středa 30. března 2016

My February and March 2016

Krásný den. :)

Pro dnešní den jsem si pro vás připravila malé shrnutí dvou měsíců. Nevím, jestli některá z vás postřehla, že se neobjevilo shrnutí února, ale naschvál jsem to nechala tak a připojila to do tohoto článku, protože samotný článek za únor by byl moc krátký.


Moc fotek za únor nemám, ale přece jenom se jich pár najde. Kdybych to měla shrnout do krátkého odstavce, tak jsem se celý únor učila, chodila do školy, o víkendech lenošila a na jarňáky jsem měla domluvenou brigádu. Za brigádu jsem byla celkem ráda. Je super, když nemusím rodiče žádat o peníze, protože mám svoje.

V únoru jsem si poprvé koupila ovocný čaj Ahmad Tea. Pořád jsem ty čaje sháněla, až jsem jednou šla do Tesca a zjistila jsem, že je tam mají, což bylo to nejlepší zjištění. Koupila jsem si Mixed Berries a je to strašně boží čaj. Každopádně jsem se tou značkou tak rozmazlila, že už nemám chuť pít jiný čaj.



Jednou jsem dostala chuť na lívance, ale neměla jsem žádný dobrý recept. Už několikrát jsem lívance zkoušela, ale vždy se mi připálily. Rozhodla jsem se, že to zkusím ještě jednou. Našla jsem si na internetu recept a fakt jsem se modlila, aby byl dobrý. Moje přání bylo vyslyšeno a já asi objevila ten nejlepší recept na lívance. Takovou snídani si teď dělám skoro každý víkend. Lívance jsou nejlepší s bílým jogurtem, javorovým sirupem a chia. Každopádně když chci být prasátko, namažu si je Nutellou, které se nic nevyrovná.



Únor utekl rychle a pak nastal březen. V březnu měla narozeniny mamka a babička, takže mi přišlo, že jsme skoro každý víkend měli oslavu. Kromě toho to byl celkem kulturní měsíc, protože jsem navštívila tři akce. Začalo to maturitním představením, na které mě pozvala roomie. Pak divadlo, hra od W. Shakespeare Něco za něco. Z toho představení jsem měla fakt dobrý pocit a strašně se mi zpracování líbilo. Tím asi začal být Shakespeare moje srdcovka. Po té hře mám chuť přelouskat všechna jeho díla včetně sonetů, které bych si chtěla pořídit.



Úplně to nejlepší jsem si nechala na konec. Měla jsem možnost jít na koncert Marty Jandové s Janáčkovu filharmonií, kde zpívala roomie. Koncert byl naprosto dokonalý! Marta je na živo strašně milá, nádherně zpívá a filharmonie jako vždy předvedla skvělý výkon. Koncert se nesl v duchu rockové klasiky, takže v podání orchestru zazněly nesmrtelné rockové pecky. Mně samotné se nejvíc líbila písnička od AC/DC Highway To Hell, při které ožil celý Gong. Jinak jsem Martu strašně obdivovala, protože celý koncert odzpívala v lodičkách aspoň tak na 15cm podpatcích.




Už dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou zavést blogový diář, abych o všem měla přehled. Tento krásný v mint barvě Douglas jsem dostala a zatím si do něj všechno pravidelně značím, tak snad mi to vydrží.



Nakonec nás čekali Velikonoce, které v posledních letech skoro vůbec neslavíme. Já se na Velikonoce vždy těším jen kvůli prázdninám, jinak je moc nemusím. Letos mi udělal taťka radost milým dárečkem. Jelikož ví, že miluju Ahmad Tea, koupil mi krabici Ovocné pokušení, kde je 45 čajíků od Ahmad Tea. To mi udělalo takovou radost! Splněný sen, že můžu ochutnat tolik čajů. Mamka se mě hned snažila vytočit tím, že mi tři čaje vzala, což bylo něco na mě. O Ahmad Tea se nerada dělím, je to jedna z mých závislostí.




V Yves Rocher jsem si udělala radost růžovým lakem na nehty, který se mi ze začátku moc nelíbil, ale Terezka mě přesvědčila o opaku. Dostala jsem dáreček v podobě řetízku a k tomu jsem si ještě vzala toaletní vodu šeřík, která voní krásně svěže. Je to vůně, která se hodí na jaro.




Jsem celkem ráda, že březen končí. Znamená to, že jsem přežila mé tři nejméně oblíbené měsíce v roce. Tento rok nebyly tak hrozné jako v předchozích letech, ale stejně jsem ráda, že jsou pryč.
Za mě je to dneska všechno. Doufám, že vás článek nenudil a dočetly jste až sem. A vůbec jaký máte názor na tyhle shrnutí měsíce? 
PS: Nezapomeňte se zúčastnit jarní giveaway o paletku očních stínů a tekutou rtěnku I♥Makeup. 

22 komentářů:

  1. Ráda čtu tyhle shrnutí měsíce, taky ho určitě napíšu. Ahmad tea jsem nikdy nezkoušela, tak budu muset, jsem totiž závislák na dobrém čaji a kávě. Psaní diářů u spousty holek obdivuji, mě to nikdy moc dlouho nevydrželo. Jinak moc pěkný řetízek z Yvese R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ráda tvoje shrnutí přečtu :) Ahmad tea určitě vyzkoušej, je to skvělý čaj.

      Vymazat
  2. Tak teď jsem dostala velkou chuť na ty lívance, fakt díky! :D Ahmad čaje mám taky moc ráda, ale poslední dobou objevuji zase jiné značky. Lak od YR vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, tie palacinky by som si dala ihned! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  4. Čaje vypadají opravdu lákavě. :)
    O koncert MJ s filharmonií jsem nevěděla, miluju koncerty její skupiny Die Happy, vím, že tohle je úplně jiný žánr, ale muselo to být úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koncert Marty s filharmonií musel být úžasný! Tohle já můžu :) Už dlouho jsem nikde nebyla. Naposledy v divadle na Hamletovi (a souhlasím s tím, že Shakespeare je super), kde hrál Patrik Děrgel hlavní roli. Teď mě čeká až v červnu Palo Habera a v květnu hokej ❤ Už aby to bylo!

    A Velikonoce taky nesnaším, ale letos jsem se na ně i těšila. Přijela známá, koledníci začali otravovat až po deváté ráno a celkově to byl fajn den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koncert byl úplně dokonalý :) Tak aspoň, že sis tak Velikonoce užila :)

      Vymazat
  6. Lívance vypadají božsky! :) O Ahmed Tea slyším poprvé, ale úplně jsi mě nalákala, abych je taky někdy vyzkoušela, musí chutnat skvěle :) Kooncert Marty Jandové s filharmonií musel být skvělý zážitek, stejně jako návštěva divadla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To se divím, že o Ahmadu slyšíš poprvé :D Je to boží čaj ♥

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky! Čaje Ahmad Tea mám ráda, i když ovocné varianty jsem ještě nezkoušela :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Peggie, já neskutečně miluju tyhle lifestyle články na tvém blogu, jsem strašně ráda, že ses rozhodla je udělat, i když jsi nechtěla. Jsem moc ráda, že jsi ochutnala Ahmad Tea! Já jsem doma měla přesně to obrovské balení jako ty, kde jsem milovala snad všechny, jenom ten s heřmánkem mi chutnal trochu jako seno, ale nějak mi to nevadilo :D. Moc se mi líbí ten diář, je v jedné z mých nejoblíbenějších barev. Taky mám blogový diář a moc mě baví si plánovat články, taky ti to pomohlo? Jo, a ten koncert s filharmonií musel být skvělý! Cokoli, co je obohacené o filharmonii, je dokonalý a nedá se tomu odolat. Všemu dodá úplně jiný rozměr. A ještě naposled chci říct, že mě vždycky děsně potěší, když mě zmíníš v článku ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc, strašně ráda čtu tvoje komentáře ♥ Na ten heřmánkový jsem zvědavá, celkem se ho bojím :D A moc se těším až vyzkouším ten mátový. Když jsem psala, že je v mint barvě, hned jsem si vzpomněla na tebe, protože tu barvu máš ráda. Koncert filharmonie je vždy skvělý, ještě když se jedná o tu ostravskou :)

      Vymazat
  9. Shrnutí měsíce čtu moc ráda a i tohle se mi líbilo! ♥ Ty čaje jsem ještě nezkoušela, ale když je tam chválíš budu si pro ně speciálně muset zajít do Tesca :) A nechceš dát na blog ten recept na lívance? Já jeden mám, ale kdyby se našel lepší byla bych ráda :) No a diářek je krásný, tu barvu miluju! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti líbilo :) Pro Ahmad tea si do Tesca zajdi, je to skvělý čaj ♥ To nevím, zatím nemám v plánu takový článek dělat, ale pokud bys ho chtěla, tak mi napiš :)

      Vymazat
    2. Určitě bych o takový článek moc stála! :)

      Vymazat
  10. Krásné fotky! :) Ten čaj musím vyzkoušet, pořád hledám nějaké nové :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks