pondělí 24. září 2018

Podzimní americký haul | Kosmetika a svíčky

Pěkný den :)

Jedna z věcí, proč jsem se na Ameriku těšila, bylo nakupování kosmetiky. Těšila jsem na prozkoumávání amerických drogérií. Abych byla upřímná, v drogerii dokážu strávit celkem dost času, baví mě se jen tak procházet a koukat na americký sortiment. K českým drogériím už nejsem tak skeptická, protože mi přijde, že za poslední 3 roky se sortiment zlepšil a o hodně rozšířil. Momentálně mezi mé favority patří Bath&Body Works. Pokaždé, když jejich obchod navštívím, mám chuť si odnést všechno. Jejich kosmetika má roztomilé obaly, popisy a nejkrásnější vůně. Jejich podzimní kolekce mě zruinuje. V nabídce mají také svíčky, což je něco na mě. Speciálně na podzim a v zimě miluji pálení svíček, takže tušíte správně, že jsem nedokázala odolat.



Začala bych právě značkou Bath&Body Works. Když jsem šla poprvé nakupovat, jako první jsem navštívila právě tento obchod a odnesla si celkem dost věcí. Nemohla jsem odejít bez sprchového gelu, při první návštěvě jsem si odnesla dva a při druhé ten stejný počet.




Všechny čtyři sprcháče jsou z podzimní kolekce a voní dokonale. Výhodu vidím v tom, že i po sprše pokožka ještě několik hodin krásně voní. Můj nejoblíbenější z těch 4 je sprchový gel Autumn Nights. Právě díky roztomilému obalu, názvu a dokonalé vůni. Proto, že jsem si vůni Autumn Nights zamilovala, vzala jsem si ze stejné edice také tělový krém. Opět musím vyzdvihnout vůni a také skvělou hydrataci.



Z B&BWorks jsem chtěla vyzkoušet mýdla na ruce. Vzala jsem si jedno pěnové a druhé obyčejné. Vůně Eucalyptus Aloe mi moc nesedla, mýdlo jsem si vzala kvůli obalu. Vůně nic moc, připomíná mi hodně panský sprchový gel. Každopádně, vůně Pumpkin cupcake je nádherná sladká podzimní vůně a řadím tohle mýdlo mezi mé oblíbence.



Poslední kosmetická věc z B&BWorks je tělový sprej, opět z podzimní kolekce. Vůně je v pohodě, ale celkově sprej není něco, z čeho bych byla hodně odvařená. Necítím se tak, že bych si ho příště koupila znovu.



Co se týče vlasové péče, zatím jsem nic nového nevyzkoušela, protože mám zásobu z ČR. Neodolala jsem ale velkému balení suchého šamponu Batiste, protože je to můj nejoblíbenější suchý šampon, který mi sedí a zatím jsem za něj nenašla lepší náhradu. Balení má 400 ml.



Co se týče pleťové kosmetiky, z drogerie jsem si odnesla čistící pěnu na obličej od značky Burt's Bees. Je to moje první zkušenost s touto značkou, přičemž už teď můžu říct, že to není poslední produkt, který od nich zkouším. Také jsem chtěla vyzkoušet značku Origins. Na oficiálním eshopu nedávno běžela výhodná akce, takže jsem nemeškala a hned si objednala 2 produkty, které cenově vyšly skvěle. Koupila jsem si hydratační krém na obličej z řady Ginzing a masku na obličej s obsahem černého uhlí a medu.





Poslední kosmetická věc z tohoto článku jsou laky na nehty OPI. Pokud můj blog sledujete delší dobu, víte, že miluji nalakované nehty, už nějaký ten pátek nedám dopustit na červené nehty, a laky značky OPI, které jsou v Americe poměrně cenově dostupné. Na začátek tady mám celkem 3 - pudrově růžová, červená a klasický base coat. Plánuji svou sbírku laků OPI během roku rozšířit.



Na konec článku jsem si nechala svíčky. Při návštěvě B&BWorks jsem si odnesla dvě velké svíčky. Jednu z podzimní kolekce - Pumpkin pecan waffles. Druhou z kolekce Aromatherapy - Rose+Vanila. Obě svíčky nemají chybu. Nádherně provoní místnost. Růže s vanilkou je uklidňující vůně, pravidelně svíčku zapaluji každý večer při sprchování.




Podzimní vůně u mě převládají, proto jsem neodolala svíčce Autumn Wreath od YC a vůni Pumpkin Pecan, která voní jako dýňový koláč. Od YC jsem si pořídila ještě čajové svíčky.






Čím jste si za poslední dobu udělaly radost? :)

20 komentářů:

  1. Tak o B&BWorks jsem lehce slyšela, ale jinak tuhle značku moc neznám. Každopádně produkty které sis pořídila, vypadají úžasné a i já už bych si měla koupit do zásoby nějaké svíčky! Užívej Ameriku. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od B&BWorks nejdřív milovala jen antibakteriální gely na ruce, ale když jsem poprvé vešla do jejich obchodu, zamilovala jsem se do všeho :D Joo a svíčky jsou nezbytnost na podzim a zimu ♥

      Vymazat
  2. Yankee candle miluju mám doma plno vosků. A co se týče kosmetiky nemůžu si pomoct, ale zdá se mi, že americká kosmetika má hezčí obaly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yankee Candle je super, mám ráda jejich svíčky. Jo, taky mi to tak přijde :D

      Vymazat
  3. Krásné svíčky, Bath & Body Works bych také ráda vyzkoušela.
    Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že budeš mít možnost vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Všechny věcičky jsou nááádherné :-) hned bych všechny očichala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Bath Body Works jsme už o nich slyšela, ale zatím jsem ještě tu možnost něco vyzkoušet neměla :) Origins bych velmi ráda vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Bath & Body Works má skvělé produkty. Mám doma několik jejich svíček a líbí se mi, že mají tři knoty, tudíž hoří pravidelně. A jejich antibakteriální gely mám taky moc ráda. Nádherně voní :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři knoty jsou skvělé! Plánuji si pořídit víc jejich svíček :D

      Vymazat
  7. Ty svíčky! Na podzim jako dělané ♥ Já si nedávno pořídila vosk od Yankee Candle a už se těším, až si ho zapálím:)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
  8. Ty obaly jsou vážně povedené a nedivím se, že sis produkt koupila třeba aj kvůli obalu :) a svíčky mám taky moc ráda, ale zase tolik je nenakupuju, což mě mrzí, protože je to hrozně příjemné a takový klid cítím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svíčky pálím teď skoro každý večer už jen kvůli té relaxační atmosféře, díky které se cítím skvěle.

      Vymazat
  9. Krásný hauk! Ty obaly jsou úžasné! Moc mě zaujaly svíčky, taky se těším až teď na podzim budu pálit :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  10. Taky vychválím obaly, ty jsou fakt všechny moc hezké. Svíček není nikdy dost, takže já jsem si jako jednu z posledních věcí pořídila další svíčku :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  11. Od Bath&Body bych ráda vyzkoušela svíčku. Jejich sprchace atd.znám, neskutečné krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  12. myslim, ze v Bath & Body Works by som si tiez dokazala nieco najst a zrejme by som tam minula celkom dost penazi :D tie sprchace vyzeraju super. laky na nechty sa mi tiez pacia, cervena je podla mna uplne najlepsia farba <3
    vonave sviecky nemam rada, ani neviem, kedy by som si nejaku zapalila. okrem toho by som sa asi bala, ze si v izbe nieco nechtiac podpalila :D

    OdpovědětVymazat
  13. Áááá, vůbec se nedivím, že sis toho koupila tolik, ty věcičky jsou fakt boží ♥
    já si v poslední době spíš kupuju věci, které mi došly, než abychom nakupovala jen pro radost :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si chtěla kupovat věci, které vážně potřebuji! Ale tady to prostě nejde, hlavně v některých obchodech mám pocit, že musím mít úplně všechno :D

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks