neděle 7. června 2015

Saloos | Kokosový zázrak

 Krásnou vysluněnou neděli. :)

 Tohle počasí láká se opalovat a pak se zchladit někde v bazénu. Ne každý se vždy opálí do hněda. Znám spoustu holek, které jsou spíš červené jako jahoda a jejich pokožka je v jednom ohni. Jak svou pokožku po opalování zklidnit? Existuje spoustu výrobků, ale je i jeden, který je v bio kvalitě a má všestranné využití. O co se jedná? Když budete dál číst, tak se to dozvíte. :)


Poslední recenze na mé výrobky od Saloos bude zázrak zvaný kokosový olej. Tenhle výrobek považuji za třešničku na dortu, protože všechny výrobky, které od Saloos mám, jsou perfektní. Vím, že kokosák je na trhu už celkem dlouho, ale já mu přišla na chuť až v březnu. Vlastně jsem mu nikdy nevěnovala pozornost, i když se o tomto oleji všude psalo. Pak jsem někde viděla seznam toho na, co všechno se dá použít, a říkala jsem si, jestli je to vůbec možné. Olej na obličej, odličovač, pasta na zuby, balzám na rty, maska na vlasy, tělový olej, peeling, masáže... A takhle bych mohla pokračovat dál. No nezaujalo by vás to?! Už jen ten seznam věcí, na které ho můžete používat, vás nenechá jen tak v klidu. Když jsem viděla, že kokosovou péči má v nabídce i Saloos, tak jsem neváhala a vzala jsem si ho.

Kokosovník ořechoplodný se pěstuje na Filipínách a právě z něho se vyrábí bio panenský olej. Čerstvé ořechy se ručně sbírají, syrová dužina se jemně naseká a suší se na slunci. Z ní se za studena lisuje kvalitní kokosový olej s všestranným využitím. Neobsahuje konzervační, syntetické, barvící ani vonné látky. Není uměle ztužovaný, parfemovaný a není testovaný na zvířatech.



Tento kokosák můžete koupit v drogerii DM za dvě stovky (250ml) nebo na internetu. Cena je trochu vyšší, ale určitě se do něj vyplatí investovat, protože vydrží dlouho a plní to, co se o něm píše. Saloos má jako vždy v nabídce spoustu variant jako třeba kokos-vanilka, kokos-čokoláda, kokos-caffe latte. Víc se o nich dočtete tady. Mimochodem, teď chvilku budu mluvit z cesty, ale Saloos má i svou facebookovou stránku, kde často pořádají různé soutěže, tak se můžete zapojit a možná i něco vyhrát.


Popis výrobce 

Olej je vhodný pro každodenní péči o suchou a citlivou pokožku celého těla - hydratuje ji a zabraňuje jejímu vysychání. Je bohatý na přírodní antioxidanty, které zpomalují stárnutí pleti. V létě olej pleť regeneruje a hydratuje po opalování, v zimě ji chrání před mrazem. Zklidňuje pokožku s alergickými projevy. Je skvělý pro masáže. Vhodný je i jako balzám po holení či depilaci. Formou zábalů dodá vlasům lesk a zlepšuje jejich kvalitu. Díky svým mimořádným vlastnostem je ideální pro smažení i pečení, pokrmům dodá jemný nádech exotiky.



Pár využití kokosové oleje

- balzám na rty
- masáže
- zábal na vlasy
- bělení zubů
- krém po holení
- krém po opalování
- pečení, smažení
- peeling
- olej na obličej


Můj názor

Jako vždy začnu balením, se kterým jsem spokojená. Olej je v plastové nádobě se šroubovacím víčkem. Jsem ráda, že není ve skleničce. Takhle s ním můžete cestovat kamkoliv a nemusíte se bát, že se rozbije. Zezadu je napsané povídání o něm, složení, výrobce a i to, že je vhodný i pro děti. Trochu mě štve, že mně tam chybí, do kdy ho mám spotřebovat. Když mi olej přišel, tak pod víčkem ještě byl ochranný papírek, což je taky dobré, aspoň se do něj nedostalo to, co tam nepatří.



Samotný olej je opravdu zázrak a přispívá k tomu i jeho nádherná exotická vůně. To je tak božská vůně! Mně kokos nikdy nevoněl, byla jsem jeho odpůrcem, ale od té doby, co mám tento olej, tak kokos miluju. Voní tak čistě, někdy si ho jen tak otevřu a přičichnu si k němu. Co se týče konzistence, tak ta je tuhá, ale při 24°C se mění na tekutou. Takže v zimě máte olej tuhý a v létě, zrovna teď, je tekutý.



Využití kokosáku je něco neuvěřitelného. Těch možností je tolik, že jsem nestihla všechny vyzkoušet, ale něco málo ano. Jako první jsem zkoušela zábal na vlasy, který jsem nechala působit celou noc a ráno jsem si hlavu umyla. Smála jsem se sama sobě, protože po sundání ručníku jsem měla vlasy, jako kdybych si je roky nemyla. Po umytí byly vlasy lesklejší a celkově jemnější.
Pak jsem ho vyzkoušela v kuchyni. Dělala jsem na něm kokosové vafle, které hned měly úplně jinou chuť. Olej jídlo zpestří a dodá jim exotickou chuť. Mám v plánu na něm smažit lívance a použít ho do nějaké buchty. Recept je vafle je tady.



Nejvíc olej využívám jako balzám po holení. Vypustila jsem všechny krémy, mléka a začala jsem pravidelně používat tento olej a nemůžu si mou pokožku vynachválit. Olej pokožku perfektně hydratuje a je tak jemná. Olej se vždy rychlé vstřebá, nezanechává mastný flitr a pokožka krásně voní. Používám ho už přes dva měsíce a řekla bych, že se mi zmenšila celulitida na stehnech. Olej jsem zkoušela aplikovat i na rty, které taky pěkně hydratoval. V letních měsících ho chci zkusit aplikovat na spálenou pokožku, protože já se nikdy neopálím do hněda, ale do červena. Jsem zvědavá, jak si s tímhle poradí. Zatím, co jsem nezkusila, ale přesto mě to nejvíc láká, je zkusit ho na bělení zubů. Tohle byla jedna z věcí, která mě na něm hodně zaujala.
Celkově jsem z něj nadšená, je to můj miláček a já bych ho za nic nevyměnila. Je super, že ho můžete používat celý rok. A protože má tolik využití, tak ho může používat prakticky každý, protože každý si najde něco, kde mu olej pomůže. Mimochodem, taky se díky němu můžete aspoň na chvilku přenést na čistou pláž, na kterou dopadají horké letní paprsky, a slyšíte jen šumění moře.



Shrnutí
+ bio kvalita
+ všestranné využití
+ permanentní využití
+ tuhá i tekutá konzistence
+ využití v kuchyni
+ dlouho vydrží


Máte kokosák doma? Na co všechno ho používáte?

20 komentářů:

  1. Taky miluji kokosový olej, dávám si ho na vlasy i na pleť :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  2. Počúvam o ňom samé chvály, tak nabudúce v drogérii ho už musím jednoznačne zobrať :) A tiež som zvedavá ako bude účinkovať na spálenú pleť, lebo tiež sa neopalujem iba spalujem :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se vyplatí ho doma mít, věřím tomu, že si ho taky zamiluješ :)

      Vymazat
  3. Já si teď kupovala kokosák v DM. Plánuju ho používat hlavně na vlasy,ale včera mi to nedalo a zkoušela jsem na něm dělat masové nudličky.Měly zvláštní exotickou chuť a je super,že tenhle olej vůbec neprská.Jen škoda,že je tak drahý,takže vařit na něm nebudu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak na slané jídlo bych ho asi nevyzkoušela, spíš mě to láká na sladké :)

      Vymazat
  4. Já si teď kupovala kokosák v DM. Plánuju ho používat hlavně na vlasy,ale včera mi to nedalo a zkoušela jsem na něm dělat masové nudličky.Měly zvláštní exotickou chuť a je super,že tenhle olej vůbec neprská.Jen škoda,že je tak drahý,takže vařit na něm nebudu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja väčšinou kokosový olej jem, je fakt skvelý :) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tento olej vyzerá naozaj skvelo! :)

    Vladies

    OdpovědětVymazat
  7. Na pleť mi nesedí, na masáže je super. Ale to je tak všechno, z té vůně se mi zvedá žaludek :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosový olej používám jako vlasovou masku/zábal a nebo při čištění zubů, jelikož je skvělý na citlivé zuby a dásně :)

    SOUTĚŽÍME / MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Na kokosák nedám dopustit, používám ho na konečky vlasů, na obličej místo krému, k bělení zubů (opravdu funguje!) i v kuchyni. Opravdu všestranný pomocník ! :))

    btw, nechceš spřátelit? :))

    www.adelaine-daily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zuby ho teprve vyzkouším, tak jsem zvědavá :) určitě, kouknu na tvůj blog :)

      Vymazat
  10. Kokosový olej je nezbytná část mé výbavy jak do kuchyně, tak s kosmetikou. Je perfektní na jizvy, rychle se po něm hojí :)
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna dnes jsem dopoužívala svůj kokosový olej, který jsem měla z DM - Alnatura myslím :).
    Bylo to balení 220 ml za 110 Kč, takže super kup, vydržel mi hrozně dlouho a to jsem si ho vždycky dala na ty vlasy velké množství, používala jsem ho jako zábal právě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super cena :) já už jsem v půlce balení, tak doufám, že bude dlouho trvat než se dokopu do dna :D

      Vymazat
  12. ahoj, já kokosák používám hlavně v kuchyni, na palačinky nebo asijská jídla je nejlepší:). Ale často jej mažu i na suché ruce nebo popraskané rty..Saloos jsem ještě nezkoušela, ale mám moc dobré zkušenosti s tímhle http://www.lekarna.cz/es-bio-kokosovy-olej-250ml/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks