neděle 15. října 2017

Soutěž s Astrid | Jsme krásné

Pěkný den :)

Nedávno mi přišel balíček plný kosmetiky od Astrid. Jelikož jsem si kosmetiku vždy nechávala pro sebe, mám ji teď opravdu hodně a to mě donutilo, abych těmito produkty udělala radost vám. Takže dnes to bude soutěž a také bych vám ráda připomněla, že všechny jsme krásné. Pokud by vám nestačila soutěž zde na blogu, prozradím vám, kde ještě můžete soutěžit.



Jaké jsou české ženy?

Překrásné? 

Ano. 

Že nevěříte? 

Tak se podívejte do zrcadla. Uvidíte tam krásnou ženu, která je jedinečná. Jedinečná už jen tím, že je.



Dlouho mi trvalo, než jsem na sobě přestala hledat chyby a začala objevovat to krásné. To, co mě dělá výjimečnou. Protože nejtěžší je znovu uvěřit. Znovu uvěřit, že je v pořádku, že každá z nás je jiná. To je to, co dělá každou z nás výjimečnou. Je důležité začít opět naslouchat svému vnitřnímu já, hlasu a pocitům, které nám pomáhají při každém dalším rozhodnutí. Na chvilku se zastavit, uvědomit si daný okamžik krásy a znovu pokračovat ve své cestě, která je klikatá a občas se zdá být nekonečná. Pokud všechny cesty vedou do Říma, pak i ta vaše.




V balíčku jsem našla produkty z řady Beauty Elixir a také mnoho inovovaných balzámů na rty. Osobně mám některé balzámy vyzkoušené. Psala jsem na ně samostatný článek, ve kterém jsem je chválila a doporučovala vám je. Teď mi jich přišlo osm, což je hrozně moc. Sama bych je všechny nespotřebovala, a proto jsem se rozhodla, že udělám soutěž. 



Řekla bych, že osm balzámů je hodně pro jednoho člověka, rozdělím to, tudíž budou dvě vítězky. K balzámům jsem přidala ještě čistící pleťový olej. 




Co udělat pro výhru? 

1. Sledovat můj blog přes Pravidelní čtenáři
2. Do komentáře nezapomeňte napsat, pod jakým jménem mě sledujete a váš email, na který vás můžu kontaktovat v případě výhry
3. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku

Soutěž poběží do 4. listopadu 2017. Den na to vyberu vítězku, kterou zveřejním v tomto článku a budu ji kontaktovat emailem. 

Balzámy a pleťový čistící olej putuje ke Kláře Odehnalové a ZdeňceM. Vítězkám gratuluji a všem ostatním děkuji za účast. 


Projekt #CeskaKrasa je moc pěkný. Jsem moc ráda, že se Astrid snaží povzbudit české ženy k tomu, aby si uvědomily, že jsou krásné. Snaží se nám pomoct povzbudit naše sebevědomí a uvědomit si okamžiky, kdy se cítíme nejkrásnější. 

Jaký je ten váš okamžik? Popřemýšlejte nad ním a sdílejte ho společně s Astrid a ostatními ženami. Stačí nahrát na váš instagram fotku s krásným okamžikem, popsat, kdy, proč nebo díky komu se cítíte krásná a přidat hashtag #CeskaKrasa. Pokud nemáte instagram, nezoufejte. Fotku můžete také nahrát na stánky www.ceska-krasa.cz. Odborná porota každý týden odmění jednu ženu dárkovým balíčkem Astrid v hodnotě 1 000 Kč. Na konci soutěže navíc vybere tři ženy s nejkrásnějšími okamžiky, které ocení 3 hlavními výhrami. 


Jaký dojem na Vás udělala tento projekt? Zúčastníte se? :)

PS: Příští týden ve středu, 18. 10. 2017, můj blog oslaví třetí narozeniny. V tu dobu budu v Praze, takže nestíhám publikovat samostatný článek, proto to píšu zde. Chtěla bych vám mockrát poděkovat za to, že jste tu pořád se mnou. Nezapomínáte na můj blog, čtete články a komentujete. Jsem za to vděčná a moc ráda, že tento blog existuje už tak dlouho ♥

12 komentářů:

  1. GFC Barbora Červenková. cervenkova.barbora@seznam.cz značka Astrid je mi moc sympatická, právě na podzim, kdy je potřeba více se mazat a pečovat o sebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Astrid je skvělá značka. :) 1. Veronika Lužová 2. Werulinkkaa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid mám moc ráda, tak pokusím štěstí.
    GFC: Martina Slancová e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku Astrid používám moc ráda. V každé kabelce mám nějaký balzám, rty hydratuji neustale.
    Gfc Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Genevra, genevra43@gmail.com
    Je od tebe moc pěkné, že se chceš podělit. Tyhle nové výrobky od Astrid bych ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji přes GFC jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Produkty od Astrid mám vcelku ráda a to zejména ty balzámy na rty. Tvůj blog sleduji jako Nela Agáta Procházková.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Astrid mám ráda, zkusím štěstí. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Camellia Erika, můj mail je: novedny(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
Blogger Template by DanyČuks