letošní zimou, ráda bych vám představila mé tři oblíbené tělové produkty, které mě od půlky února doprovázejí v mé večerní rutině.


Nedávno jsem dostala nabídku spolupracovat se švýcarskou značkou Weleda. Nedokážete si představit mou radost, když jsem si email přečetla. Proč taková radost? Na tuto značku čtu pravidelně samou chválu, měla jsem možnost vyzkoušet citrusový sprchový krém, který byl mimochodem super. Nejvíc jsem si přála objevovat tuto značku dál, protože jejich sortiment je velice rozmanitý a hlavní zastoupení má příroda.
Na testování mi byla zaslána tělová mandlová péče pro citlivou pokožku, která zahrnuje tělové mléko, krém na ruce a sprchový krém. Mandlová tělová péče je jednou z novinek, které Weleda uvedla na trh minulý rok.



Nedá mi to, abych vám něco málo o této značce neřekla. Je mi jasné, že spousta z vás ji zná, takže nemusím zacházet do podrobností, tudíž jen připomenu, že Weleda vznikla ve Švýcarsku v roce 1921 a od té doby je tu s námi neustále. V současné době tato firma zaměstnává přes 2000 lidí a vyrábí několik tisíc druhů léčiv, přes 120 přípravků přírodní kosmetiky a doplňků stravy. Všechny přípravky jsou vždy vyráběny z přírodních surovin bez umělých konzervačních látek.





Mandlové tělové mléko na citlivou pokožku 200 ml / 399 Kč

Jako první bych vám ráda představila tohle tělové mléko. Podle oficiálního popisu mléko s jemnou mandlovou vůní zklidňuje pokožku náchylnou k podráždění a pomáhá redukovat její zarudnutí. Vyvážené pH složení s mandlovým olejem v bio kvalitě poskytuje dlouhotrvající hydrataci.



U tohoto mléka musím vyzdvihnout jeho praktické balení. Aplikátor v podobě pumpičky je naprosto super. Zrovna u tělových mlék ji upřednostňuji, protože mám ráda, když můžu rozhodovat o tom, kolik produktu chci použít. Občas se stane, že mi sklouzne ruka, když je pumpička mastná, protože je kulatá.
Mléko je bílé barvy a tekuté konzistence. Bez problému se roztírá a celkem rychle se vsákne do pokožky, což mi dělá velkou radost. Miluji takové produkty! Pokožku zanechá krásně hydratovanou, vyživenou. Ještě ráno po probuzení ji mám krásně hladkou.
Nakonec jsem si nechala parfemaci, která určitě stojí za zmínku. Mléko voní po marcipánu, ale není to žádná vtíravá, přeslazená vůně. Právě naopak, je příjemná a jemná.




Mandlový krém na citlivou pokožku rukou 50 ml / 229 Kč

Krém na ruce s obsahem bio mandlového oleje zklidňuje pokožku rukou náchylnou k podráždění a hydratuje ji. Posiluje přirozenou ochranou funkci pokožky a tím ji chrání před působením vnějších vlivů.



Řekla bych, že krémů na ruce není nikdy dost. Tento je roztomilý svým růžovým plechovým balením. Krémy v plechové tubičce mi přijdou praktické, protože se dají snadno vymáčknout až do samého konce a vypadají hezky.
Krém má bílou barvu a je o trochu hustší konzistence než tělové mléko. Pro mě je to taková zlatá střední cesta. Když na blogu píšu o nějakém krému na ruce, vždy zmiňuju, že opravdu nemám ráda krémy, po kterých jsou ruce mastné. Ovšem tohoto krému se to netýká, protože se dobře roztírá a rychle se vstřebává do rukou. Krém stačí opravdu pořádně rozetřít a za chvilku ho necítíte. Ruce po něm zůstanou božsky jemné a hydratované.
Musím vám říct, že jsem ho používala asi jen 14 dní, protože pak ho objevila mamka, která mi ho zabavila. Sama si ho moc chválí a má na něj stejný názor jako já.
Vůně je totožná s tělovým mlékem. Marcipánová, příjemná, nevtíravá.



Mandlový sprchový krém na citlivou pokožku 200 ml / 209 Kč

Jemný sprchový krém vyvinutý speciálně pro potřeby citlivé pokožky. Šetrně myje jemnými rostlinnými tenzidy a pečuje o pokožku již během sprchování. Díky obsahu bambuckého másla pomáhá pokožku zvláčňovat a vyhlazovat.



Opět bych u tohoto produktu vyzdvihla krásné růžovoučké balení. Krém je bílé barvy a krémové konzistence. Šetrně umyje mou pokožku. Přiznám se, že jsem z něj trochu zklamaná, protože mi přijde, že s mou pokožkou nic nedělá kromě toho, že ji šetrně umyje. Po sprše mi nepřijde, že by má pokožka byla nějak extra zvláčněna. Měla jsem možnost už jeden sprchový krém této značky vyzkoušet (citrusový) a ten byl o hodně lepší než tento mandlový. Sprcháč krásně voní ostatně jako všechny produkty z této řady, ale jeho vůně mi přijde nejintenzivnější. Každopádně na to, že je jeho vůně tak intenzivní, moc dlouho nevydrží a při sprchování se vytratí.




Na závěr bych dodala, že můj celkový pocit z této řady je pozitivní. Po vzhledové stránce se mi líbí všechny tři produkty. Jemná marcipánová vůně produktů je také skvělá. Nejvíc mi sedlo tělové mléko a krém na ruce. Obzvlášť krém jsem si hodně oblíbila. Jelikož mi ho vzala mamka, ráda bych si pořídila své balení. Sprchový krém má sice hezké balení a parfemaci, ale jeho schopnosti mě zklamaly a nepřesvědčily o tom, že nutně potřebuji další balení.

Úplně nakonec bych poděkovala zastoupení značky Weleda za poskytnutí produktů k recenzi.

Zkoušely jste mandlovou tělovou péči? Jaký je váš názor na ni? :)

*Nezapomeňte se zúčastnit jarní giveaway.

23 komentářů:

  1. Já zatím od Weledy nezkoušela vůbec nic, ale konkrétně tato řada mě láká, ty růžové obaly působí tak sladce a příjemně a navíc jsou mandlové :). Jak budu v DM, tak si tuto řadu očichám :). Taky mám moc ráda pumpičkové balení, pro mě je nejlepší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko a ještě jsem Ti chtěla napsat, jak jsi se ptala po těch chia kaších, tak jsem byla minulý týden v DM a viděla jsem je tam :). Mají verzi brusinky + kešu a pak borůvku, v obou jsou i chia a jsou vážně lahůdka

      Vymazat
    2. Jé, děkuji, Veru. Já ti to zrovna chtěla napsat. Shodou okolností jsem byla minulý týden v DM a ty kaše jsem tam viděla, tak jsem si hned tu brusinkovou koupila a byla moc dobrá :)

      Vymazat
  2. Weledu v poslední době potkávám snad na každém kroku, ale až ve tvém článku jsem zjistila, že ji vyrábí Švýcaři. Další bod pro tuto značku. Osobně mám od nich nejraději měsíčkový krém, je to univerzální pomocník. Na mandlovou řadu jsi mě docela nalákala, líbí se mi že má tělové mléko pumpičku
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém na ruce nebo tělové mléko určitě vyzkoušej, nebudeš litovat. A děkuji!

      Vymazat
  3. Tuto kosmetiku neznám! Ale určitě je zajímavá! Skvělý článek! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. Krem na ruce me zaujal.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám tuto řadu a jsem s ní moc spokojená! Nejradši mám to tělové mléko :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Značka Weleda je mi moc sympatická, ale sama jsem od ní ještě nic nezkoušela. Vím, že když byla sestra miminko, tak na ni mamka používala jedině měsíčkový krém právě od Weledy a strašně si ho vychvalovala. Tahle mandlová řada vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké, že máš na Weledu takovou vzpomínku :) Za zkoušku určitě stojí.

      Vymazat
  7. Taktéž jsem byla strašně ráda když mi od Weledy přišla nabídka spolupráce :). A ještě víc mě potěšilo že vše, co mi od této značky přišlo, mi moc vyhovuje, většinou se najde vždycky nějaká pitomost, která mi uplně nepasuje, ale Weleda překvapila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Každopádně není lepšího pocitu, když si něco vybereš, co ti pak pasuje a oblíbíš si to :)

      Vymazat
  8. Weledu znám z Dmka, láká mě ale ta cena ne, já vím je to zase kvalitní ale 250 Kč i více za sprchový gel mi nepřijde zrovna ideální,vzhledem k výplatám většiny obyvatel ČR i SR. Pokud nemá člověk alergie či ekzémy tak mi to přijde zbytečné. Každopádně v péči o pleť na peníze nekoukám a tak bych ráda vyzkoušela něco na pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. Za sprchový gel bych tolik nedala, ale mají spoustu jiných produktů a celkem často je na tuto značku v DM nějaká akce.

      Vymazat
  9. Gratuluji ke skvělé spolupráci :-) Od Weledy jsem pořádně nic nezkoušela, spíš jen nějaké vzorky a miniatury. Určitě mám ale v plánu si něco pořídit.

    OdpovědětVymazat
  10. O této sadě jsem toho už spoustu četla a jsem moc ráda, že jsi jednu získala i ty! ♥ Nejvíc mě zaujal krém na ruce, ten od YR, co jsem u tebe před pár měsíci vyhrála, mi pomalu dochází, tak se určitě mrknu právě po tomto :) Ikdyž ta cena mě maličko odrazuje.. tak ještě uvidím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Domi :) Krém na ruce je naprosto boží, troufám si říct, že je lepší než ten od YR.

      Vymazat
  11. O téhle značce slyším poprvé:) ale velmi mě zaujala!
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu poprvé? To mě překvapilo, protože mi přijde, že Weleda je teď všude :D :)

      Vymazat
  12. Nikdy jsem nic od Weledy neměla, tak třeba někdy něco zkusím :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  13. Zatiaľ som od tejto značky nemala nič, ale keďže mám celkovo dosť citlivú pokožku hodili by sa mi tieto produkty :) Asi sa po nich pozriem :)
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  14. Vůně jsou nevtíravé a nevýrazné (u sprcháče) právě proto že je to bio přírodní kosmetika. Kdyby jsi voněla i po osprchování, není něco v pořádku, buď je to chemnický koktejl (jako většina produktů) nebo jsi ho špatně smyla. Takže já jsem v tomhle ohledu hodně spokojená a vděčná, že žádnou vůni nezanechává, je to taková jistota kvality ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Koukám, že Weleda se stává opravdu moc oblíbenou a já pořád nic nezkusila, v tomhle jsem celkem pozadu :D Ale zaujal mě krém na ruce, vypadá opravdu suprově :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks