neděle 13. března 2016

Spring Giveaway 2016

Krásný nedělní den. :)

Máte chuť si zasoutěžit? Pokračujte ve čtení tohoto článku!



Nebojte, vím, že jaro začíná až za týden, ale to vůbec nevadí. Já bych ráda s touto giveaway jaro začala přivolávat už teď, protože bych ho už opravdu potřebovala. Sluníčko mi chybí a fotit fotky, když je venku zataženo a prší, jde opravdu stěží.
Zároveň bych vám chtěla poděkovat za každou vaši zpětnou vazbu v komentářích. Na blogu jsme překročily hranici 3000 komentářů a mám nesmírnou radost, že se blížíme k 40 000 zobrazení.



Hlavní cena je krásná paletka UR THE BEST THING od I♥Makeup. Už jenom název paletky si mě získal, protože mi připomněl vás čtenářky, protože vy jste ta nejlepší věc! Paletka obsahuje 32 (22 třpytivých a 10 matných) očních stínů. Řekla bych, že paletka je hezky barevně sladěná a vybere si opravdu každá. Nejraději bych si ji nechala pro sebe, ale ráda udělám radost nějaké mé čtenářce. K paletce přidávám tekutou rtěnku Lip Lava v krásném růžovém odstínu Tremor. K výhře přidám také malé překvapení.





Co udělat pro výhru?

1. Sledujte můj blog přes GFC neboli pravidelní čtenáři

2. Do komentářů mi napište odpověď na otázku "Co je pro vás symbolem jara?" (můžete zahrnout i kosmetickou věc)
3. Do komentáře nezapomeňte připsat, pod jakým jménem sledujete můj blog a váš email
4. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku

Každá z vás tedy může přidat jeden komentář. Pokud nesplníte podmínky, nebudu váš komentář zařazovat do soutěže.
Jarní giveaway končí 2. dubna 2016. Vítězku vyhlásím v tomto článku a budu ji kontaktovat emailem. 

Vítězkou se stává DocumentThisMoment. Gratuluji a všem ostatním děkuji za účast!





Doufám, že vás tato soutěž potěšila. Držím palce a mějte krásnou neděli! ♥

49 komentářů:

  1. GFC Caroline
    Symbolem jara jsou pro mě tulipány, ani nevím proč,ale prostě je mám spojené s jarem :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Januska K
    Symbolem jara jsou pro mně prodlužující se dny, první jarní květiny, sluníčko a taky zpěv ptáčků:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě jsou symbolem jaro kočičky...snad víš, co myslím :-)
    Paletka je nádherná a jelikož mi moje dochází, bylo by fajn ji vyhrát.
    GFC: Michaela Barthová
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nedá mi sa nezapojiť, tá paletka vyzerá jednoducho úžasne! Symbolom jari je pre mňa hlavne kvety, ktoré máme na záhrade a teplejšie počasie :).
    Sledujem GFC ako Ľúbezná a môj email: lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mým symbolem jara jsou jednoznačně Sněženky,Bledule a hlavně sluníčko ,které pomalu ,ale jistě sílí.
    Eliška Brňáková, E-mail--> eliskabrnakova1@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoooj,

    musím se zapojit, protože ty stíny vypadají úžasně a ta Lip Lava! :O :)

    Já jako za symbol jara považuji zpěv ptáčků, rození mláďátek, rozkvetlou přírodu, jarní kvítí, jemné pastelové barvy, sluníííčko a hlavně Velikonoce!

    Nicole Blog
    okruhlicova.n@seznam.cz

    Hezký zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježííííš a ještě nesmím zapomenou na pyl a alergie, které na jaře nesmí chybět :( :D

      Vymazat
  7. Ahoj, krásna giveaway!! :)
    Pre mňa je symbol jari jednoznačne kvety! :) Narcise, Tulipány!<3
    GFC: Lenka Merková
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka nemá chybu. Gratuluju ke krásným číslům. Také mívám radost z každých nových 10000 zobrazení :-)
    Pro mě jsou symbolem jara ptáci a všudepřítomná zelená barva.
    GFC wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Už dávno ťa sledujem, ako Verr Vii :)
    2. Jar pre mňa predstavuje slnko, kvety, veľa energie, radosti, svetlé farby a to platí aj v kozmetike a móde. Jemný makeup, nežné farby ale svetlé. Až na pár odtieňov, presne ako paletka xD Eufória zo všetkého a hlavne všetky vône a po zime je to super :)
    3. Pod menom Verr Vii, mail: veronikaverr216@gmail.com
    4. Slovensko :)

    Tých 3000 komentárov je neskutočných! Gratulujem! :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Takže symboly jari? Určite sú to snežienky. Vždy keď ich vidím ako nám pri paneláku pučia viem že zima už odchádza. Potom určite zmena obuvi. Konečne môžem znova nosiť moje milované tenisy. Ale najviac zo všetkého sa teším na dotrhané rifle. Už od začiatku zimy na nič iné nemyslím. :DD
    GFC Alex Čuchorová
    mail alexcuchorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju jako NaireS. Pro mě jsou symbolem jara květiny. Jak ty, které vídám v květinářství jako třeba hyacinty, tak sněženky a později narcisy venku :) Taky miluju, když se začnou na stromech a keřích objevovat první lístky a tráva se začne zelenat :) To mi připomíná, že si chci nějakou jarní kytičku pořídit v květináči domů, už pár let jsem žádnou neměla, i když dřív jsem si vždycky radost udělala :) Z kosmetiky celkově víc vytahávám barvičky na rty, hlavně různé pastelky. A zítra si chci nalakovat nehty broskvovým lakem Rimmel z kolekce Rita Ora :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná giveaway! Ta paletka vypadá úžasně, hned bych věděla , jak s ní naložit! :) Jaro pro mě znamenají samozřejmě krásné květiny, ale nejen na trávě ale také krásné květinové vzory na oblečení. Taky začátkem jara začínám používat různé sladké vůně a osvěžující tělové peelingy. Taky zářivé barvy na rty! :) Taky miluju, když ráno vstávám a slyším zpěv ptáčků a venku krásně svítí sluníčko.
    GFC: Denisse Beauty
    Email: denissebeauty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji Tě jako Petra Nováková. Pro mě jsou symbolem jara kytičky a taky zpěv ptáků. Jakmile vyjdu ven a slyším zpívat ptáčky, říkám si, že jaro už je určitě za dveřmi. Na jaře taky vytahuji ze své sbírky pastelové a veselé barvičky laků na nehty :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Jana Nuzíková
    email: jananuzikova12@seznam.cz

    Na jaro se už opravdu těším. Nejvíce na všude rozkvetlé květiny (i když mám z toho většinou alergii :D). Jednoduše je to jaro o hodně "pohodlnější" než zima. Těším se také na to, jak budu nosit opravdu jarní a později až letní kousky oblečení. Mám tendenci se na jaře moc nelíčit, hlavně ne řasenkou kvůli alergii. Avšak tento rok dojde zřejmě řada na rtěnky ♥ Je to moc krásná giveaway a gratuluji k tak krásným číslům! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gfc Miska
    Pro me je symbol jara tulipany, proste vzdy si musim aspon nejake koupit. :-)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji tě jako Terezah-style
    mail: terezka0000@seznam.cz
    Symbol jara je pro mě ptačí zpěv. Nemohu si pomoct ale podle ranního zpěvu ptáčků poznám zdali bude pěkné počasí nebo ne a dodají mi dobrou náladu.

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduju tě jako DocumentThisMoment a mail je documentthismoment@gmail.com
    Symbol jara jsou pro mě pastelové barvy, svěží a třpytivý líčení, procházky, kdy na sebe nemusím brát už bundu a taky předzvěst léta a prázdnin. I když, na to se těším celý rok :D

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduju tě jako El Kagawasan, mail thatmountainlion@gmail.com. Jaro mám snad nejraději ze všech ročních období (i když léto - a povalování na pláži o letních prázdninách - mu šlape na paty!), protože všechno kvete a celkově znovu nabírá energii, stejně tak jako já :D. Docela se divím, že přes zimu nehybernuju, protože jinak jsem jak nějakej medvěd. Jaro mě vždycky nabije novou energií a já jsem pak jak hyperaktivní králík, protože můžu jít ven běhat a tak, miluju když po dlouhé zimě konečně začne pořádně svítit sluníčko a být teplo :).

    OdpovědětVymazat
  19. To je nádherná soutěž, krásná výhra.
    Sleduji jako Charmedka
    Pro mě jsou symbolem jara určitě Velikonce a celkově už teplejší počasí, sluníčko, více světla a barvičky.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji jako Janet Sonrisa
    Jako symbol jara si představím květiny, ať už tulipány nebo růže, magnolie či hortenzie a to nejen pro barvy ale i pro vůni. Květiny ve slunečním svitu jsou nádherné a fotogenické, tohle miluji na jaře. :)
    E-mail: zaneta.sonrisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Pro mě určitě louka plná rozkvetlých pampelišek :-)
    macu@seznam.cz
    GFC Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji tě pod jménem Monika Zuzanakova :D
    Jednoznačně tulipány, jsou to moje nejoblíbenější květiny. Ten pocit, když se procházím ulicemi a moje milované tulipány jsou skoro všude, je úžasný! :)
    Mail: nejedubomby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC Mirka Škampová
    Jaro = barevné tulipány a slyšitelnější zpěv ptáčků :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Meet My Lovely World
    Jaro mám spojené s Velikonocemi, barevnými tulipány a barevnými šatičkami, které na mě vykukují ze skříně :)
    meetmylovelyworld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. pro mě je symbol jara sluníčko a krásné počasí:)
    GFC: Viola Siblíková
    viola.siblikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Óó môj Bože! Toto je moc krásna giveaway!
    Sledujem ťa už dávnejšie ako Aďa G.
    Pre mňa je symbolom jari jednoznačne kvetinová potlač! Mám doma jedno tričko a jedno kimono s kvetinovou potlačou a neviem sa ich nabažiť :D
    555adka55@gmail.com

    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě pampelišky a první jahody :)
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Sledujem ako Lucia Jakubčáková.
    Môj email: luciajakubcakova11@gmail.com
    Pre mňa sú symbolom jari kvety. Kvety na lúke, v záhrade, na poliach, v dome, proste všade. Sú nádherné, farebné, úchvatné. Definitívny symbol jari. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Fantastická GA! Děkujeme! Z té paletky omdlévám! :D
    Pro mě je symbolem jara zmrzlina :D miluju, když si konečně můžu dát kafe a pár kopečků něčeho smetanového na zahrádce na sluníčku :)
    GFC: Aileen A
    e-mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Saja Frey
    Pre mňa symbolom jari sú rozkvitnuté stromy, kry, kvety, všetko nádherné farebné v jemných tónoch, z farieb je to najmä ružová ale aj všetky ostatné pastelové a je to také príjemné teplé počasie.
    ssajus@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Ach, tá paletka vyzerá vážne nádherne! Ak by som náhodou vyhrala, asi sa zbláznim radosťou :D
    Pre mňa sú jasným symbolom jari hlavne kvety, ktoré zbožňujem :)
    GFC: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Symbol jara pro mě znamená když začínají rozkvétat hyacinty a narcisky,

    OdpovědětVymazat
  33. Moc hezká soutěž :) Na Lip Lavu si brousím zuby už dlooouho :) Jinak pro mě je symbolem jara hlavně sluníčko a taky květiny :) Sleduji tě jako SweetElis a mail je 1elka@email.cz

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  34. GFC OrgasmusPravy
    OrgasmusPravy@gmail.com
    Symbolem jara pro mě znamená že se ve mě probouzeji příjemné nálady,začne svítit sluníčko a svět je hned hezčí,člověku se ráno i líp vstává než do škaredého počasí. A když si řeknu slovo JARO tak mi to symbolizuje samé hezké barvy žlutá,ružova atd..nejen barvy,ale i pocity mam chut se oblíct vesele :)

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: ·Naty·
    E-MAIL: naty.catgirl06@gmail.com
    KRAJINA: Slovensko

    Pre mňa je symbolom jary šport, kvetý, jemné svetlé líčenie a taktiež aj jemné svetle oblečie. I LOVE SPRING AND YOUR BLOG! <3 =)

    www.lifewithnaty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji jako Kateřina Výmolová
    Pro mě jsou symbolem jara mláďata zvířat a krásné rozkvetlé stromy a jarní květinky.
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Skvělá soutěž :-) Pro mě je symbolem jara určitě sluníčko a probouzející se příroda. A taky takový ten svěží voňavý vzduch :-) Z kosmetiky asi úplně nic, protože se při líčení neřídím ročním obdobím, ale svojí náladou. Nabízí se ale jemné pastelové líčení a květinové parfémy :-)
    Sleduji jako Sedmikráska. E-mail USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  38. Jako symbol jara si představím kočičky na vrbách, první jarní kvítí (sněženky ♥), zelenou louku, na ní poletující motýlky a poskakující zajíčky.. Vážně, taková je moje představa, když se řekne slovo jaro. Ale když se vrátím ze snového světa do toho reálného, jaro pro mě znamená, že se ráno probudím a venku slyším zpívat ptáčky, že je víc těch slunečných dnů než těch pod mrakem, že konečně můžu vyjít ven v něčem jiném než v kabátu a že se blíží léto, které miluju ještě více jak jaro :) A od minulého roku budu mít s jarem už navždy spojené i maturity a od tohohle roku nejspíš i zkouškové ;) ..ale se strašákem v podobě zkouškového si určitě nenechám pokazit začínající jaro, tak ať už je tady! :)

    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com
    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělá soutěž :)
    Můj symbol jara je určitě sluníčko a krásné kvetoucí kytičky a krásně zpívající ptáčci

    gfc- Barbora Schleissová
    barisek22@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ta paletka je božská :O ♥

    Asi budu nudná a neoriginální, ale pro mě je symbol jara prostě slunce. To, že můžu nasadit sluneční brýle, rozepnout si bundu a jít si sednout někam do přírody a nasávat ten úžasný čerstvý vzduch :3.

    GFC- Alena Lusková
    mail- luskova.alena.gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, sleduji jako Lenca.
    Ta paletka je super.
    Pro mě jsou symbolem jara určitě rozkvětlé kytičky, sluníčko a štěbetající ptáčci...
    Hezký den, Lenka
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, pro mě jednoznačně, že se lidí začnou na sebe víc usmívat. Aspoň tedy u nás v Liberci, kde jsou zimy delší a intenzivnější. Také terásky a větší pohoda.
    Sleduji té jako Skřítas Jane
    J.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, pro mě jednoznačně, že se lidí začnou na sebe víc usmívat. Aspoň tedy u nás v Liberci, kde jsou zimy delší a intenzivnější. Také terásky a větší pohoda.
    Sleduji té jako Skřítas Jane
    J.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Krásné dárečky :) Symbolem jara pro mě jsou květiny na stole, první sluneční paprsky, ptačí cvrlikání a takový ten typický jarní vzduch, který člověk po zimě ucítí :) Z kosmetiky jsou pro mě k jaru typické asi svěží květinové vůně nebo růžové barvičky na rtech :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. mým symbolem jara jsou rozhodně sněženky a zpěv ptáků♥ :)
    sleduji jako Tereza Máslová :)
    terina.maslova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. :) určite slniečko konečne trošku !
    n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  47. 1-sledujem ako Lea Kralova
    2-spievajúce vtáčiky, lietajúci otravný :D hmyz,rôzne kvietky ktoré vyrastajú z krásnej zobúdzajúcej sa trávy, a samozrejme teplo teda hrejúce slnko :)
    e-mail-leakralova41@gmail.com
    Leekralova

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: ZdeňkaM
    Symbolem jara pro mě je teplejší počasí a kvetoucí květiny. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks