neděle 11. září 2016

Bomb Cosmetics | Tělový scrub Limetka & Brusinka

Krásný den, milé čtenářky :)

Peelingy jsou jedny z mých nejoblíbenějších produktů z pečující kosmetiky. Nedávno jsem svou sbírku obohatila o nový tělový scrub a v dnešním článku vám na něj povím svůj názor.



Se značkou Bomb Cosmetics zkušenost mám. Jako první jsem od nich v zimě vyzkoušela bomby do koupele a svíčku. Z produktů jsem byla nadšená a ze značky taky. Nedávno jsem koukala na jejich nabídku, kde mě zaujal tělový scrub Limetka & Brusinka. Neodolala jsem a nakonec jsem si ho pořídila. Říkala jsem si, že ho začnu používat, až konečně dodělám peeling od Saloos. Co se asi tak stalo? Když jsem si šla scrub vyzvednout a viděla jsem jeho krásné balení, neodolala jsem. Hned jsem ho rozdělala a prostě... Nedá se popsat, jak jsem z něj nadšená. Místo toho, abych dodělala peeling Saloos jsem načala nový Bomb Cosmetics. Stává se vám tohle taky?

Bohužel Bomb Cosmetics neseženete v kamenných obchodech. Tato značka se dá sehnat buď na veletrhu kosmetiky anebo na internetu. Jejich produkty nejčastěji kupuji na Parfums.cz, protože tam mají velký výběr a dobré ceny. Konkrétně tento Tělový Scrub Limetka & Brusinka stál 203 Kč. To je skvělá cena za 400g balení.



Rozhodnout se, jaký peeling si z nabídky vybrat, mi trvalo nejdéle. Nakonec jsem vsadila na limetku s brusinkou. Ze začátku jsem se trochu obávala, aby to nebyla rádoby záchodová vůně. Riskla jsem to a jsem za to moc ráda. Scrub obsahuje mandlový olej, černý pepř a limetkový esenciální olej, který povzbuzuje a nabudí vás energií.

Balení je strašně roztomilé. Scrub se nachází ve středním kelímku s víčkem na zacvaknutí. Bíly obal zdobí jednoduché, ale přesto krásné obrázky. Ty se mi líbí nejvíc. Díky tomu se scrub krásně vyjímá na poličce v koupelně.



Samotný scrub je vyrobený na bázi oleje. Má zelenkavou barvu a obsahuje i červená zrníčka z brusinek. Struktura scrubu je lehce zrnitá. Nijak nedráždí pokožku, ale zase to není takové, že byste při aplikaci nevěděly, že na sobě scrub máte.

Nezamilovala jsem si jen balení, ale také vůni scrubu. Psala jsem, že jsem se obávala záchodové vůně, což byla naprostá blbost. Ta vůně je něco úžasného. Abych vám ji nějak přiblížila, přirovnám ji k bonbónům značky Jojo. Voní stejně jako Kyselé rybičky. Nevím, jak vy, ale já tyhle bonbóny jako malá měla strašně ráda. Někdy mám, co dělat, abych scrub neochutnala :D Vůně se po sprchování nevypaří, ale zůstane na pokožce ještě několik hodin. Takže voním jako Kyselá rybička. Mamka mi taky říkala, že voním jako bonbón. Voní i pyžamo a peřina. Zůstane provoněná i koupelna. U žádného produktu se mi zatím nic podobného nestalo, a proto je pro mě tento scrub tak výjimečný.




Po nanesení scrubu a důkladném "obroušení" je má pokožka krásně jemná a vyživená. Scrub nemá tendenci pokožku dráždit, ani neštípe při malých rankách. Díky tomu, že obsahuje různé oleje, pokožka je krásně hydratovaná. Scrub zastupuje funkci tělového mléka, takže není nutné ho po sprše používat. Pokožka je promaštěná a na druhý den krásně jemná.
Akorát mě trochu štvou zrníčka z brusinek, která jsou po celé vaně. Všimla jsem si také, že po spláchnutí scrubu je vana celkem mastná. Mastnotu se snažím odstranit nějakým sprchovým gelem. Je to nebezpečné, protože někdo jiný by tam mohl uklouznout.



Za mě tento scrub rozhodně ANO! Peelingy a scruby mám strašně ráda. Tento je ten nejlepší, jaký jsem kdy měla. Scrub pokožku zbaví odumřelých buněk, promasíruje ji, hydratuje a provoní. A provoní tak moc, že potom voníte jako bonbónek. Je to prostě bomba!
Pokud máte rády scruby na bázi oleje a chcete vonět jako bonbón, pak vám tento produkt můžu s klidem doporučit. Já jsem z něj nadšená!


Znáte značku Bomb Cosmetics? Používáte tělové scruby? :)

32 komentářů:

  1. Takové věci mám ráda a tohle jejich balení vypadá vic nez dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem od nich nic nezkoušela, ale už jenom to balení mě hrozně láká. Taky bych se bála, jaká bude vůně, ale podle tvé reakce to vypadá jako něco opravdu skvělého. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. Já myslím, že by ti tahle značka vyhovovala :) Vůně scrubu je opravdu dokonalá.

      Vymazat
  3. No tak tohle musím mít! Miluju tělový peelingy a scruby, a tenhle podle popisu vypadá dokonale. :) Už jenom to balení mě přímo láká :D A vonět jako bonbon? Ano, prosím! Já jsem dokonce Bomb Cosmetics našla v Praze v OC My, kde je sice jenom omezený množství produktů, ale aspoň něco. Mám tam vyhlédnutý jeden tělový krém, akorát netuším, jestli tam prodávají i scruby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je fajn, že se to alespoň v Praze dá koupit v kamenném obchodě :D Po zkušenosti s tímto scrubem mám od této značky vyhlídnutých plno věcí :D Nedávno jsem si ještě pořídila ten žvýkačkový balzám na rty.

      Vymazat
  4. ten má krásne balenie :) viem si predstaviť ako sa vyniká v kúpelni :) dokonca aj obsah ma príjemne prekvapil, až na tú mastnotu po ňom vo vani,noo
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, balení je moc krásné :) Ta mastnota ve vaně je nešťastná, ale já mu to odpouštím :D

      Vymazat
  5. To vypadá suprově, už jen to balení :)) A je super, že to vydrží tak dlouho vonět!! Já jsem těď vyzkoušela poprvé Lush a také jsem byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ta vůně mě mile překvapila! Nedávno jsem dostala bombu z Lushe, ale zatím mi je líto ji dát do vany :D

      Vymazat
  6. Peelingy miluji a na tuhle značku už koukám strašně dlouho.. Asi jsi mě zlomila a budu si muset co nejdřív něco pořídit. Třeba právě tenhle peeling. Vypadá opravdu dobře! :) Jen se obávám, abych nebyla moc zhýčkaná z Lushe.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty joo... Nedokážu Bomb Cosmetics porovnat z Lushe, protože jsem ho ještě nezkoušela. Nedávno jsem dostala první bombu z Lushe, ale je mi ji líto dát do vany :D Každopádně Bomb Cosmetics doporučuji, zatím mě tahle značka nezklamala a je fakt super!

      Vymazat
  7. Peeling má hravý obal a vyzerá fakt super, presne takéto peelingy obľubujem. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Jak už je psáno výše, taky jsem značku zaznamenala v OC My, ale tehdy jsem kolem jen tak prolítla a vybavím si jen svíčky a bomby. Na scruby jsem poměrně líná a ještě jsem žádný s olejem nezkoušela, ale na tenhle jsi mě dost nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od nich jednu svíčku a ta je super! Už se těším, až ji zase začnu pálit na podzim :) Olejové scruby jsou fajn v tom, že se člověk pak už nemusí mazat tělovým mlékem. Na každé používání scrubu se těším a vůbec nejsem líná ho používat! :D Třeba bys to tak měla taky ;)

      Vymazat
  9. Krásny peeling - už len obal je nádherný a tvoj opis znie celkom lákavo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Peelingy milujem a tento už len designom vyzerá skvelo. Musím vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
  11. vyzerá skvelo! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  12. Ten obal je strašně roztomilý a krásný! Už jenom kvůli němu bych si tenhle scrub koupila :D

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Jéjko ten peeling vyzerá super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Naprosto roztomiloučké balení.

    OdpovědětVymazat
  15. To musí vonět :) úplně si to představuju
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/2016/08/nile-beads.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  16. Mám doma jejich bomby do koupele, ale vanu nemám :D prostě se jim nedalo odolat, stejně jako tomuto scrubu! <3

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá zajímavě :) já mám scrub asi jen od Dermacolu a Salloosu, od této značky chci vyzkoušet hlavně bomby do koupele, prý jsou podobné těm z Lush :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvě bomby jsem od této značky měla a byla jsem z nich nadšená :) Bohužel nemůžu porovnat s Lushem, protože jsem ho nezkoušela.

      Vymazat
  18. vyzerá veľmi dobre :) čosi podobné som po lete zháňala aj ja :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  19. Peelingy mám rada a tento by som si vybrala už len kvôli obalu :D zaujal ma hlavne tým, že nie je nutné používať telové mlieko, pretože často sa mi stáva, že moja pokožka je až príliš suchá :/
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný článek i fotky :) o této značce jsem ještě neslyšela, ale ten obal je opravdu boží, jinak to, co jsi psala se mi stává většinou z řasenkami vždycky někde dostanu nějakou novou a začnu ji hned používat a pak mám doma spoustu nedopoužívaných :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tuto značku neznám ale vypadá moc roztomile! :) Taky se mi stává že nemám dodělaný jeden produkt a načnu nový :D. Ačkoliv mě maminka vždycky napomínala, že než něco načnu, musím dodělat to staré :D.

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
  22. Wauuu, tak to musí být boží, ještě ke všemu když to voní po bonbonech, to bych se asi zbláznila! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks