sobota 5. března 2016

Maybelline | Baby Skin

Krásný večer. :)

Už je to poměrně dlouhá doba, kdy se k nám do drogerií dostal primer Baby Skin spolu s Baby Lips Electro. Já samozřejmě novinkám z minulého roku podlehla a pořídila si je. Dneska vám přináším můj názor na Baby Skin aneb primer, který oslavuje nejedna beauty blogerka.


Co se týče bází pod make-up, nejsem na ně žádný odborník. Baby Skin je moje první báze. Kupovala jsem si ji, protože to byla novinka a byla jsem ovlivněna ostatními, kteří tuhle bázi srovnávaly s tou od Benefitu. Od Maybelline mám moc ráda řasenky, které považuji za ty nejlepší z drogérie. Každopádně jejich produkty na pleť mě nikdy nelákaly, až na tuhle bázi, která si mě získala svým mentolovým vzhledem.

 Baby Skin seženete v drogériích nebo na Parfums.cz. Cena se pohybuje od 150 Kč do 260 Kč.



Popis výrobce

Gelová báze Baby Skin okamžitě po nanesení stahuje póry, vyhlazuje pleť od všech nerovností a připraví ji na make-up. Neobsahuje parfemaci.


Můj názor

Jedna z věcí, kterou jsem si na bázi oblíbila je její vzhled. Moc se mi líbí mint balení s růžovým písmem. Ze začátku mi přišlo, že balení je moc malé. Čekala jsem, že bude za chvilku pryč. Každopádně primer opravdu pomalu ubývá. Mám ho skoro rok a řekla bych, že nemám vypotřebovanou ani půlku. Balení má 22 ml.

Konzistence je gelová bez parfemace. Po nanesení mám opravdu krásně jemnou pleť. Jak jsem již zmiňovala, báze ubývá pomalu, jelikož stačí opravdu kapka, a přesto zanechá obličej krásně jemný.



Póry po nanesení báze nezmizí, každopádně menší změna vidět jde. Produkt dokáže póry pěkně vyplnit. Mně nejvíc vyhovuje, že make-up díky této bázi vydrží na mé pleti celý den. Několikrát jsem ji takhle testovala, když jsem jela pryč. Večer jsem se na sebe bála kouknout do zrcadla, protože jsem si myslela, že budu mít rozmazaný make-up, ale byla jsem vždy mile překvapena, protože make-up držel. Baby Skin dokáže pleť krásně zmatnit. Tohle všechno je v pohodě, pokud bázi použiji jednou za čas. Ze začátku jsem bázi používala permanentně, což pro mou pleť nebylo dobré, protože se mi po ní začalo tvořit víc pupínků. Takže jsem primer přestala používat pravidelně, nechala jsem si ho na dny, kdy jsem celý den pryč. Ze začátku mě tohle celkem mrzelo, ale teď už to tak neřeším. Nic se nemá přehánět a to platí i u tohoto produktu.



U žádné jiné blogerky jsem zatím nečetla, že by jí báze tvořila víc pupínků, takže to beru tak, že to není chyba Maybelline. Přece jenom kosmetika je hodně individuální. Pokud primer použiji jednou za čas, jsem s výsledkem moc spokojená. Baby Skin připraví pleť na make-up, prodlouží jeho výdrž, vyplní póry a zmatní pleť. Na to, že je to moje první báze, jsem spokojená. Každopádně do budoucna bych ráda vyzkoušela nějakou bázi od Dermacolu.


Používáte báze pod make-up? Jaká je vaše oblíbená? :)


24 komentářů:

  1. Já pod make up nepoužívám nic, jen denní krém. Prostě mi to příjde zbytečné, ale to je věc názoru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se pořád nenaučila pod make-up používat krém :/

      Vymazat
  2. ja používam len klasický krém, ale rada by som vyskúšala niečo podobné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam jednu bazi ale tu popravde moc nepouzivam a pouzivam spise krem. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám bázi od Rimmelu a jsem moc spokojená a i na tuhle si brousím už delší dobu zuby!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle báze je moje oblíbená, mám po ní strašně hebkou plet :) taky jsem se bála malého balení, ale už ji mám strašně dlouho a skoro neubyla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle bázi chci vyzkoušet už dlouho, ale stále její koupi odkládám, protože nepoužívám make-up a pod korektor mi přijde zbytečné ji patlat. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  7. mě teda taky stačí dat pod makeup obyč krém niveuu nevim neprislo mi to nikdy dulezite :-D

    a tvuj článek se moc hezky čte!

    určitě mrkni na muj blog o modelingu :-)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja akosi žiadne bázy pod make-up nepoužívam :) ale o tejto som samozrejme veľa počula, avšak odraďuje ma od nej tá cena :)
    Môj blog: Girl with pink nails
    GIVEAWAY: TU

    OdpovědětVymazat
  9. Báze nepoužívám, ale už dlouho o nějaké uvažuji. Asi si pořídím tuto a nebo tu od Dermacolu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám bázi od Benefitu, Dermacolu a i tuhle. Přijde mi lepší jak ta od Dermacolu, protože je tužší a víc mi připomíná tu moji oblíbenou Porefessional. Ale jak píšeš, tahle má prostě bezkonkurenční obal, miluju tyhle barvy! :) A mám stejný problém s pletí jako ty, když něco používám víc často, než bych musela, tak se mi pak zhorší. Teď jsem se z toho poučila a snažím se toho na pleť dávat co nejmíň. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem, že bych zkusila tu od Benefitu v miniaturce :)

      Vymazat
  11. Na tuto bázi jsem v drogerce koukala, ale nepojala jsem k ní důvěru.. Každopádně já miluju bázi pod make-up od Dermacolu, kterou můžu jedině doporučit :) Ještě mám tedy primer od Rimmelu, který je taky fajn, ale na tu od Dermacolu jednoduše nemá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. na báze jsem si nikdy nezvykla :) pokaždé mi ucpávaly póry a to nesnáším :)
    weekend outfit

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný článek :) žádnou bázi jsem ještě nezkoušela, zatím mi nějak nepřišlo, že bych ji potřebovala, ale na tuto už jsem četla několik pozitivních recenzí, tak nad ní ještě zauvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  14. mňa tiež tento primer celkom láka a myslím, že ho aj vyskúšam :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  15. I have that product, it's pretty good! thanks for sharing and awesome photos ^__^

    Life in Pastel

    OdpovědětVymazat
  16. S bází mám přesně ten stejný problém. Tak už alespoň vím, že nejsem jediná problematická :-D Jinak výsledný efekt se mi také moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  17. Já se přiznám, že bázi nepoužívám, ale pokud bych si nějakou pořídila byla by to asi nějká od Dermacolu, tahle mě nikdy moc nelákala :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  18. Bázi pod makeup nemám, ale plánuji si nějakou konečně koupit. Rozmýšlím se mezi touto od Maybelline nebo tou od Dermacolu. Uvidím, která mi nakonec padne někdy v budoucnu v drogerii do košíku.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks