neděle 29. října 2017

Mylo | Výživný krém Oh La La

Krásný den :)

V dnešním článku bych vám ráda představila a řekla svůj názor na tělový krém Oh La La.



Mylo je slovenská značky přírodní kosmetiky. Produkty této značky neobsahují palmový olej, parafín, vazelínu, živočišné tuky, umělá barviva a vůně. Produkty nejsou testovány na zvířatech. Za zrodem stojí paní Barb, která veškerou kosmetiku vyrábí ručně a s láskou. Název Mylo vznikl jako zkratka ze slov milé mýdlo.
Oh La La krém jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Četla jsem na něj plno recenzí, líbil se mi jeho název a hlavně obal. Také mě lákala kombinace vanilky a levandule. Proto bych ráda poděkovala Kristince z Borůvkového kopečku, od které jsem Oh La La dostala na testování.

Krém obsahuje bambucké máslo, kokosový olej, kakaové máslo, kapku vanilky a levandulové silice. Dodává pokožce potřebnou výživu a hydrataci.



Oh La La se ukrývá ve skleněné nádobce tmavé barvy s víčkem na odšroubování. Po stranách je název, složení a potřebné informace o produktu. Za mě je tohle balení jednoduché, praktické a krásné. Prostě se mi líbí jeho jednoduchost. Balení má 60 ml. Na první pohled se mi to zdálo jako strašně málo. Myslela jsem si, že krém bude hned pryč. Ovšem mýlila jsem se, protože na vyživení stačí kapka a díky tomu, troufám si říct, krém vydrží opravdu dlouho.

Po odšroubování víčka na mě čekala ta nejlepší vůně na světě. Já věřila, že kombinace vanilky a levandule bude dobrá, ale že až takhle? Této vůně se nemůžu nabažit. Nejvíc cítím levanduli, která je doplněná o kapánek vanilky s kakaovým máslem. Když krém aplikuji na pokožku, provoním nejen sebe, ale také pokoj. Je to intenzivní a relaxační vůně, která utiší mysl a zažene podzimní chmury.

Konzistence je máslová a našlehaná. Krém je hutný, ale při kontaktu s pokožkou roztaje, promění se v olej. Jde pěkně rozmazat a vstřebává se do pokožky bez problému.

Díky tomu, že obsahuje bambucké, kakaové máslo a kokosový olej, jedná se o hydratační bombu. Pro suchou pokožku naprostá nezbytnost. Krém nejraději používám na suché ruce, tento podzim na tohle docela dost trpím. Večer aplikuji a ráno se vzbudím se sametově hebkou pokožkou. Někdy krém použiji jako balzám na oholené nohy, anebo při nachlazení jsem ho používala na bolavý nos, se kterým si produkt hravě poradil. Nos zklidnil a do druhého dne jsem to měla o hodně lepší. Dokonce se dá použít jako balzám na rty, ale při tomto ucítíte levanduli opravdu všude.



Za mě Oh La La určitě ano. Krém je skvělý, jak po vzhledové, tak i obsahové stránce. Doporučila bych ho všem milovníkům levandule a vanilky. Také těm, kteří milují pořádně výživné krémy a na suchou pokožku.
Krém můžete koupit na Borůvkovém kopečku za 219 Kč.

Znáte značku Mylo? Máte nějakou zkušenost s tímto krémem? :)

15 komentářů:

  1. Já od Mylo nic nemám a ani jsem nic nezkoušela. Ale minulý Vánoce jsem hodně jejich výrobků věnovala po rodině a věřím, že měly úspěch! Všechno krásně voní, je to kvalitní a navíc je to za skvělý ceny. Taťkově přítelkyni jsem dokonce pořídila tenhle krém :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že kosmetika Mylo určitě potěší. S Oh la la jsem spokojená a doufám, že i taťkova přítelkyně :)

      Vymazat
  2. Já od této značky měla krém na nohy a taky jsem byla velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím, ráda bych od této značky vyzkoušela další produkty.

      Vymazat
  3. O této značce dlouho přemýšlím, ale zatím jsem ještě nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto vyzerá naozaj skvele, počujem síce o tejto značke prvý krát, ale veľmi ma zaujala ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento kousek jsem měla a byl dokonalost sama :-) Mylo mám moc ráda, zkoušela jsem toho už hodně a i náš pes má značku (asi) rád. Pořídila jsem mu tuhý šampon a kožíšek je jako nový :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Od Mylo som už skúšala nejaké produkty a zamilovala som si najmä sérum na mastnú pleť:) Tento krémik vyzerá taktiež veľmi zaujímavo:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle značka mě taky moc láká, určitě chci časem něco z jejich nabídky vyzkoušet. Tenhle krém by mi rozhodně seděl, protože jak je v něčem levandule nebo vanilka, nebo dokonce oboje, tak to musí být boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě by sis ho měla pořídit :) Věřím tomu, že by sis ho oblíbila, Peti :)

      Vymazat
  8. Tento krém mám už dlouho na Wishlistu, ale zatím jsem se k němu nedostala. Ale po téhle super recenzi, po něm musím nutně mrknout.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks