sobota 3. září 2016

Juvelora | Nekonečná

Krásný den :)

Doufám, že jste první dva dny ve škole přežily ve zdraví! Pokud vám teda začala škola. Já jsem ráda, že jsem ve škole byla jen dva dny. I tak to pro mě bylo hektické, chvilku mi bude trvat, než si zvyknu na školní režim. Každopádně jsem ráda, že je sobota, já jsem doma a můžu napsat další článek. Dneska to bude o jedinečném a zároveň nekonečném šperku.


V rámci spolupráce s eshopem Juvelora jsem si mohla vybrat jeden šperk. Na eshopu mají nepřeberné množství šperků ze stříbra a oceli. Pro mě bylo vybírání jednou z nejtěžších a nejdelších věcí. Vybírala jsem opravdu dlouho.
Ještě než začnu mluvit o samotném šperku, musím vám říct, že já a šperky to je něco. Na základce jsem nosila různé náušničky, prstýnky, řetízky a náramky strašně ráda. V devítce mě to přestalo bavit. Od té doby skoro žádné šperky nenosím. Náušnice vůbec, protože jsem zatím nenašla ty, které by se mi líbily. Náramky už taky moc ne. Nosím jen někdy stříbrný prstýnek a řetízek. Zjistila jsem, že je pro mě zbytečné kupovat bižuterii, protože ta nic nevydrží a to mi vadí. Takže od jisté doby si už nekupuju ani bižuterii. Dávám přednost stříbru. Šílenství masivních náhrdelníků mě díkybohu nepostihlo. Preferuji jeden decentní šperk, než přeplácanost. Právě díky tomu mi Juvelora padla do oka. Každá z nás si tam přijde na své, protože tam najdete jak masivní, tak decentní šperky.



Nejdřív jsem projela náramky a náušnice. Pak prstýnky a nakonec jsem si nechala náhrdelníky. Právě tam mě zaujal jemný stříbrný náhrdelník nekonečno. Já věděla, že ten musím mít. Na první pohled jsem se do něj zamilovala a něco mě k němu táhlo. Možná právě to, aby některé chvíle v mém životě neskončily a byly plné nekonečna. K řetízku se dá dokoupit náramek nekonečno, který se mi moc líbí. Třeba někdy...



Řetízek přišel zabalený v krabičce s nápisem Juvelora. Když jsem krabičku rozbalila, jako první jsem našla obálku, ve které byla faktura, malé kalendáře do peněženky a 10% sleva na další nákup. Nakonec se v krabičce skrývalo to nejdůležitější - náhrdelník. Ten byl ukrytý v menší bílé krabičce s růžovou mašličkou. Už jenom z tak krásného balení jsem byla dojatá. Aby se šperk nijak nepoškodil, byl uložený v semišovém pytlíčku. Ten pytlíček je skvělá věc na cestování. Dále jsem v krabičce našla růžovou čistící utěrku a kartičku, na které byly pokyny k údržbě šperku.






A tady je moje malé nekonečno. Jsem nadšená a šťastná, že řetízek mám. S pýchou ho nosím na krku. Moc se mi líbí. Je tak decentní a krásný... Prostě dokonalý. Bála jsem se, aby ležatá osmička nebyla příliš velká, ale není. Je tak akorát. Řetízek bude vhodný, jak na každodenní nošení, tak i na slavnostnější události. Doladí každý outfit. Kamínky na nekonečnu jsou kubické zirkony.



Samotný eshop hodnotím pozitivně. Je přehledný a plný krásných šperků. Komunikace s panem Martinem byla také na jedničku. Patří mu jeden velký dík. Nikdy jsem nedostala tak krásně zabalený a kvalitní šperk. Můj princ na bílém koni se zasekl v nějaké zácpě, ale snad jednou dorazí s krásným šperkem a otázkou "Will you marry me?". Prozatím si vystačím s tímto šperkem.
Děkuji Martinovi, že vykouzlil úsměv na tváři jedné nezadané blogerce!



Líbí se vám řetízek? Dostáváte šperky od svých drahých poloviček? 
P.S. Pokud přítele nemáte, nezoufejte! Udělejte si také radost jako já :)

30 komentářů:

  1. Páni, je moc pěkný. O Juveloře jsem absolutně nevěděla, určitě se mrknu :). Jak jsi k takovéto spolupráci přišla?

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Náhrdelník vyzerá moc pekne a tá krabička a celkové balenie je skutočne krásne a jedinečné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrasny kusok! A uzasne baleny!
    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a vlasovy balicek Dove: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc, holky! Jsem z toho řetízku fakt nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné :) ja nosím jedine zlatý prsteň a prípadne náušnice Swarovski ak sa mi náodou ten modrý kameň hodí. Strašne sa mi páčia masívne náhdrelníky, keď sa oblečiem celá jednofarebne a do toho pekný šperk. Bižutéria ale moc naozaj nevydrží (po prvom nosení mám od nej zelenú kožu, a naozaj je to zúfalé). Takýto pekný a jednoduchý šperk poteší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Řetízek je pěkný :). Já od přítele dostávám šperky, ale už jsem mu to zatrhla, mám jich moc a ma šperky si moc nepotrpím. Nosím spíš netradiční a originální kousky, mám hodně ráda šperky z minerálů a ruční výrobu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ty jsem občas zahlédla i na tvém instagramu a vypadaly moc pěkně!

      Vymazat
  7. Mám stejný jen od jinud a nosím ho moc ráda :), vybrala si dobře!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Mne škola chvalabohu začína až o týždeň a pol. Takisto budem mať problém nastaviť sa na školský režim. Náhrdelníl je krásny! Kedysi som fičala na 'nekonečno' motívoch. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se máš, užívej si poslední dny prázdnin :) A děkuju!

      Vymazat
  9. Řetízek je takový jednoduchý, jak jsi zmínila, také se mi líbí že není přeplácaný. Ikdyž "infinity" znak moc nemusím, protože jednu dobu jsem ho vídala na každém, ať už ve formě tetování nebo šperků. Myslím, že podstatné je, že sis udělala radost a líbí se tobě! :)
    Já šperky taky zas tolik nenosím, ale když už, tak to stříbro, protože bižuterie fakt nic nevydrží. K minulým narozkám jsem od bráchy dostala opravdu nádherný přívěšek andělského křídla a u něj srdíčko z Pandory, ale opravdu malý, ne nic mohutného a velkého. Ten nosím pořád, moc se mi líbí kombinace. Od přítele jsem zatím šperk přímo nedostala, ani to moc nepotřebuji, radost bych z toho měla, ale na kupování šperků ještě dost času. Jsem ráda třeba za obrovského méďu, kterého jsem od něho dostala a vždy mi ho připomene! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten znak od jisté doby zamilovala :) Jé, tak ten méďa musí být určitě strašně roztomilý :))

      Vymazat
  10. O tomhle jsem jeste neslyšela ale vypada to super) moc hezkyy 💋

    OdpovědětVymazat
  11. O téhle značce jsem nevěděla, ale vypadá to moc roztomile!! A asi se na jejich e-shop kouknu :) i kdyz tedy na řetízly a takové věci nejsem, spis kdyz dostanu od kamarádky nebo od rodiny, tak je to pro me významné, ale jinak si nekupuji. Každopádně tyhle šperky me zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od rodiny a kamarádek šperky nedostávám, takže si musím udělat radost sama :D :)

      Vymazat
  12. Šperky miluji, ale bohužel je od manžela nedostávám a musím si je kupovat sama. :D Jediné dva, které jsem "dostala", byly snubák a zásnubní :D #truestory

    Moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší než nic, ne? Nekupuje ti manžel místo šperků kosmetiku? :D

      Vymazat
  13. Dřív jsem to také měla jako ty, když jsem byla v pubertě, tak jsem měla hodně bižuterie a pořád jsem si přikupovala další a další a věčně je střídala, ten už jsem věrná jen pravým šperkům - konkrétně těm decentním :) Tohle by bylo něco pro mě, navíc to balení je rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že to kupování bižuterie nebylo k ničemu, protože alespoň udělám radost mladší sestřenici :D To balení je super :)

      Vymazat
  14. Moc pěkný Markétko :) a šperky dostávám ráda ale ne vůbec často :D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásny náhrdelník :) Krásne fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Čím som staršia tak sa uberám smerom, že menej je niekedy viac a dávam prednosť minimalistickým šperkom. Tento šperk vyzerá krásne ♥

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks