sobota 24. září 2016

Podzim ♡

Pěkný den :)

Tento týden konečně začal podzim! Nikdy jsem si nemyslela, že je podzim moje oblíbené období. Spíš jsem se vždy přikláněla k tomu, že je to pesimistická část roku. Až minulý rok jsem si uvědomila, že to tak není. Stačí se jen rozhlídnout okolo a vnímat maličkosti - zbarvené listí, podzimní ovoce, podzimní móda... Každopádně jedno negativum podzim má - nemoci. Já jsem každoročně koncem září nachlazená. Letos tomu není nijak. Od čtvrtka mě trápí neskutečná rýma, lehký kašel a škrábání v krku. Kvůli mému nachlazení nebude dnes žádná recenze, ale spíš takový random článek za tento týden. A asi nebude moc pozitivní.



Možná, že kdybych nebyla nachlazená, tento článek by vůbec nevznikl. Raději bych to všechno držela v sobě. Ale nějak to nejde a snad se mi uleví, když se z toho vypíšu. Vždycky jsem chtěla psát souhrny z celého týdne. Akorát u mě se tento týden nic zajímavého nestalo, spíš se pár věcí podělalo.

Pondělí bylo celkem v pohodě. Prostě takový ten školní stereotyp. Akorát jsem byla naštvaná na drogerii Rossmann. Celý den jsem se těšila, až si koupím nový Baby Lips z kolekce Dr. Rescue. Bohužel při mém "štěstí" Baby Lips neměli. Nechala jsem to tak a řekla jsem si, že se půjdu v úterý podívat do jiného Rossmanna. Večer jsem šla na přednášku do autoškoly. Sedl si ke mně chlap, který byl nejspíš krapánek opilý. Nebylo mi z toho dobře, ale přežila jsem to.

V úterý jsem si napsala dva testy. Jeden jsem napsala jakžtakž a ten druhý jsem podělala. Po škole jsem se šla opět kouknout do Rossmanna, kde ty Baby Lipsy už byly, ale bohužel byl vyprodaný ten, který jsem chtěla. Nechtěla jsem to vzdávat, tak jsem jela do jiného Rossmanna. A co se nestalo... Pro jistotu je tam neměli vůbec. Odešla jsem naštvaná na intr a nějak přežila zbytek večera.

Středa byla fajn, protože jsem šla s roomie do oblíbené kavárny, kterou máme hned u intru. Dokonce tam byl i pěkný barista, který prostě dokáže zvednout náladu. Byl strašně milý a hezký. Jen má jednu chybu. Zkoušela jsem experimentovat. Místo oblíbeného cappuccina jsem si dala flat white, což asi nebyl nejlepší nápad. Káva na mě zapůsobila víc, než jsem chtěla. Ale jinak jsem si to užívala. Vždycky si to užívám, když tam jsem. Člověk na chvilku vypne, vychutnává si kávu a kochá se krásným interiérem a baristou. Byly jsme tam asi dvě hodiny, ale mně to tak nepřišlo. Odcházet se mi vůbec nechtělo... Nakonec jsem večer usínala s ucpaným nosem a pocitem, že do rána budu mít rýmu.

Ve čtvrtek ráno jsem se vzbudila s bolestí hlavy, uslzenýma očima a ucpaným nosem. Tyhle tři věci mě provázely celým dnem. Po škole jsem šla kouknout do Rossmanna, jestli náhodou nenaskladnili ten Baby Lips, ale bohužel... Tak jsem šla na intr, udělala jsem si čaj a lehla jsem si. Nakonec jsem šla znovu do kavárny, protože naše třetí roomie odcházela na jiný intr nebo spíš kolej. Chtěly jsme se s ní rozloučit. Bohužel už tam nebyl pěkný barista. Kávu jsem si tentokrát nedala. Dala jsem přednost černému čaji s citrónem. Nebylo mi vůbec dobře... Holky se spíš bavily mezi sebou a já koukala do blba a byla úplně mimo.



Včerejšek tomu všemu dal korunu. Půlka dne byla v pohodě. Po škole jsem pospíchala na vlak a těšila se domů. Dokonce jsem se cítila o hodně lépe. No ale při cestě domů jsem se dozvěděla něco, co mě nemile překvapilo a zničilo moje plány. Prostě věc, kterou člověk vůbec nečeká. A já nevím, proč se tohle musí stát vždycky mně. Něco si naplánuju a pak se to s prominutím posere.
Takže se s tím pomalu snažím smířit.
Dnešek trávím v posteli s tunou kapesníků a horkým čajem, protože se opět cítím pod psa. Asi první podzimní depka s nachlazením.

Začátek školního roku je pro mě vždy těžký. U toho letošního to platí na 100 %. Už od září se ve mně mele tolik pocitů a emocí. A já nevím, co s tím.
Nevím, jestli byl dobrý nápad napsat tento článek, ale co... Možná, že se mi teď trochu uleví a přestanu proklínat karmu.
Nadpis článku vůbec neodpovídá obsahu. Ráda bych se radovala ze začátku podzimu, ale nějak mi to nejde.
Tak snad bude příští týden lepší! Další článek bude snad kosmetický a veselejší.


Doufám, že vy jste si užily tento týden lépe než já! A snad jste začátek školního roku zvládly s přehledem :)

10 komentářů:

  1. Tak to mě moc mrzí, že tenhle týden nebyl zrovna jeden z těch nejlepších.. Ale moc doufám a přeju ti, aby ty další týdny byly už jenom lepší a lepší, uvidíš, bude líp :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Holka, to jsou trápení. Úplně si živě umím představit, jak jdeš po xté do Rosmanna a pořád tam ty babylips nemají, to se mi stává taky a je to k vzteku :D Vždycky si ale řeknu, že to nebudu tak prožívat. Rýma mi začínala včera, ale dala jsem si pořádný kotel zázvorového čaje, suché teplo na dutiny a Wobenzym, který beru vždycky od podzimu. Někdo mu říká placebo, já pak nejsem nemocná :) Držím palce, snad to bude brzy dobré.

    OdpovědětVymazat
  3. Ať je brzo líp :* Je dobře, že jsi článek napsala, často pomáhá vypsat se z těch věcí. Já mám v poslední době takové všelijaké pocity. Děsím se příchodu dalšího semestru, protože nějak nemám chuť nikoho vidět a samozřejmě se obávám těžkých předmětů. Na druhou stranu mám podzim ráda, akorát letos si ho nějak neužívám. Byla jsem taky nemocná a do toho už píšu bakalářku a cítím, že jsem si přes léto vůbec neodpočinula. Ale věřím, že nás obě čeká lepší období :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem skoré uzdravenie! Ja tiež prechod z leta do jesene nemám rada, a nejaký ten čas mi trvá až sa moje telo i myseľ naštartuje do jesenného módu, najmä kvôli alergii a astme. A určite je dobre, že si napísala aj takýto článok, myslím, že to pomáha :) Uvidíš, že čoskoro bude lepšie! Držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělej článek, i když nebyl extra pozitivní, hezky se mi četl! Tyhle ze života bys měla psát častěji ;) Sna se tě rýma brzo pustí a ty si budeš moct příští týden koupit baby lips :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se minulý týden vrátila, takže můj start do tohoto týdne byl trochu busy. Jinak přeju, ať je brzo líp! Já mám podzim ráda, ale nelíbí se mi ten přechod z tepla do zimy :(
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. Začátek školního roku je vždycky těžší, ale pak si člověk zvykne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě už bude lépe :) a můj týden byl asi lepší no :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks