úterý 3. července 2018

Unboxing | Voňavý balíček Lush

Pěkný den :)

Před chvilkou mi přišla objednávka, kterou jsem udělala v neděli na eshopu Lush. Balíček mě neskutečně překvapil a rozradostnil, a proto jsem se rozhodla, že se s vámi o něj podělím.



Už dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou, že si koupím něco od Lush, protože...

Bych se chtěla odměnit.

Bych si ráda udělala radost.

Bych chtěla vyzkoušet něco nového.

Bych ráda dopřála péči své pleti.



Říkala jsem si, že počkám do 11. července, protože v ten den se chystám do Prahy, tudíž bych obchůdek Lush mohla navštívit a nemusela bych platit poštovné. Nakonec jsem to nevydržela a objednávala jsem přes eshop. Věděla jsem, že bych si chtěla objednat nějakou masku. Mám zkušenost s Mask of Magnaminty, kterou jsem používala od října 2017 do června 2018. Za tu dobu jsem stihla spotřebovat dvě malá balení a byla jsem moc spokojená. Každopádně jsem chtěla změnu a také jsem chtěla spíše hydratační masku, protože mě pupínky už tolik netrápí (díky za to!), každopádně moje pleť je v současné době sušší.

Když jsem projížděla sortiment masek, zjistila jsem, že mě trochu štve, že čerstvé masky mají celkem krátkou trvanlivost a že se musí udržovat v ledničce. Na jednu stranu je to fajn, ale na druhou je to na nic, protože se s maskou nedá cestovat. Proto jsem se rozhodla, že zkusím želé masku, která má delší trvanlivost a nemusí se uchovávat v ledničce. Lush má momentálně v nabídce 5 želé masek. Podle mě nemá cenu tu každou vypisovat, když to můžete najít na jejich eshopu. Byla jsem trochu ztracená, protože jsem nevěděla, jakou verzi bych si měla objednat. Řekla jsem si, že zvolím takovou, která má nejvíc slovních ohodnocení, takže do košíku putovala maska The Birth Of Venus. Popravdě řečeno, rozhodovala jsem se mezi touhle a Bunny Moon, jenže ta neměla žádné ohodnocení.

Abych si neobjednala jen jednu věc, přihodila jsem do košíku ještě tonizační tabletku Tea Tree, což je pro mě taková sranda, která ozvláštní večerní rutinu.

Pak jsem přešla do košíku a viděla jsem celkovou cenu 431 Kč. Celkem pálka za dva produkty, ale řekla jsem si, že si udělám radost. Viděla jsem, že je možnost něco k objednávce připsat, tak jsem zkusila Lush poprosit o vzoreček čerstvé masky Cupcake. Mimo jiné maska Cupcake mě hodně zaujala svým popisem, protože obsahuje kakaový prášek a mátu. Neskutečně krásnou vůni nebudu ani komentovat. Někde jsem slyšela, že když objednáváte přes eshop Lush, vzorečky nedávají, takže jsem neměla velká očekávání, abych nebyla zklamaná.

V neděli večer jsem objednala a dnes mám balíček doma. Po otevření balíku jsem jen koukala, kolik na mě čekalo produktů! Ze dvou se nakonec vyklubalo 6! Celkem tři vzorečky a plná verze masky Cupcake! Nechápala jsem to a ani jsem tomu nevěřila, že mi ji Lush poslal jen tak. Prostě pro radost.



K maskám vám toho zatím nemůžu moc říct, protože s nimi nemám zkušenost. Snad jen můžu zmínit, že obě nádherně voní. Želé maska voní krásně relaxačně po levanduli a heřmánku. Cupcake voní jako čokoláda, nebo spíš něco čokoládového s vanilkou a s trochou máty, voní strašně sladce a mám chuť ji sníst.
Na eshopu Lush jsem se dočetla, že modrá želé maska by měla pleť zklidňovat, hydratovat a zanechat ji jemnou.




Cupcake maska by měla pleť vyčistit, zjemnit, hydratovat a hlavně provonět.




Co se týče vzorečků, dostala jsem na vyzkoušení mýdlo na obličej Movis, šampon s černým pivem a kondicionér Veganese. Mýdlo Movis krásně voní a provonělo celý balíček.



Ráda bych vám ke každému produkty něco řekla, jenže nemůžu, protože jsem zatím žádný nezkoušela. Mohu vám jen předat mé první dojmy, které jsou pozitivní. Všechno tak krásně voní a já se moc těším, až každý produkt vyzkouším! Určitě vás budu v nějakém dalším článku informovat, jak jsem spokojená.



Velký palec nahoru za skvělý přístup ze strany Lushe k zákazníkovi! Balíček udělal neskutečnou radost.

Co vy a Lush? Co jste zkoušely? Jaký je váš oblíbený produkt od nich? Zkoušely jste nějakou jejich pleťovou masku? 

12 komentářů:

  1. Já s touto značkou nemám žádnou zkušenost, ale dárek navíc mě taky vždycky potěší. Krásný balíček, těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Lush chci dlouho vyzkoušet a pořád jsem se ještě nedokopala si něco pořídit. :) Už teď se těším na recenze.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Cupcake mi hrozně vadil tou vůní. Na zimu miluju sladké vůně, kakao, vanilku, cokoliv, ale tohle mi hrozně vadilo. Veganese jsem měla. Na jemné vlasy ok, na moje zničené barvením nic moc. Lush bych ráda milovala, ale bohužel jsem nenašla ještě nic, co bych nutně musela mít znova. Navíc ta cena mi nevyhovuje vzhledem k tomu, že to není čistě přírodní kosmetika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem masku měla na obličeji, říkala jsem si, že ta vůně je už moc, ale nevím, bylo to poprvé, jinak mi voní. Byla jsem moc spokojená s maskou Mask Of Magnaminty, která mi hodně pomohla s pletí, takže tu bych si pořídila znovu, pokud bych tedy nechtěla vyzkoušet nějakou jinou :)

      Vymazat
  4. Ještě jsem od nich nic nezkoušela, protože to na mě bylo dycky hodně drahé, ale teď chci být ještě víc zero waste, takže přemýšlím, že od nich koupím tuhý deodorant a tuhý šampón. No a když budu zrovna v tom, tak si jsem jistá, že přihodím i nějakou bombu.
    Je to od nich moc hezké gesto. Za mě palec nahoru.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušela tuhý šampon, jejich šampuk, a za mě nic moc! Strašně mi to dráždilo pokožku hlavy a měla jsem ji pak hodně vysušenou, ani ten efekt nebyl nijak wow a teď mi zbytečně leží v šuplíku. Bombu jsem také zkoušela, ale bylo mi celkem líto, že za tolik peněz to je na jedno použití.

      Vymazat
  5. Jéé a já patřím stále k těm, kteří produkty od Lushe ještě nevyzkoušeli a stále sbírají pouze inspiraci na to, jaké produkty vyzkoušet prvně :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Tá posledná fotka...no krásne gesto. Nevieš či posielajú aj na Slovensko? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já od Lush ještě nic nezkoušela, ale hrozně mě to láká :) Krásné objednávka :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Abych se přiznala, od Lushe jsem nikdy nic nevyzkoušela :-) to jsem to beauty blogger co? Bohužel to mám do pražské prodejny daleko, skoro přes celou republiku a objednávat něco, aniž bych si to očichala předem, to není můj styl :-) ale až se dostanu do Prahy, určitě do obchůdku zajdu a něco si pořídím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to mám do pražské prodejny strašně daleko :( Ale když jedu do Prahy, návštěvu Lushe nikdy nevynechám. Určitě je lepší obchod navštívit a očichat si věci, některé produkty mají velmi specifickou vůni, ze které člověk může být nakonec zklamaný.

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks