pondělí 5. září 2016

Beauty Products | Summer 2016

Pěkný den :)

Pamatujete si ještě na jarní článek z této rubriky? Slíbila jsem v něm sama sobě, že za každé roční období bude jeden tenhle článek. Jelikož léto pomalu končí, je ten pravý čas na beauty products za léto 2016. Od posledního článku se mi opět sešlo několik produktů, o kterých bych vám ráda něco málo pověděla.

Začnu asi tím vůbec nejpoužívanějším produktem v létě (samozřejmě až po deodorantu). Tím je suchý šampon Batiste. Je to můj objev léta. Vím, že se u nás dá koupit už dlouho. Zkrátka já se ke koupi pořád nemohla dokopat. Nakonec jsem si ho musela pořídit před prázdninami kvůli festivalu, protože jsem věděla, že se tam taková věc neztratí. Na festivalu byl sucháč velký pomocník. Od té doby jsem si ho oblíbila a používala jsem ho skoro pořád. Tahala jsem ho s sebou všude, kde jsem věděla, že se mi nebudou chtít umývat vlasy. Batiste vlasy krásně provoní a ty pak voní po třešních. Aplikace je strašně jednoduchá. Nastříkáte do vlasů, necháte chvilku působit a rozčešete. Vlasy po té vypadají strašně krásně fresh a jsou plné objemu. Jediná negativní věc je bílá barva šamponu. Pro brunety to není to pravé ořechové, a proto bych příště chtěla vyzkoušet verzi suchého šamponu pro brunety.



Produkt na obličej vyhrává Bylinné tonikum Ryor. Také jsem ho používala celé léto. Zamilovala jsem si na něm jeho krásnou bylinkovou vůni. Používám ho ráno na probuzení a vyčištění pleti. Ráno je to fakt super budíček. Pleť krásně osvěží a probudí. Večer ho používám na dočištění posledních nečistot. Tonikum mou pleť nevysušuje, nijak nedráždí a nezanechává nepříjemný lepkavý pocit. Prostě super věc, já jsem s tonikem moc spokojená. Po dvouměsíčním používání mi už dochází, takže si budu muset koupit další balení.



Z dekorativní kosmetiky tady mám dva produkty, které tvořily můj každodenní make-up o prázdninách. Jakýkoli korektor je mou každodenní nezbytností. Nemám dokonalou pleť. Vždy se tam najde něco, co bych měla zakrýt. Korektor Catrice jsem používala i minulé prázdniny. Byla jsem s ním spokojená. Někdy v prosinci přišel zlom a já korektor nemohla vystát, protože byl na mě dost tmavý, i přes to že ho mám v tom nejsvětlejším odstínu. V dubnu jsem si koupila korektor NYX, který mi odstínově seděl víc než ten od Catrice. Koncem června jsem se trochu opálila a kalíškovému korektoru jsem dala druhou šanci. Světe, div se! Jsem s ním opět spokojená. Když jsem trochu opálenější, odstínově mi sedí, což mi dělá radost. Tento korektor řadím mezi ty nejlepší, které v našich drogériích najdeme. Používám ho jen na zakrytí pupínků. Ty zakryje dobře. Na pleti nevydrží celý den, ale to mu odpouštím už jen za jeho nízkou cenu.



Druhá nezbytnost z dekorativní kosmetiky je řasenka. V červnu mi došla moje oblíbená řasenka od Rimmelu a já si musela koupit novou. Chtěla jsem se vrátit k Maybelline. Vybrala jsem si modrou Rocketku, protože jsem ji kdysi měla a byla jsem s ní spokojená. Koupila jsem si ji na Parfums.cz, protože ji tam mají za vážně dobrou cenu! Nakonec s ní nejsem tak moc spokojená, jak jsem si představovala. Řasenka byla ze začátku hodně mokrá, což mi strašně vadilo. Řasy po ní nemám nejkrásnější, ale dá se to. Víc neprozradím, brzy bude recenze.



Mintový EOS je moje letní klasika, kterou už znáte. Několikrát jsem EOS tohle léto zmiňovala. Je to taky jediné období, kdy ho můžu nosit, možná ještě na jaře. Na podzim a zimu ho nepoužívám, protože mě pak studí rty. Každopádně tento EOS považuji za jeden z nejlepších. Krásně voní, sladce chutná. Na rtech vydrží čtyři hodiny. Hydratace je průměrná, ale mně to stačí.



Na závěr článku jsem si nechala dvě vůně. Tou první je tělový sprej Victoria's Secret. Na léto vyhledávám svěží ovocné a květinové vůně. Preferuji spíš tělové spreje, protože ty osvěží a vůbec mi nevadí, že je použiji několikrát za den. Tohle léto byla se mnou všude Viktorka. Výdrž není žádná sláva, maximálně dvě až tři hodiny, ale já si zvykla a nevadí mi to. Dále se mi na ní líbí její luxusní balení. Jsem ráda, že na mé Viktorce jde konečně vidět, že ji používám, protože už mám půlku pryč.



Druhá vůně je Citrusový deodorant značky Weleda. Oproti Viktorce je to skok, protože Citrusový deodorant je čistě přírodního původu. Funguje na bázi potlačování nepříjemného zápachu těla, aniž by ovlivňoval přirozené funkce kůže. Voní strašně krásně svěže. Vůni bych přirovnala k pořádně sladkému citrónovému sorbetu. Na letní dny je to super společník.



Všechny produkty, které jsem v článku zmínila, můžete zakoupit na Parfums.cz. Obvykle se tam dají sehnat za dobré ceny.


Jaká je vaše oblíbená letní vůně?

20 komentářů:

  1. Pěkný článek :) Mé oblíbené letní vůně jsou asi pomeranč a levandule, ale poslední dobou jsem silně závislá na vanilce a kokosu :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vanilce a kokosu jsem závislá už dlouho, takže tě zcela chápu :D Vanilka je něco, čemu nikdy neodolám ♥

      Vymazat
  2. Skvelé produkty! Ja som sa veľmi dlho vyhýbala suchému šampónu na vlasy, no keď som ho nedávno dostala v balíčku na otestovanie, musím povedať, že je to fakt záchrana!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se mu dlouho vyhýbala. Dokonce to cestovní balení mi vydrželo asi rok :D Pořád jsem mu nemohla přijít na chuť, ale teď bych se bez něj neobešla.

      Vymazat
  3. Tonikum od Ryoru je skvelé, bylinkové veci sú takmer vždy veľmi dobré a toto nie je výnimka. Taktiež suchý šampón Batiste je super, len mne pri pravidelnom požívaní suchého šampónu dosť začali akoby padať vlasy neviem prečo a weleda citrus mňamka...:)

    https://firstblogmaggi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Suchý šampon je v létě must-have :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný souhrn, tyhle články ráda čtu. Já jsem přes léto také měla určité produkty a uvidím možná na ně taky udělám článek. I mě přes léto dělal společnost tělový sprej od Victoria Secret, když si k němu teď přičichnu ihned si vzpomenu na letošní léto.

    OdpovědětVymazat
  6. K té vůni od VS jsem čichala v drogérce, ale vůbec mě nezaujala. Byly tam čtyři druhy, z toho jedna mi voněla jako vůně na WC a další tři mi voněly skoro stejně, tak nevím, kde se stala chyba:D

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje beauty products miluju! Taky jsem si zamilovala korektor od Catrice. Rocketku jsem taky měla a byla jsem s ní moc spokojená. Batiste je stejně nejlepší suchý šampon, a hrozně by mě zajímalo, jestli ten pro brunetky funguje tak, jak má. Já se špinavýma blond jsem s tou klasickou verzí spokojená. Ale úplně nejvíc mě zaujal ten deodorant od Weledy! A moje nej vůně na léto byl tělový sprej s vůní melounu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já doufám, že ano. Plánuji si ho pořídit po tom, co spotřebuji ten třešňový. Ten deodorant je skvělý!

      Vymazat
  8. Najobľúbenejšie letné vône sú asi citrón a marakuja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to by sis určitě oblíbila ten Citrusový deodorant :)

      Vymazat
  9. Batiste používám taky moc ráda. Ale chtěla bych jej vyzkoušela ve verzi pro hnědé vlasy :)
    Jinak po nějaké VS už delší dobu toužím, tak snad nějakou budu mít brzy již i na své poličce.
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Až mi dojde ten, co teď mám, zkouším verzi pro hnědé vlasy :)

      Vymazat
  10. Těším se až zkusím řasenku Rocket a deodorant Weleda. Zatím jsem ho bohužel nikde nepotkala. Batiste je super věc, už jsem vyzkoušela několik variant

    OdpovědětVymazat
  11. Každý na blogu ospevuje produkty Ryor. U nás ich majú tiež, ale sú dosť drahé. Teda, drahšie ako v Čechách. Ale stále, keď tam som, tak si to nejako zabudnem kúpiť :D chcela by som vyskúšať to sérum na póry.
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale možná budou levnější na nějakém eshopu? Zkus kouknout ;)

      Vymazat
  12. To mi připomíná, že mi došel Batiste :) musím hned pořídit, protože ted ho potřebuju mnohem víc kvůli cvičení :D Spreje od VS jsem v létě hodně používala :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Ja pouzivam ten isty deodorant a mam ho velmi rada :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks