pátek 26. června 2015

Lucky Winner 2/2

Krásný pátek. :)

V květnu jsem publikovala článek, ve kterém jsem vám ukázala giveaway, kterou jsem vyhrála. Jelikož to jsou tři kosmetické produkty, tak jsem se rozhodla, že napíšu jeden článek, ve kterém budou tři recenze. Z výhry jsem měla velkou radost, ale to už tady popisovat nebudu, protože si to můžete přečíst tady.


Šampon I Love My Planet pro zářivé vlasy

Momentálně je tento šampon zapojen do akce "Sázejme pro planetu". Zakoupením tohoto šamponu pro zářivé vlasy zasadíte strom. Je z ekologické kolekce I Love My Planet a je vhodný pro všechny typy vlasů. Jeho krásnou svěží vůni způsobuje výtažek z citrónu. Koupit ho můžete v každém kamenném obchodě Yves Rocher nebo na jejich stránkách. Plná cena je 99 Kč, ale často ho seženete levněji.
Moc se mi líbí, že je šampon v průhledném obalu, protože aspoň vidím, kolik ho tam ještě mám. Miluju jeho svěží vůni, ale zároveň mi vadí, že po umytí se vytratí. Mám radši voňavé vlasy. S jeho schopnostmi souhlasím. Vlasy mám po umytí jemné, lesklé a dají se bez problému rozčesat. Trochu mě štve, že na druhý den si musím vlasy zase umýt, protože jsou mastné, ale to asi není chyba v šamponu, ale v mých vlasech, protože to tak mám po každém šamponu.






Sprchový a koupelový gel bio malina

Gel slibuje sametovou pěnu malinové vůně. Neobsahuje živočišné složky, jemné složení by nemělo vysušovat pokožku. 400ml stojí 119 Kč. Pokud by vám nevyhovovalo tohle balení, tak můžete vyzkoušet cestovní balení 50ml za 49 Kč. Opět ho seženete v kamenném obchodě YR nebo na internetu.
Jako první musím vyzdvihnout jeho opravdu nádhernou malinovou vůni, kterou bych přirovnala k nějakým malinovým bonbónům. Souhlasím s tím, že pokožku nevysušuje. Po koupání mám pokožku hydratovanou a krásně provoněnou. Oceňuji i jeho průhledné balení, protože vím, kolik mi ho zbývá, ale dávkování se Yves Rocher opravdu nepovedlo. Vadí mi, že mi někdy omylem na ruku vyteče víc gelu, než bych chtěla. Přijde mi to jako zbytečné plýtvání. Pokud si ho dáte méně, tak vám skoro žádnou pěnu neudělá, což mě taky štve.





Balzám na rty Karité

Krémová textura balzámu je obohacená o bambucké máslo, čímž popraskané rty zklidňuje a vyživuje. Koupit se dá v každém kamenném obchodě Yves Rocher i na internetu za 49 Kč. Už od ledna, kdy tyhle balzámy přišly na trh, jsou ve slevě za 45 Kč.
K tomuto balzámu žádné výtky nemám. Zatím každý balzám, který jsem z této kolekce měla, byl skvělý, takže Karité není výjimkou. Má krásnou jemnou vůni, vydrží dlouho na rtech a rty uzdraví. Bude hodně dobrý na podzim a zimu, pokud mi teda vydrží, protože rychle ubývá.



Tak a tohle je konec dnešního článku. :) Jsem ráda, že jsem mohla tyto výrobky vyzkoušet. I přes malé chyby, Yves Rocher opět nezklamal.

Máte zkušenost s nějakým zmíněným výrobkem? Jaký je váš nejoblíbenější balzám na rty?

9 komentářů:

  1. Netuším kam chodíš na takéto úžasné výrobky. Vyzerajú naozaj lákavo a tá cena je tiež veľmi priateľná. To I <3 my planet ma naozaj oslovilo.

    Inak môj najobľúbenejší balzam na pery je jahodový balzam od Tiande :) prírodná kozmetika.

    To NAJ pre baby TU :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, asi jsem mohla do článku přidat odkaz na eshop, tak to hned napravím :) Ten balzám neznám, tak se na něj kouknu :)

      Vymazat
  2. Ešte som nič z toho neskúšala :O ale vyzerajú zaujímavo :) a medzi môj najobľúbenejší balzam na pery patrí hojivý zázrak z oriflame :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já musím říct, že ten malinový sprchový gel miluju :D Vždycky bych ho nejradši snědla, jak krásně mi voní :D
    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já sama si koupila kokosový a vanilkový balzám na rty a už je mám vypotřebované oba dva, byly skvělé a používala jsem je moc ráda, proto už taky došly :D. A zrovna při minulé návštěvě YR jsem dostala letní poukázky a tam bude akce, že si vezmeš tyto 2 velké sprchové gely a budou myslím za 139 Kč, tak toho hodlám využít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový jsem si taky koupila tento měsíc a je to teď můj favorit a určitě se objeví v june favourites :) Štve mě, že tak rychle mizí :D
      Jojo, letní poukázky jsem taky dostala a tu akci na sprchové gely se chystám taky využít :)

      Vymazat
  5. Taky bych někdy měla zajít do Yver Rocher a něco tam koupit a vyzkoušet. Až příště budu tenhle obchod míjet, tak tam zajdu, něco koupím a vzpomenu si na tebe. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks