neděle 1. července 2018

Novinka od značky Astrid | Řada Collagen Pro

Krásný den!

Po dlouhé době vás opět zdravím a dnes vám chci představit horkou kosmetickou novinku. Možná některé z vás zaregistrovaly, že tu poslední rok bylo mrtvo. Články moc nevycházely, s bídou vyšel jeden za měsíc. To si teď uvědomuji, že jsem některé ty články nepsala s radostí a s tím, že blog je můj koníček, ale bohužel byly psány z nutnosti a z tlaku, že na blogu dlouho nevyšel článek. Ve zkratce vám prozradím, že to bylo především kvůli tomu, že jsem byla v maturitním ročníku, v květnu mě čekala maturita, kterou jsem zvládla úspěšně a o hodně lépe než jsem očekávala. Ráda bych vám o tom povyprávěla víc, třeba v nějakém random článku.
Dnes bych se chtěla věnovat kosmetice, protože kosmetika je pořád dominantou tohoto blogu.



Za tu dobu, co jsem byla neaktivní, několik značek, eshopů se mnou přerušilo spolupráci. Jo, není se čemu divit. Každopádně jedna spolupráce přetrvala a to ta s Astridem! Jsem ráda, že v době mé blogové pauzy na mě Astrid nezanevřel a stále mi posílal balíčky, i když většina z toho šla rovnou k mamce, protože ta Astrid zbožňuje. V dnešním článku tomu nebude jinak, protože to jsou opět produkty, které jsem věnovala mamce. Někdy mi přijde, že Astrid posílá balíčky na mé jméno, ale obsah věnuje mamce.



Astrid přišel na trh s novou pleťovou řadou s názvem Collagen Pro, která byla vyvinuta k boji proti vráskám a stárnutím pokožky. Řada je určena především ženám od 35 do 55 let. Pleťová péče využívá schopností a síly kolagenu pro remodelaci kontur obličeje.
Kolagen je nejhojněji se vyskytující bílkovina v kůži a je základní stavební složkou pleti, která zajišťuje její pevnost a pružnost. Pokud pokožce chybí kolagen, vznikají vrásky. S přibývajícím věkem přirozená produkce kolagenu klesá. Kolagenová vlákna postupně slábnou, což způsobuje vznik vrásek, snížení elasticity a pevnosti pleti. Proto se kolagen hojně využívá v kosmetických produktech, které jsou určené ke zpomalení stárnutí pleti. Kolagen pomáhá navrátit pleti mladistvý vzhled, vyhlazuje vrásky a zlepšuje pevnost a pružnost pleti.



Pleťová řada se skládá z denního, nočního a očního krému. Denní a noční krém je pro Astrid klasika. Každopádně, oční krém je pro mě osobně horká novinka v portfoliu značky. Zaujal mě asi nejvíc, trochu mě mrzí, že není určen pro mou pleť.
Mamka krémy už vyzkoušela a je nadšená! Zatím nejde říct nějaký konečný názor na produkty, protože krémy používá cca týden. Každopádně mi sdělila, že má po použití krému krásně jemnou, hydratovanou a vyhlazenou pleť. U očního krému měla problém s tím, že ji při prvním použití pod očima štípal. Nesmetla ho hned ze stolu a vyzkoušela ho ještě jednou a to mi řekla, že už to bylo v pořádku.



Musím také pochválit vzhled produktů a krabiček, ve kterých se ukrývají. Design je stejný jako má zlatá řada Beauty Elixir, která na mě působí luxusně. To samé i řada Collagen Pro. Barva této řady je fialová. Krémy se ukrývají ve skleněné nádobě, jen oční krém je v plastové tubě.



Navíc jsem v balíčku měla ještě maličkost v podobě dekorace, za což Astridu také děkuji.



Cenově je značka Astrid dostupná, což se mi moc zamlouvá. Nově fialovou řadu Collagen Pro seženete v drogériích DM. Přesnou cenu nevím, ale myslím si, že cena krému bude max. do 200 Kč. 


Značce Astrid děkuji za zaslání nové řady Collagen Pro. 

Zkoušely jste tyto krémy? Jaký je váš oblíbený produkt od Astrid?

4 komentáře:

  1. Na tyto krémy mám taky ještě čas, takže jsem je nezkoušela, ale vypadají hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si je koupím, těším se na to, jaké budou. Miluju řadu BEAUTY ELIXÍR :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle řada také na mě doma čeká, tak jsem na ní zvědavá. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy jsem dala ny vyzkoušení mamce a zatím si je pochvaluje a navíc krásně voní :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks