pátek 27. října 2017

Podzim...

Pěkný den :)

To by bylo, kdybych letos ošidila blog o podzimní článek. Každý podzim je jiný. Ne vždy je všechno sluníčkové, ale zase to nikdy není tak hrozné, aby se to nedalo zvládnout. Možná to je to, co mě na podzimu baví. Není to jen černá nebo bílá, ale černobílá. Vždy je důležité na danou věc nahlížet ze dvou stran.




Tento podzim... Je pro mě zvláštní? Slovo zvláštní ve mně vyvolává negativní emoce, takže to je špatné slovo. Řekla bych okouzlující? Ve dne se cítím šťastná a usmívám se. Mám radost z toho, co vidím venku. Nekonečně krásnou přírodu, která září všemi barvami podzimu. Na druhou stranu je tu večer. Temný a chladný podzimní večer. Někdy mám splín a nemůžu se ho zbavit, ale potom to nějak zvládnu a je mi zase fajn. Pak jsou tady takové ty deštivé dny. Paradoxně jsem v nich našla zalíbení a to jsem vždy nesnášela déšť. A letos? Užívám si, když prší celý den. V takový den si uvařím konvici dobrého čaje, vezmu si knížku a zalezu pod peřinu. Někomu se tohle může zdát jako strašná nuda, ale já si to užívám. Řadím to mezi chvíle nekonečného štěstí, protože kniha je vlastně takové malé nekonečno.



Minulý týden jsem byla na tři dny v Praze se školou. První dva dny jsme měli pěkné počasí, krásné babí léto. Sluníčko svítilo a Praha zářila podzimními barvami. Bylo to krásné. Praha má v sobě jakési kouzlo. Je to město možností. Každopádně, po 3 dnech jsem přijela strašně vyčerpaná a říkala jsem si, že do Prahy teď nějakou dobu nechci jet. Bohužel nebo bohudík to nedodržím, protože příští sobotu se chystám do hlavního města znovu.

Jinak Praha byla fajn, viděla jsem plno nových míst a s kamarádkou jsme se seznámily s milým Kanaďanem, který nám uvařil tu nejlepší večeři, alespoň pro mě to bylo nejlepší jídlo, které jsem kdy jedla. Byla to strašná náhoda. Potkaly jsme ho večer v tramvaji, když jsme jely na hostel. Shodou okolností vystupoval na stejné zastávce jako my, dal se s námi do řeči a pak jsme zjistily, že bydlí tam, kde my dvě.








A v Ostravě? Snažím se chodit do školy, začala jsem pít hodně kávy a přišla jsem na chuť bílému vínu. Myslím si, že konečně rozumím výroku "ve víně je pravda".





Ještě bych vám chtěla poděkovat, protože jsem se i letos našla v nominaci na Blogerku roku v kategorii Beauty. Dle mého názoru tam nemám co dělat, protože jsem tento rok aktivně nepřispívala na blog. I přes to Vám děkuji. Nebudu vám říkat ať pro můj blog hlasujete. To je čistě na vás, komu dáte svůj hlas, ale přece jenom, kdybyste chtěly... :D
Pro můj blog můžete hlasovat zde.


Jak si užíváte podzimní období?

11 komentářů:

  1. Krásné fotky. Já jsem zatím na chut´ vínu nepřišla :D gratuluji k nominaci

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k nominaci :) jinak pěkné podzimní fotky, škoda, že jsou ty dny teď tolik deštivé.

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To ano, ale i déšť má něco do sebe.

      Vymazat
  3. Letos mi přijde, že si podzim s přírodou pohrál obzvlášť velmi povedeně. V Praze jsem už taky byla a hned bych se tam vrátila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a do Prahy se taky chystám, tak doufám, že tam ta podzimní atmosféra ještě bude vládnout. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalé fotky, jsou kouzelné a působí až magicky.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks