neděle 20. března 2016

Kosmetické radosti za poslední dobu

Pěkný nedělní den. :)

Pro dnešní den jsem si pro vás připravila malé shrnutí kosmetiky, která mi v posledních dnech udělala velkou radost. Lépe řečeno, zase jsem se neudržela a utrácela jsem za nutnosti a zbytečnosti. 



Ještě než začnu povídat o kosmetice, ráda bych vám řekla něco málo o jedné knížce, které jsem propadla. Koncem prosince jsem si konečně pořídila Fangirl. Knížka, kterou jsem chtěla strašně dlouho, protože jsem od Rainbow Rowell četla Eleanor & Park, což byl příběh, který mě chytl za srdce. Jelikož mi styl psaní R. Rowell sedl, věděla jsem, že kniha Fangirl bude super. Začala jsem ji číst minulou neděli. Obvykle, když začnu číst novou knížku, přečtu vždy jen jednu kapitolu a nechám to uležet, protože mě začátky knih skoro nikdy nebaví. U této knihy se mi to nestalo a já přečetla hned 60 stránek, ale pak jsem musela přestat, protože bylo pozdě večer a já vstávala do školy. Ke knížce jsem se vrátila znovu včera a od té doby se od ní nemůžu odtrhnout. Od první kapitoly jsem se sžila s hlavní hrdinkou, se kterou mám spoustu věcí společných. Až dopíšu tento článek, vrhnu se na čtení a doufám, že ji dneska dočtu. Chybí mi jen 180 stránek. Sama jsem zvědavá, jak to celé dopadne. Vidím ten dlouhý odstavec o něčem, co ke kosmetice nepatří, takže to ukončím. Pokud váháte, jestli Fangirl číst, tak za mě určitě ano! A teď zpátky k dnešnímu článku...

Postřehla jsem, že jsem si za posledních pár dní dělala radost, co se týče kosmetiky. Jelikož mi došla moje oblíbená řasenka, musela jsem si pořídit novou. Každopádně, nezůstalo to jen u řasenky. Skoro všechno jsem ukořistila na Parfums.cz. Líbí se mi, že se tam dají sehnat novinky různých kosmetických značek za dobré ceny.



Měla jsem v plánu si pořídit jen jednu řasenku. Měla jsem vybranou lednovou novinku od Rimmelu Wonder'Full Volume Colourist, kterou jsem si také pořídila. Přiznám se, že jsem se ji celkem bála, protože moje poslední zkušenost s řasenkou z řady Wonder'Full nebyla moc pozitivní, ale riskla jsem to a jsem za to nesmírně ráda. Tuhle řasenku jsem si moc oblíbila a strašně se těším až na ni budu psát recenzi. Do košíku jsem ještě přihodila řasenku Supercurler 24H, kterou jsem taky chtěla vyzkoušet. Třetí řasenku také od Rimmelu, ale tentokrát ScandalEyes, jsem dostala k nákupu zdarma. 



Kosmetické radosti pokračovaly produkty na rty. Pořídila jsem si dvě rtěnky. Na rtěnku Rimmel Moisture Renew v odstínu 180 Vintage Pink mě nalákala Terka z blogu DocumentThisMoment. Dávala ji na instagram a já, když ji viděla, věděla jsem, že ten odstín musím mít ve své sbírce. 
Na nové rtěnky Perfect Stay Fabulous Astor jsem se moc těšila. Když jsem viděla, že jsou konečně dostupné, neváhala jsem a pořídila si odstín 301 For Fun. Sama tuhle rtěnku beru jako výzvu, abych se naučila nosit výraznější odstíny. 



Po dlouhé době jsem si pořídila vysněný balzám v kalíšku od Vaseline. Měla jsem ho na wishlistu minulý rok, ale nějak jsem to nestihla, takže jsem to musela napravit teď. Vybrala jsem si verzi Cocoa Butter. Každopádně balzám se nedá koupit v kamenných obchodech, ale na internetu se dá sehnat bez problému.



Tekutý korektor Perfect Stay se ke mně dostal přes giveaway. Jsem za to ráda, protože je to můj oblíbený korektor na kruhy pod očima. Moje současné balení bude za chvilku vypotřebované, a proto jsem ráda, že mám v zásobě další balení.



Velkou radost mi udělal lak od Rimmelu z kolekce Rita Ora. Takový nude odstín jsem potřebovala. Mimochodem, jeho název "Rain rain go away" vystihuje současné počasí u nás. Já chci sluníčko! 



Úplně nakonec jsem si nechala mandlovou tělovou péči Weleda, která vlastně spustila tyhle kosmetické radosti. Sada zahrnuje tělové mléko, krém na ruce a sprchový krém, který jsem zapomněla vyfotit. Na celou mandlovou péči si můžete přečíst včerejší recenzi. 


 
Pro dnešek je to všechno. Teď jdu využít zbytek volného času tím, že dočtu Fangirl. 
Čím jste si v poslední době udělaly radost vy? Máte rozečtenou nějakou knížku? Pokud ano, tak jakou? :)

38 komentářů:

  1. Skvělé kousky. :) Korektor od Astoru mám taky a jsem s ním spokojená. :))

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj skvelé produkty si si kúpila :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nude béžový lak od Rimmelu vypadá moc krásně! :) Podobný odstín jsem minulý týden musela vyhodit, protože mi vyschnul. Asi si pro něj zajdu do drogerie.

    OdpovědětVymazat
  4. V březnu jsem si zatím nic z kosmetiky nekoupila, naposledy jsem si trošku zařádila v Tetě, ale potřebuju ústní vodu, tak mám v plánu DM, tak možná mi něco do oka padne. I když jsem si řekla že teď mám všeho dost, tak budu jen spotřebovávat :). I když vlastně na začátku března jsem si objednala nějakou kosmetiku z Oriflame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám občas pocit, že mám strašně málo kosmetiky a všechno potřebuji, proto dělám nálety do drogérek :D

      Vymazat
  5. Mám připravené 2 knihy- Zamilovaná hypnotizérka a Jsou světla, která nevidíme. Držim se, abych je nezačala číst, protože mám za 3 týdny atestační zkoušku, takže se musím učit, učit, učit....

    OdpovědětVymazat
  6. Vaseline chcem už takisto vyskúšať dlhú dobu, ale stále nič. :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  7. Pořídila sis krásnou kosmetiku Peggie, je potřeba si dělat občas radost! :) Rtěnku Rimmel Vintage Pink mám taky a moc jsem si ji oblíbila, má strašně zajímavý odstín, který ale není nijak řvavý. Korektor od Astor bych ráda vyzkoušela, až vypotřebuji Liquid Camouflage od Catrice. Já mám vždycky rozečtenou nějakou knížku, nejradši mám detektivky, takže momentálně padla volba na Sedmikrásky Kristiny Ohlssonové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Peti :) Tekutý korektor od Catrice bych chtěla do budoucna taky vyzkoušet.

      Vymazat
  8. Korektor od Astoru mám také a dochází mi :/ Takže v blízké době si ho budu muset koupit znovu. Ale je opravdu skvělý! :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem klasickou zelenou vazelínu, kterou jsem koupila za libru v anglii a byla skvělá, tuhle verzi jsem nezkoušela. Mandlovou Weledu mám taky teď, hrozně si jí za ty prachy šetřím :D Mám rozečtené asi 4 knížky, jednu už přes rok (Parades End), která mě moc nebaví, v kabelce nosím Afterdark od Murakamiho, která je naopak skvělá.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné kousky, taky bych se asi neudržela :D

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý článek! Koupila sis vážně boží věcičky... já bych si fakt chtěla pořídit přesně ten odstín rtěnky od Rimmelu co máš ty, zrovna včera jsem na ni koukala. A jsem ráda, že se ti ta druhá líbí. :) Ten lak od Rity mám taky a je to z té kolekce můj nejoblíbenější odstín. A já mám pořád rozečtenou Štěstí, láska, čokoláda a nějak mi to nejde. Mám za sebou už půlku, ale rozhodně to nebude kniha, kterou bych si přečetla znova. Těším se na další knihy, co teprve čekají na přečtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Teri :) Ten lak je moc super, zrovna ho mám nalakovaný. Ještě se mi z té kolekce líbí jeden, který je krásně světle fialový :)

      Vymazat
  12. Ty jo, fakt je tak chytlavá? :) Já jsem nad ní také přemýšlela a když je to tak čtivé, tak to do ní asi půjdu :) jinak mandlový krém od weledy je nejvíc, na ten bych nikdy nedala dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je. Právě jsem jí dočetla ♥ Je to dokonalá knížka. Mandlový krém je super, ale musím si fakt pořídit své balení, protože mamka mi ho už nechce půjčovat :D

      Vymazat
  13. Samé skvelé produkty:) a tieto laky od Rimmelu som si zamilovala:))
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  14. Ta vaseline by sa mi urcite zisla asi sa po nej popozeram :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné nákupy, přesně tento typ produktů by se mi moc líbil! No a ta barva toho laku.. já jsem vážně posedlá :D
    Jinak co se týče tvého komentáře u mě na blogu - už jsem odpověděla i tam, moc děkuji za zpětnou vazbu ohledně zvuku, budu se to snažit vylepšit :) A budu natáčet, až budu sama a nebudu se stydět mluvit nahlas :D

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, tak to jsem ráda, že tě to nenaštvalo :)

      Vymazat
  16. Novou řasenku od Rimmelu mam taky a zatím jsem s ní moc spokojená:) Hodně se mi líbí rtěnky, oba odstíny jsou totiž super!! Jsou dobře pigmentované?? :)

    http://www.verustyle.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel mě s touto řasenkou mile překvapil. Jojo, oba odstíny jsou skvěle pigmentované!

      Vymazat
  17. Řasenek se mi teď také sešlo celkem dost, takže zákaz dalších. Rimmel Vintage pink mám a je skvělá, ideální celoročně, hlavně tedy na jaro.
    Skvělý článek.

    OdpovědětVymazat
  18. Super post! Vazelína je klasika :) ten nude lak je boží, nějaký takový sháním! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělé novinky! :) Moc se těším na recenzi o řasence Rimmel, od té doby, co jsem ji viděla na tvém blogu v drogerských novinkách, mám tendenci si ji pokaždé v drogerce koupit :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si ji kupovala, tak jsem myslela na tebe a recenze bude určena především tobě. :D :)

      Vymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné nákupy, korektor od Astoru mám také a je celkem fajn, i když raději mám Maybelline :) A mandlová řada od Weledy je skvělá, já si teď hrozně oblíbila produkty na pleť, ale i ty na tělo jsou super :) Jinak jsi mi připomněla, že musím jít konečně tak zase číst, kde jsou ty časy, kdy jsem bez knížky nevyšla na krok a během jednoho měsíce jsem jich přečetla několik? Teď spíše sleduji videa na YT nebo doháním čtení článků na svých oblíbených blozích, ale budu si muset stanovit nějakou hodinu denně, kdy budu číst, protože mě to stále moc baví a štve mě, že to takhle zanedbávám :) Mám už dlouho rozečtený poslední díl z Písně ledu a ohně,tak to snad dočtu dřív,než vyjde nová série seriálu :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Do budoucna bych si korektor od Maybelline chtěla pořídit, ale zatím nevím, jaký. Já se snažím všechno kombinovat dohromady, jak YT, blogy i knížky :D

      Vymazat
  22. Netopýra jsem četla a moc mě to bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty rtěnky jsou nádherné! :) Také se chci zrovna naučit nosit výraznější odstíny. :D
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Perfect Stay korektor je určitě dobrá koupě. Používám ho už několik měsíců a nemůžu si ho vynachválit:)
    To se ale nedá říct o té oranžové Rimmel řasence, objednávala jsem si ji z Parfums - barva, štěteček - všechno dobrý. Řasy sice neměly takový objem, na jaký jsme zvyklá, ale i to by se dalo. Ale výdrž? tak tím mě naprosto zklamala. Během dvouminutové odpolední sprchy se mi totálně rozmazala (nenamočila jsme si hlavu ani obličej - pouze jsem byla ve vlhkém prostředí. A to u řasenky nejsem schopna tolerovat:(


    ...Instantní krása...


    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  25. Všechny produkty vypadají super, moc se těším na recenze řasenek, protože já pořád hledám nějakou, která by mi opravdu vyhovovala. Korektor od Astoru také moc ráda používám a brzo budu muset koupit další balení :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks