sobota 18. dubna 2015

Saloos | Sprchový olej Levandule

Krásnou sobotu, čtenářky. :)

Jak trávíte sobotu? My máme odpoledne oslavu, takže se intenzivně připravujeme. Já si na chvilku odskočila, abych mohla napsat druhou recenzi na výrobek od Saloos. Tentokrát to bude sprchový levandulový olej. První slovo, které mě napadne, když se řekne tento sprchový olej, tak je Provence. Voní tak úžasně po levanduli, že když zavřete oči, tak se cítíte jako v Provence. Nikdy jsem na tom místě nebyla, ale s tímto olejem se tam můžu přenést. Co vy? Navštívily jste Provence?


Tento olej nebo jiný z nabídky můžete koupit v DM anebo na internetu. V DM jsem ho viděla za nějakých 130 Kč, ale na internetu je levnější.
S oleji do srchy žádné bohaté zkušenosti nemám, tenhle od Saloos je můj první. Nikdy jsem se o tohle nezajímala, ale po tom, co u mě začala jakási "olejová" mánie, tak jsem mu propadla. Vybrala jsem si levanduli, protože mám levandule ráda. Nikdy se nenabažím levandulové vůně. V nabídce je spoustu jiných variant jako třeba Celulinie, Grep, Lemongrass, Relax, Tea Tree.. Z takového výběru je opravdu těžké vybrat si jen jeden. Do budoucna bych chtěla vyzkoušet určitě Celulinie proti celulitidě a taky Mojito, který musí podle mě krásně vonět. Podrobnější informace o každém oleji najdete ZDE.




Popis výrobce

Olej pokožku zvláčňuje a zabraňuje jejímu vysušování, přičemž je vhodný i pro citlivou pokožku se sklony k alergiím. Jemně smývá pot i nečistoty. Zklidňující levandule pomáhá při stresu i depresích, nespavosti, bolestech hlavy, chřipce a ulevuje při dýchacích obtížích. Sprchový olej neobsahuje minerální oleje vyráběné z ropy, syntetické vonné látky a syntetická barviva.


Složení

- bio slunečnicový olej
- bio sezamový olej
- esenciální olej levandule extra
- PEG-40 sorvitan peroleate
- laureth-4
- lecitin
- vitamíny A, E, F



Použití

Malé množství oleje aplikujte na vlhkou pokožku. V žádném případě nečekejte, že vám olej začne pěnit. To je blbost, co? Místo pěny se vám na těle vytvoří mléčná emulze, kterou opláchnete.


Můj názor

Začnu balením, ve kterém olej je. Dávám tisíc plusových bodů za to, že olej není ve skleněném balení, ale v plastovém. Většina výrobků Saloos má tendenci být ve skleněném balení, ale tento olej je v plastovém a to je strašně dobré, protože když vám spadne, tak se nerozbije. Takže se nemusíte bát toho, když vám ve sprše vyklouzne z mastných rukou. Bohužel nejsem spokojená s aplikátorem. Opět se na něm vyskytuje nešťastné kolečko nebo spíš otvor, který je velký. Občas se mi stane, že mi oleje vyteče víc, než chci, což mi hodně vadí. Nerada takhle plýtvám věcmi. Uvítala bych jako aplikátor pumpičku. Třeba na tom Saloos do budoucna zapracuje.



Olej je čirý, přičemž na těle vytvoří mléčnou emulzi, kterou smyji. Vůbec se nemusíte bát toho, že je to olej a vy potom budete nechutně mastné. S tímhle v žádném případě nepočítejte. Při prvním použití jsem si to taky myslela, ale olej díky tomu smyje nečistoty a po té je vaše pokožka hydratovaná. Z toho plyne, že bych tento olej doporučila všem, kteří po sprše neradi používají tělová mléka a další věci. Po sprše s tímto olejem už žádnou další věc na pokožku aplikovat nemusíte. Pokožka je opravdu hydratovaná a není vysušená.
Nepoužívám tento olej dennodenně, spíš jednou až dvakrát do týdne a to vždy, když vím, že se mi po sprše už nebude chtít na pokožku aplikovat kokosový olej. Někdy jsem prostě tak unavená, že se mi nechce. Olej zařídí to, aby pokožka už další péči nevyžadovala.
Důvod, proč jsem si tento olej vybrala je jeho vůně. Hodně mě zaujalo, když na popisku bylo, že olej může přispívat k uvolnění stresu, napětí a nespavosti. Občas se po sprše cítím uvolněněji a je mi lépe.Co mi hodně vadí je, že krásná levandulová vůně je cítit jen ve sprše. Po té, když vyjdu ze sprchy, tak se vůně z mé pokožky vytratí. Nevím proč a zajímalo by mě, jestli jsem jediná, která to tak má.

cítíte se asi nějak takhle

 Každopádně, i když ho používám maximálně dvakrát do týdne, tak rychle mizí. Na začátku jsem si myslela, že balení (125ml) vydrží dlouho, ale mýlila jsem se. Mizí celkem rychle, takže si ho začínám šetřit.
Co říct na konec? S olejem jsem i nejsem spokojená. Do budoucna bych uvítala lepší aplikátor. Miluju božskou levandulovou vůni, ale vadí mi, že po sprše se vytratí. Na druhou stranu je tento olej příjemné zpestření každodenního sprchování.


Shrnutí
+ hydratace pokožky
+ rostlinné složení
+ uklidnění vaší mysli 
+ cítíte se jako v Provence
+ plastové balení
- aplikátor
- vůně nevydrží na pokožce
- rychle mizí


Zkoušely jste něco od Saloos? Dáváte přednost sprchovým gelům nebo olejům?

7 komentářů:

  1. Olej jsem ještě žádný neměla. Mám z toho také strach, že bych byla mastná. Ale jestli to tak není, tak možná taky nějaký vyzkouším. Udivuje mě ale, že vůně nevydrží na pokožce i po umytí, to je velká škoda.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji levanduli.. :-) Byla jsem na dovolené v Provance, a hned bych se vrátila.. :))

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/jen-ruzova-to-muze-byt.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já a levandule jsme nerozlučná dvojka. Mám vyzkoušeno mnoho produktů s levandulí. I ten, který je tu rozebrán. Zajímalo by mě, zda jste někdo zkoušel tento sprchový olej: http://www.originalatok.cz/kosmetika-dle-pouziti/sprchove-oleje/sprchovy-olej-levandule.html?listtype=searchfulltext&searchparamfull=sprchov%C3%BD%20olej? Ráda bych zase něco nového. Tak se ptám. Podívejte, na jaký článek jsem narazila, když jsem hledala spojitosti s levandulí: http://brno.idnes.cz/pestovani-levandule-jizni-morava-dli-/brno-zpravy.aspx?c=A141120_2117457_brno-zpravy_mav. Takže hurá do Břeclavi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek vznikl ještě předtím, než zasadili jedinou sazenici, jednou možná, ale dnes to Provence rozhodně není:-(

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks