neděle 15. ledna 2017

Clinique | Anti-Blemish Solutions make-up

Krásný den :)

V dnešním článku vám řeknu můj názor na tekutý make-up Clinique. Je to jeden z těch produktů, který si zaslouží samostatný článek. Přesně před rokem jsem o tomto produktu snila, v průběhu minulého roku jsem si sen splnila a teď na něj můžu sepsat recenzi.


Popis výrobce

Anti-Blemish Solutions make-up je určený pro mastnou, problematickou pleť. Kryje začervenání a redukuje kožní maz. Aktivní látky působí hojivě a redukují vznik akné. Make-up má zklidňující účinky a neobsahuje olej.



Samotné balení make-upu nehodnotím pozitivně a jsem z něj i po tak dlouhé době, co ho mám doma, zklamaná. Už jen kvůli vyšší ceně bych čekala, že make-up bude mít lepší balení. Make-up je ukrytý v plastové lahvičce bez jakéhokoli dávkovače. To není úplně to pravé ořechové pro mě. Preferuji make-upy s pumpičkou. U tady toho se mi už několikrát stalo, že jsem omylem vymáčkla víc, než jsem chtěla anebo jsem s ním omylem kápla vedle. Z poloviny za to může moje nešikovnost. Při takových situací se doslova nesnáším, protože zbytečně plýtvám produktem. Aby to nebylo jen negativní, líbí se mi, jak je make-up malý. Ze začátku mi přišlo, že má nižší obsah než jiné make-upy, ale mýlila jsem se. Má klasicky 30 ml, ale lahvička je pidi.



Nad odstínem jsem dlouho nepřemýšlela. Pořídila jsem si ten nejsvětlejší - 01 fresh alabaster. Odstínově mi sedí skvěle. Akorát v létě je na mě trochu světlejší. V Česku je dostupných šest odstínů. Právě ten, který mám já, je často vyprodaný. V Sephoře jsem zatím 01 neviděla, ale je pravda, že tam zavítám málokdy.

Samotný make-up je hodně tekutý a má vysoké krytí. Alespoň pro mě je to dostačující. Většinu nedokonalostí hezky zakryje, a když tak nějaké výraznější pupínky zakryju korektorem, ale toho dávám opravdu málo. Z výsledného looku jsem vždy nadšená, protože make-up udělá můj obličej o hodně hezčí. Pleť je sjednocená a vypadá přirozeně.




Z výdrže jsem nadšená, protože se vůbec nedá srovnávat s make-upy z drogerie. Když mám make-up z drogerie, ani ne po šesti hodinách začínám cítit, že se začne na některých místech slévat, kdežto s tímto make-upem se mi to neděje. S přepudrováním vydrží v pohodě devět hodin. Pokud se chystám někam večer, stačí obličej znovu přepudrovat a make-up vypadá opět dobře.

Když jsem make-up začala používat, má pleť byla v hrozném stavu. Dokonce mi ze začátku přišlo, že mi samotný make-up pleť zhoršuje. Nevím, co jsem nečekala. Asi to, že když ho začnu používat, pupínky okamžitě zmizí. Od té doby jsem se pleti začala víc věnovat a od léta se mi zlepšila. Řekla bych, že tento make-up je jedním z těch střípků, který při pravidelném používání přispěl k jejímu zlepšení. Pupínky nezmizely, ale už jich zdaleka nemám tolik.



I přestože má tento make-up své mouchy, je to můj velký oblíbenec. Snad nikdy jsem s make-upem nebyla tolik spokojená. Odstínově mi sedí, zakryje nedokonalosti, pleť po nanesení vypadá opravdu hezky a dlouho vydrží. Přesně tohle mi u mých předchozích drogérkových make-upů chybělo. Takže i přes to, že stojí nehorázné prachy, příště si ho koupím znovu, protože mi za to stojí.
Pokud hledáte make-up na mastnou a problematickou pleť, za sebe bych vám doporučila právě tento. Seženete ho v parfumeriích nebo na Notino.cz, kde je o trochu levnější a je tam dostupný i v nejsvětlejším odstínu.


Jaký je váš oblíbený make-up? Znáte tento od Clinique? 

8 komentářů:

  1. Když nad tím tak přemýšlím, od Clinique jsem ještě nikdy nic neměla. Já než bych si koupila plné balení tak drahého make-upu, určitě bych nejdřív chtěla vyzkoušet nějaký vzoreček, abych té koupě pak nelitovala :) Ale jsem moc ráda, že jsi našla make-up, který ti takto vyhovuje!

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně kecám, mám konturku, ale úplně jsem na ni zapomněla, protože jsem ji ještě nezkoušela! :D

      Vymazat
  2. No taky moc v lásce nemám, když makeup nemá pumpičku! :) Ale jako vypadá dobře, ale já si drahý makeup nekoupím aniž bych ho předtím vyzkoušela :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Značka Clinique mi príde až príliš nadhodnotená. Mala som už pár produktov od tejto značky a boli celkom fajn. Ale neboli až také dobré ako by mali byť za tú cenu. Ale keď si s make-upom spokojná a sadol ti tak to je super.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Nejradši používám CC cream od Bourjois, Double wear light od Estee Lauder a Vitalumiere aqua od Chanel :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Od Clinique bych chtěla zkusit nějaký krém na obličej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Abych řekla pravdu, tak já se make-upů bojím:D Vždycky, když jsem nějaký na pleti měla, zhoršil mi ji.

    OdpovědětVymazat
  7. Aktualne moj oblubeny make-up. Dokonca mi nevadi ani balenie, ktore kritizujes :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks