neděle 28. června 2015

Haul | June 2015

Červen už je u konce, a proto je čas na haul! Nečekala jsem, že bude i tento měsíc, protože jsem si myslela, že nebudu mít o čem psát, ale když jsem ve čtvrtek přijela domů a viděla jsem, kolik jsem si toho koupila, tak jsem si s klidem řekla, že článek můžu napsat. Doufám, že se vám bude líbit. :)





Jako první začnu oblečením, kterého tu mám trošku víc, než minulý měsíc. Nutně jsem potřebovala nějaké letní oblečení, protože jsem zjistila, že toho moc nemám. V Karolíně už začaly letní výprodeje, takže mi to trochu nahrálo do karet.



V Sinsay mají pořád trička za 89Kč, tak jsem si jedno koupila. Bílé s nápisem Los Angeles. Moc se mi líbí, akorát jsem ho měla jen jednou na sobě a zjistila jsem, že má malou dírku na rukávu. Na tyhle dírky mám opravdu "štěstí". V Terranově jsem si koupila černou sukýnku a obyčejné černé tílko, které jsem zapomněla vyfotit.




A protože v New Yorkeru už konečně zlevnili tričko, které se mi líbilo od první chvíle, kdy jsem ho tam viděla, tak jsem si ho taky vzala. Nápis "Coffee Lover" na mě prostě sedí! V H&M jsem si koupila obyčejné černé kraťasy a letní overal, který jsem měla vyhlídnutý už delší dobu.




Z kosmetiky tu mám jako obvykle trochu víc věcí. Kupovala jsem hodně kosmetiku, protože jsem si dělala zásoby domů. Do Ostravy se teď už tak moc často nedostanu a u nás ve městě pořádná drogerie není.
V Rossmannu měli na začátku června ve slevě šampony a balzámy Garnier Fructis, tak jsem si hned vzala šampon a balzám Goodbye Damage. Pak jsem si ještě na zkoušku vzala pudr od Dermacolu. Hned vám řeknu, že je to teď můj favorit. Dokonce předčil i pudr Stay Matte od Rimmelu.
V DMku jsem si koupila novinku Aroma Ritual - Rozpustilý citrón a zesvětlovací gel od Lorealu. Samozřejmě, že jsem tam nemohla nechat neonové laky Dermacol.




V Tetě jsem si ve výprodejovém košíku vzala dva lip buttery od Astoru. Odstín 015 Cheeky Cherry, 013 Magic Magenta. Pak jsem tam ještě našla krásnou rtěnku od Essence z vánoční kolekce Come to town v odstínu 02 Wrapped In Pink. Matný top coat od GS jsem tam taky nemohla nechat.
V Yves Rocher jsem si koupila nový balzám na rty a čistící gel (moje druhé balení).
Denní krém Acorelle jsem vyhrála u Hevi na blogu.
Štětce jsou z Claire's.




Nutně jsem potřebovala nové baleríny. V Johnovi Garfieldovi se mi líbily tyhle obyčejné černé.
Knížku jsem vyhrála v giveaway.



A nakonec výrobky Saloos. Můžete se těšit na recenze.



Jakou věcí jste si tento měsíc udělaly radost? :)

14 komentářů:

  1. Taky bych měla zavitat někam do obchodu na letní nákupy! Určitě bych si chtela pořídit taky nějaký lip butter, snad budu mít štěstí a najdu nějaký ve slevě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne veci si si kúpila! :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Kúpila si si veľmi pekné veci, o tom šampóne tiež rozmýšľam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kúpila si si naozaj veľmi krásne veci. To tričko "Coffee lover" by pasovalo aj na mňa :D máš krásny blog a budem sa tešiť na ďalšie príspevky :D

    Keby si chcel môžeš si pozrieť môj blog :D
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. To tričko je super, ještě tam mají jedno "But first coffee" a to si chci taky koupit :D

      Vymazat
  5. Pěkné novinky! Ty lip buttery od Astoru jsem v Tetě také viděla, ale byly všechny zničené, takže jsem si je nebrala...

    Hanďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda.. Ale je pravda, že jsem nějaké taky viděla zničené, ale měli tam i ty dobré..

      Vymazat
  6. To triko s tím kafem je super. Mám takový pocit, že jsem ho v obchodě taky zahlédla. Neonové laky od Dermacolu frčí už nějakou tu dobu a já stále ještě žádný nemám. A to jsem velký milovník laků! :D :) Ale díky za typ na štětce, dlouho nějaké sháním, tak se v nejbližší době podívám v Claire's.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlím, že bych si pořídila ještě jeden neonový :D Tady ty měli v Claire's za 90 Kč, tak nevím, jestli tam ještě budou.

      Vymazat
  7. Tolik pěknýho oblečení :) Já mám velkou radost, ulovila jsem krásný kraťásky v sekáči, ale jsou ze Zary a fakt se mi líbí a taky takový sytě růžový tílko se zajímavým střihem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks