neděle 5. června 2016

Oligodermie | Šetrný odličovač očního okolí

Krásný nedělní den :)

Žádná recenze na jeden určitý výrobek se na blogu už dlouho neobjevila, a proto dnešní článek bude právě recenze na jeden šikovný odličovač očního okolí.


Nedokážu si představit, že bych šla spát s make-upem. Odlíčení a čištění pleti před spaním se stalo mou nedílnou součástí. Myslím, že by to tak měla mít každá z nás, je to opravdu důležitý krok. Na odličování doslova nesnáším odličovací mléka. Mám radši hydrofilní odličovací oleje, dvoufázové odličováky anebo micelární vody.

Eshop Zdravi-krasa.cz mi poskytl k recenzi odličovač francouzské značky Oligodermie. Jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, protože bych si ho sama asi nepořídila, jelikož jeho cena je vyšší. 100 ml stojí 499 Kč. Zároveň je to má první zkušenost s touto značkou a doufám, že ne poslední.

Oligodermie je francouzská značka, kterou založil Dr. Jean Jacques Legrant. Značka letos slaví 40 let. Je rozšířená v téměř 50 zemí světa, kde ji využívá 10 000 kosmetických salonů. Nově je dostupná i na českém trhu.



Dvoufázový odličovač s výtažkem z broskví šetrně odlíčí make-up z oblasti očí. Poradí si i s voděodolnými řasenkami. Je vhodný pro všechny typy pleti. Ve složení najdeme extrakt z broskve bohatý na vitamín B, C, E, který pomáhá pokožku zklidnit. Extrakt z broskve doplňuje extrakt z chrpových květů, který se postará o zjemnění a regeneraci pleti. Složení se zdá být dobré. Oceňuji, že neobsahuje parabeny.





Odličovač se nachází v pevné plastové lahvičce s víčkem na odšroubování. Balení je průhledné, což je super, protože vím, kolik odličovače zbývá. Olejová složka má lososovou barvu. Dle mého názoru balení působí luxusně a vypadá krásně na kosmetickém stole. Svou velikostí je také vhodný na cestování, v mé kosmetické taštičce nezabere moc místa. Aby se obě složky spojily, musíte produkt protřepat. Složky se spojí opravdu rychle, takže nemusíte třepat jako zběsilé. Bohužel složky zůstanou spojeny jen chvilku. Než si odlíčím jedno oko, jsou od sebe oddělené a je potřeba odličovač znovu protřepat.




Co se týče účinnosti, nestěžuju si a jsem spokojená. Odličovák dobře odlíčí řasenku, což je můj každodenní oční make-up. Dále jsem zkoušela odličovat i oční stíny, linky a řasenku. To už nebyla taková rychlovka. Trvalo trošku déle, než všechno důkladně odlíčil. I když obsahuje oleje, nezanechává oční okolí umaštěné, což se mi zamlouvá. Oční okolí mám po odlíčení vždy krásně hydratované a jemné.
Odličovač není nijak parfemovaný, což je fajn, protože moje oči nijak nedráždí. Určitě je to velmi výhodné pro slečny, které mají citlivé oční okolí.



S dvoufázovým odličovačem jsem spokojená. Každopádně druhé balení si asi nepořídím kvůli vyšší ceně. Dokážu se spokojit s levnějším odličovákem. Na druhou stranu je pravda, že vyšší cena odpovídá kvalitě.

Znáte značku Oligodermie? Jaký je váš oblíbený odličovák? 

24 komentářů:

  1. Značku vůbec neznám a cena je pro mě s ohledem na množství taky dost vysoká.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem měla možnost testovat, je to můj první dvoufázový odličovač a jsem nadšená. Odteď používám vše dvousložkové :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich vyzkoušela už víc. Každopádně s tímto jsem spokojená :) Dvoufázáky mi přijdou nejlepší.

      Vymazat
  3. Tuto značku vůbec neznám. Olejové přípravky mám taky radši než mléka, ty vůbec nepoužívám protože mi přijde že se tím makeup akorát rozmatlá po obličeji, při čemž moc neodličuje. Cena i mě odrazuje, já se stejně odličuji pod vodou a takové to šmrdlání mě moc nebaví. Výrobek je to jistě účinný a líbí se mi že není agresivní k pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je pravda, napsala jsi to skvěle! :D Mléko make-up rozpatlá a vůbec pleť neosvěží.

      Vymazat
  4. Už jsem o tomto dvoufázáku četla u Hevi, která ho taky dostala k testování a pochvalovala si ho :).
    Taky si Marki nedovedu představit, že bych šla spát nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  5. O tejto značke som ešte nepočula, ale vyzerá celkom fajn :). Odličovač používam tiež dvojfázový od Yves Rocher a nedávno som si kúpila od Alverde, tak na ten som zvedavá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z YR jsem taky používala. Ze začátku jsem s ním nebyla moc spokojená, ale pak jsem si zvykla. Každopádně bych si ho už asi nekoupila :D

      Vymazat
    2. Ja ho používam už dosť dlho, ale tiež sa už pozerám po náhrade a tak skúšam ten od Alverde a uvidím :)

      Vymazat
  6. Tak tuhle značku vůbec neznám! Ale vždycky jsem měla dvoufázáky na oči ráda, protože ten olej skvěle oči odlíčí. Teď už používám stejně olej jak na oči, tak na pleť, ale kdyby se mi tenhle produkt dostal do rukou, nezlobila bych se :D On vážně i hezky vypadá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už prakticky na oči nepoužívám nic jiného než olej anebo dvoufázák :D

      Vymazat
  7. Značku neznám, ale vypadá fakt lákavě :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super značka, snad se jí dostane víc pozornosti :)

      Vymazat
  8. Já ho mám také a je naprosto skvělej :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám to úplně stejně-nesnáším mléka a preferuju právy ty oleje nebo dvoufázáky :) O této značce slyším poprvé, ale vypadá to opravdu zajímavě, jen škoda té vysoké ceny no :/ -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem jediná. Mléko nikdy neosvěží a je strašně nepříjemné :/

      Vymazat
  10. Pěkný článek i fotky :) taky nemám ráda odličovací mléka, nějak s nimi asi neumím zacházet :D o značce jsem vůbec neslyšela, ale odličovač vypadá zajímavě, já se většinou spokojím s micelárkou nebo nějakým odličovačem z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Micelárku jsem taky jednu dobu používala, ale je pravda, že když jsem vyzkoušela odličovací olej Saloos, tak jsem na micelárky celkem zanevřela.

      Vymazat
  11. Tyjo, mně by se tam nelíbily ty dva silikony hned na začátku. Ne že by mi ucpávaly póry, ale spíš když je jich moc, tak to u mě má přesně opačný efekt než mají silikony normálně mít - mám pak po nich vysušenou a hrubou kůži :D. Na odličování používám oleje od Saloosu, sundají dolů uplně všechno. Ráda bych teď vyzkoušela i tu novinku od Alverde – ten olejový dvousložkový odličovač :). Mléka též nemám ráda. Nejsou moc účinné, řasenku mi akorát rozpatlají kolem a ještě jsem po nich ulepená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Saloos odličováky taky používám, můj nejoblíbenější je lemon tea tree :) Používám je už asi od vkuse :D O té novince jsem neslyšela, ale díky za info, musím se na to někdy v DM podívat. Alverde jsem nikdy nevěnovala moc pozornosti, ale ráda bych to změnila.

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks