úterý 30. června 2015

Chapter #6 of 2015

PRÁZDNINY!!!

Konečně jsem se jich dočkala. Někdy jsem měla pocit, že ani nepřijdou, ale teď jsou tady a já můžu být na sebe pyšná, že jsem zvládla prvák, rok na intru a je ze mě druhák! Jsem ráda, že jsem minulý rok v srpnu překonala strach z intru a v září jsem zbaběle neutekla, ale zůstala jsem tam. Byla to skvělá zkušenost a já se moc těším, až tam zase pojedu, protože už teď mi chybí moje spolubydlící.




Červen byl opět klidný měsíc, na který jsem se těšila. Vlastně až teď, když píšu tenhle článek, jsem si uvědomila, že půlka roku už je pryč. Strašně rychle to letí.. Na začátku června jsem si ve škole napsala pár písemek a čekala jsem, než mi učitelé uzavřou předměty. Některým to trvalo celkem dlouho a já třeba 22. června pořád nevěděla, co budu mít ze španělštiny. Ale jsem strašně ráda, že jsem dostala zaslouženou jedničku z češtiny a angličtiny, protože na těchto předmětech mi hodně záleží.


sukně - ano nebo ne?

Každopádně 9. června jsme se školou jeli na exkurzi, která se nesla v duchu Velké Moravy. Celkem jsme na Moravě navštívili čtyři historická místa a to Archeoskanzen Modrá, Sady - Špitálky v Uherském Hradišti, pravoslavný kostel v Hodoníně a památník Velké Moravy v Mikulčicích. Na výlet jsem se těšila, už jen kvůli toho, že se opět podívám na Moravu, kterou mám moc ráda. Asi se z toho stala nějaká tradice, protože už tam jsem třetím rokem po sobě, ale pokaždé na jiném místě.
I když téma Velká Morava, Cyril a Metoděj není zrovna můj šálek kávy, tak jsem si z výletu odnesla hodně nových informací. Dějepis je jeden z mých oblíbených předmětů, takže vidět to, co se učíme na živo, bylo super.




Další akci, kterou jsem díky škole navštívila, byl English Music Week, který se konal v Ostravě. Další super akce, na kterou jsem se těšila, protože angličtina! Celé dopoledne jsme byli s rodilým mluvčím, což bylo něco pro mě, protože miluju britský přízvuk. Užívala jsem si ho, kdybych ho měla já, tak bych pusu asi nezavřela. :D Chlapík z Londýna s námi šel na jeden anglický kvíz o hudbě a potom nám povídal o The Beatles. V rámci toho jsme dostali anglické noviny, které byli součástí workshopu.



Den po Music Weeku jsme šli do Minikino kavárny na film o The Beatles. Film se jmenoval Perný Den a byl černobílý. Přiznám se, že jsem se na to vůbec netěšila a moc se mi tam nechtělo. Kdo by chodil na černobílý film a ještě za to platil? Ale film se mi moc líbil a to už od první vteřiny, kdy se spustila písnička A hard days night. Jsem ráda, že jsem na ten film šla, protože jsem si díky němu oblíbila The Beatles a od té doby je pořád poslouchám. Má tu někdo rád The Beatles?



Poslední týden, kdy jsem byla v Ostravě, jsem po dlouhé době navštívila Cinestar. Kámošky měly poukázky, tak jsem šla s nimi. Chtěly jít na film Život je život, což se mi moc nelíbilo, protože je to český film a ty já moc nemusím. Bála jsem se, že to bude hrůza, ale dalo se to, někdy jsem se i zasmála. Mimochodem, miluju pohodlné sedačky v Cinestaru. Jo a ještě něco, sál byl skoro prázdný. Byly jsme tam my a pár lidí, což se mi ještě nestalo. Je to o hodně lepší, než když tam je plno lidí.



balení domů

Včera jsem se sešla s friends ze základky u nás v kavárně. Viděly jsme se po dlouhé době, a i když nás bylo jen 4, tak jsme si to užily. K tomu se váže to, že jsem si dala okurkovou limonádu. Pěkný hnus to je! Vůbec mi to nechutnalo, připadalo mi to jako sladký okurkový salát. Zkoušely jste okurkovou limonádu? Chutná vám? Příště si radši dám bezinkovou.



Červen byl taky ve znamení oslav. Každý víkend v červnu jsme doma něco oslavili. První dva víkendy to byly taťkové narozeniny, potom byly nějaké slavnosti města a poslední červnový víkend se slavila dědova sedmdesátka. Mám toho nejlepšího dědu na světě, takže bych klidně zastavila čas, jen aby on nestárnul. Měli jsme pro něj překvapení v podobě jídla. Nechali jsme mu ugrilovat sele. Když jsem ho viděla, tak jsem ho trochu litovala, ale pak jsem neodolala a maso si taky dala. Byla to super oslava. Jsem ráda, že jsem viděla celou naši rodinu pohromadě.




V čem byl červen dobrý?

Prázdniny, prázdniny, prázdniny!!! Jednoznačně nejlepší věc na konci června. Prošla jsem prvákem, takže jsem oficiálně studentka druhého ročníku. Slyšela jsem, že druhák je pohodový rok na gymplu, tak jsem sama zvědavá, jak se s ním poperu.
Po dlouhé době jsem začala opět číst. Přečetla jsem dvě knížky a další jsem začala číst. Moje čtěcí nálada je zpátky, tak doufám, že toho za prázdniny hodně přečtu.





A další milá věc. Opět jsem vyhrála giveaway. Tento měsíc dvě, krém a knížka. Z výher jsem měla velkou radost!


Poslední super věc byla, že jsem tento měsíc vydala článek, kde je rozhovor s Dommie. Nic vám to jméno neříká? V článku si o ní můžete něco přečíst.

nejlepší zmrzka


Otázka "V čem byl červen špatný?" se tady neobjeví, protože na něm nic špatného nevidím. Dokončila jsem prvák, pardon, že to opakuju už po třetí, letní prázdniny začínají a počasí je teď skvělé. Teď už kvůli škole nebudu omezená, takže bych mohla i častěji přispívat na blog.




Všem přeji krásné letní prázdniny. :) Jaký byl váš červen? Co plánujete na prázdniny?

17 komentářů:

  1. Červen byl pro mě odpočinkovým měsícem, konečně! Po hromadě zkoušek jsem si konečně zasloužila volno :). Teď mě čeká brigáda a v srpnu pracovní stáž. :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Sukně ano! :3
    The Beatles jsou skvělí, jejich písně jsou nádherné :)
    Četla jsem jen příběh filmu Divočina, a nevěděla jsem že je i kniha! Rozhodně si ji musím přečíst! :3
    A závidím ti, že jsi už podruhé vyhrála! :D Já se přihlásila do nespočet Giveaway a nikdy jsem nevyhrála :(
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Divočinu první viděla trailer a hodně mě to zaujala a až potom jsem zjistila, že je to podle knížky, tak jsem si ji musela koupit. Taky jsem kdysi byla v každé giveaway a nevyhrávala jsem, ale to přijde samo. Věřím tomu, že jednou budeš vyhrávat :D :)

      Vymazat
  3. Jé, tak blahopřeji k výhře v giveaway a já říkám sukni rozhodně ano! :) krásné fotky! a taky nemůžu uvěřit, že už jsou prázdniny, je to neskutečný, jak to rychle uběhlo!! :) A ta Manhattan zmrzka, ňom! :) a mně teda okurková limonáda chutná :D i když, bezinková je tedy lepší! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc :) Fakt? Tak každému chutná něco jiného :) :D

      Vymazat
  4. Tak to je opravdu krásný článek plný zážitků a pozitivních věcí! :) gratuluji k úspěšně zakončenému prvnímu ročníku na gymnáziu a věřím, že s tím dalším se popereš zrovna tak. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo, Svůdník :O Musím ho už dočíst! :D A tu "voňavku" od VS si už musím koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky :)

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back !

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to tak ,že si mala skvelý mesiac :) tá sukna je nádherná, takže jednoznačne áno. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec se mi ještě teď nechce uvěřit, že už od září budu taky v druháku. Ten čas vážně letí jako pominutý! Prvák jsem taky přežila a jsem ráda i za svoje vysvědčení, které se mi líbí a myslím si, že na gympl je to slušný výsledek. :) Každopádně už jsem se mooooc těšila na prázdniny - KONEČNĚ jsou tu! Jo!
    Taky jsem v červnu byla v kině. Kamarádka měla volné vstupenky, tak jsme vyrazily na Jurský svět. Normálně si snad na něj zajdu ještě jednou. :D :) Na Život je život možná taky plánuji jet, ale ještě uvidím. Číst jsem teďka zase začala taky. Už jsem se na to moc těšila až se nebudu muset učit a číst, to co mě moc nebaví, ale až zase vytáhnu tu svojí hokejovou literaturu a začtu se. Přeji Ti krásné prázdniny! :)

    P.S. Sukně Ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že na ten film nemá cenu jezdit :D Tobě taky krásné prázdniny a děkuju :)

      Vymazat
  9. Sukně ? Určitě! Hrozně moc Ti sluší :) Tou spoustou tašek jsi mi úplně připomněla moje balení :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks