pátek 6. října 2017

Unboxing | Blueberry Hill

Krásný den :)

Jsem moc ráda, že jsem se po dlouhé době opět dostala k blogu. Konečně jsem si mohla udělat chvíli pro sebe, zasednout k notebooku a napsat pár řádků. Dnes to bude představení produktů, které jsem dostala na testování z eshopu Blueberry Hill.



Za normálních okolností bych tento unboxing nedělala, ale nemohla jsem si to odpustit, protože mi balíček přišel krásně zabalený s milým vzkazem. Proto bych se s ním ráda pochlubila. S Kristinou z eshopu Blueberry Hill jsme se na začátku září domluvily na spolupráci. Mohla jsem si vybrat dva produkty na testování. Musím říct, že vybírání bylo náročné, protože na eshopu je toho na výběr tolik! Na Borůvkovém kopečku najdete široký sortiment přírodní kosmetiky, která není testovaná na zvířatech. K tomu všemu vám přijde balíček zabalený s láskou. Kristina o své zákazníky perfektně pečuje.



Na testování jsem si vybrala čistící masku pro mastnou a problematickou pleť značky Navia. Maska by měla regulovat tvorbu kožního mazu a čistit zanesené póry. Obsahuje konopný a lískooříškový olej, kopřivový prášek a esenciální oleje z čajovníku, máty a citrónu.



Jako druhý produkt jsem si vybrala tělový krém s vanilkou a levandulí značky Mylo. To je produkt, který jsem chtěla vyzkoušet už strašně dlouho. Za prvé jsem ho viděla u hodně z vás, které jste o něm psaly v pozitivech, a za druhé se mi strašně líbí obal a název produktu.



Na konec tu mám ještě jednu věc, která není součást testovacího balíčku, ale dá se sehnat na eshopu. U Katky na blogu jsem vyhrála 4 miniaturky mýdel Musk. Také značka, kterou jsem si přála vyzkoušet. Soutěž vznikla díky Kristině, která Katce poslala menší balení mýdel.




Borůvkový kopeček na mě udělal dojem. Moje pocity z eshopu jsou pozitivní. Majitelka je milá, ochotná a dělá to s láskou.
Určitě se po nějaké době můžete těšit na recenzi těchto dvou produktů. Sama se na testování těším. Troufám si tvrdit, že mě produkty nezklamou.



Děkuji Kristině za zaslání produktů ♥

Máte nějakou zkušenost se zmíněnými produkty? 

5 komentářů:

  1. Niečo od Mylo by som chcela vyskúšať :), inak všetke vecičy vyzerajú super :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně mě láká si tam něco objednat časem. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Od Mylo mám jeden krémik a som s ním nadmieru spokojná! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém od Mylo se mi líbí. A ta mýdla vypadají spíš jako nějaká spešl čokoláda <3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný balíček, docela mě zaujala ta čistící maska :-) těším se na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks