středa 31. prosince 2014

Me and 2014

Na poslední chvíli se snažím napsat článek, který jsem chtěla napsat už včera, ale nějak mi to nevyšlo, protože jsem byla nakupovat a přijela jsem strašně unavená. :D
O rekapitulaci roku 2014 jsem přemýšlela dlouho, pořád jsem přemýšlela, jak to napsat. Před chvilkou jsem u Káji viděla článek na tady to téma a měla jsem rozhodnuto. :)

Pravdou je, že rok 2014 utekl opravdu rychle a prosinec ještě rychleji. Ale nic nemění na tom, že tohle byl rok plný zvratů, méně šťastných chvilek a plno smutku. Nevím, proč to tak bylo, ale asi to tak být mělo. Hodně lidí jsem ztratila, o těch, o kterých jsem si myslela že jsou kamarádi, tak se ukázal pravý opak. Tady je můj rok 2014!




Leden

20. ledna jsem se zúčastnila konverzační soutěže v německém jazyce. Bylo to pro mě trochu těžší, protože jsem se na ni připravovala už od října 2013, ale v prosinci mi přeskočilo a oznámila jsem, že na ni jít nechci. No a v lednu 3 dny před soutěží mi naše němčinářka řekla, že tam moc lidí nebude a měla bych tam jít a prostě mě tam zapsala. :D Celý víkend jsem strávila s němčinou, což se vyplatilo. V okresním kole jsem skončila 3., což mě strašně překvapilo a byla jsem za to ráda! 



Únor

7. února začaly v Sochi Zimní Olympijské Hry, na které jsem se strašně těšila. Obzvlášť na hokejový turnaj. Strašně jsem se na něj těšila, i když pro nás nedopadl moc dobře. Ale ani pro Rusko ne, haha. 

8. února hrála moje nejmilejší Chelsea FC zápas proti Newcastle, při kterém Eden Hazard vstřelil svůj první hattrick za Chelsea. Určitě nebyl poslední. :) 

15. února měl narozeniny nejlepší hokejový Bůh aka Jarda Jágr. Ti, co mě znají ví, že ho miluju a jsem jím posedlá. :D :) Jeho narozeniny jsem krásně oslavila, škoda, že on o tom nevěděl. 



Březen

Březen nebyl moc zajímavý, ale i přesto se tady něco našlo. Tak třeba Jarda Jágr vstřelil svůj 700. v NHL.

19. března jsme se školou jely na soutěž do ostravské Zoo. Jelo nás asi deset holek a byla to sranda. První jsme napsaly nějaké test a potom jsme si zadarmo prošly Zoo. 



Duben

4. dubna vybraní lidi od nás ze školy jeli na exkurzi do Olomouce. Myslela jsem si, že to bude nuda, ale byl to jeden z těch nejlepších dnů. S kámoškou na ten den pořád vzpomínáme. 

22. dubna byl velmi důležitý den, protože narozeniny měl můj oblíbený fotbalový hráč David Luiz, ale hlavně jsem měla přijímačky na gympl. Přijímačky, hlavně z matiky, byly těžké a postavené na hlavu. Vy, kteří jste je psali, tak víte o čem mluvím, haha. :D A ještě ten den jsem se dozvěděla, že jsem byla přijatá na druhou školu.

24. dubna jsem se dozvěděla tu nejlepší věc z celého roku 2014. Byla jsem přijatá na vysněný gympl! Sama jsem se tomu divila, protože konkurence byla velká. To jsem se těšila, ale vůbec jsem nevěděla co mě čeká..



Květen

9. května začalo v Bělorusku MS v hokeji, na které jsem se moc těšila. Byla to změna, protože se na lavičce po dlouhé době objevil Vláďa Růžička a taky tam byl Jaromír Jágr. ♥

23. května naše škola jela na jednodenní zájezd do Vídně. Na Vídeň jsem se moc těšila, bohužel po zbytek dne ve Vídni jsem byla znechucená. Asi to dělalo to počasí, protože bylo fakt strašné vedro a my chodili jen po památkách. Nejlepší ze všeho byl Schönbrunn, protože ten je fakt kouzelný. 

No a 24. května u mě začal týdenní smutek a plno slz, protože mi z Chelsea odešel nejoblíbenější hráč. Asi vám to přijde divné, že jsem to tak prožívala, ale bylo to pro mě něco hrozného. 



Červen

12. června začalo očekávané a velkolepé MS ve fotbale. Můj favorit byla Brazílie. Škoda, že to skončilo, tak jak to skončilo.

17. června jsem si jela pro diplom a poukázku do knihkupectví z konverzační soutěže. 

Od 24. do 25. června jsme celá třída jeli na výlet na Pálavu. Byli jsme v Mikulově pak jsme jeli na noc do Pasohlávek a další den nás čekalo Brno, kde jsme měli 4 hodiny rozchod. V kempu, kde jsme spali, to bylo super. I když horší bylo, že jsem některé lidi musela vidět non-stop. I přes to všechno, bych si to zopakovala. :)

27. června jsem šla naposled na mojí bývalou školu. Byla jsem ráda, že tam jsem poslední den. :D Nejhlavnější pro mě bylo, že začínají zasloužené letní prázdniny. 



Červenec a srpen

Přes prázdniny se toho moc nestalo, teda jak se to vezme. První dva týdny jsem měla volné a potom jsem až do konce srpna začala chodit na brigádu, což byla fajn zkušenost do života. Utrácet své vydělané peníze je o mnoho lepší, než ty od rodičů. :D Jinak jsem vypila tuny ledové kávy, smoothie a přečetla plno knih. A v srpnu byl taky krásný SuperMoon. :) 

5. července vyhrála naše tenistka Petra Kvitová Wimbledon a hned 13. července se to oslavovalo v našem městě. Bylo to fajn, v neděli, kdy je obvykle v našem městě klid, tak to tam vypadalo jako na Václaváku. :D

31. srpna jsem odjížděla na intr, což odstartovala mou novou životní etapu. Nebudu říkat, jak to všechno bylo skvělé, protože nebylo. Ten začátek tam byl fakt krutý, kdykoli jsem si vzpomněla na domov, tak jsem měla slzy v očích. Jsem ráda, že tohle už mám za sebou.

nesnáším balení



Září

1. září jsem šla poprvé do mé vysněné nové školy. Teď už ale bez rodičů a úplně sama. Tím vlastně začala moje nová životní etapa aka život studenta nebo středoškoláka. Někdy si říkám, jestli jsem si zvolila dobře, protože je to opravdu makačka. Ale když už tam jsem, tak přece neodejdu. Radši zatnu zuby a budu pořádně bojovat! 

Od 3. do 5. září jsem byla na adapťáku, na který se mi vůbec nechtělo. Bylo to pro mě těžké, protože jsem ten týden moc cestovala a rodinu jsem neviděla, což byl nezvyk. Za ten týden jsem vystřídala tři postele a musím říct, že ta moje je stejně nejlepší. :D

7. září je pro všechny hokejové fanoušky černý den. Každý rok si připomínáme úmrtí 3 českých hokejistů. 

A taky jsem dostala podepsaný dres Jardy Jágra, za který jsem nesmírně ráda! ♥



Říjen

Začátkem října začala očekávaná americko-kanadská NHL. Strašně jsem se těšila, protože koukat na hokej po nocích mi chybělo. A opět vidím pravidelně hrát mého Jardu. :) Jinak jsem se pořád učila a učila. :D A koukla jsem na Divergenci, kterou jsem si naprosto zamilovala!

12. října jsem šla do kina na One Direction - Where We Are. ♥ Bylo to moje první kino po dlouhé době. :D Film byl úžasný, hodně jsem si to užila. Akorát mi vadilo, že některým holkám nedošlo, že nejsou na koncertě, ale v kině. :)

18. října jsem si založila tenhle blog! Jsem za to ráda, kdyby nebylo mých hokejových friends, které mě v tomhle podpořily, tak ho asi nemám. :) Díky za to!



Listopad

V listopadu na mě už přišla vánoční nálada, takže jsem poslouchala vánoční písničky, pálila vonné svíčky a užívala jsem si chvíle na intru s mou super roomie! :)

14. listopadu si naše škola připomínala výroční Sametové revoluce. Šli jsme na hlavní třídu a zapálili srdce ze svíček. Bylo to super, hlavně protože jsem končili dřív. :D

27. listopadu jsme s roomie šly do Karolíny hlavně na Starbucks, protože jsme chtěly zkusit perníkové latte. Čekala jsem od něj hodně a pak jsem byla zklamaná. Opravdu mi moc nechutnalo. :D



Prosinec

11. prosince mě roomie pozvala na konzervatoř na Vánoční Revue. Bylo to super a ještě víc jsem byla ponořená ve vánoční atmosféře. 

16. prosince jsem měla narozeniny!!! Ten den jsem si ale vůbec neužila, protože jsem byla sama. Ani jsem ty narozeniny nějak nevnímala, protože jsem musela nakupovat vánoční dárky a tak. 

24. prosince byly Vánoce aka nejkrásnější den v roce. Uvědomila jsem si, že koukat na pohádky mě už moc nebaví, ale Pelíšky byly super. Na Twitteru je všichni máme moc rádi. :D Dostala jsem super dárky a užívala jsem si čas s mou rodinou. 

26. prosince jako každý rok jsme šli k babičce, měla jsem tam jedno velké překvapení v podobě krásného narozeninového dortu. 

Prosinec byl kouzelný měsíc, hlavně začátek. ♥



Na závěr vám všem chci popřát krásný nový rok 2015! Užijte si tenhle poslední den v roce, jak nejlépe umíte. :) A nedávejte si žádná předsevzetí, protože je stejně nedodržíte, haha. :D

Byla celkem fuška tenhle hnusný rok takhle shrnout. A co vy? Jaký byl váš rok 2014? Považujete ho za dobrý nebo špatný? Pokud máte podobný článek, hoďte odkaz do komentářů, ráda se na něj podívám. 

8 komentářů:

  1. Leden - Němčina, no fůj. To přímo nesnáším a jsem ráda, že jsem teď od ní měla 14 dní pokoj! Ten jazyk je přímo příšerný :D Ale máš můj obdiv, že si troufneš na olympiádu. Jsi dobrá. Únor - Olympiáda, ano ano ano. Tak na tu ráda vzpomínám s úsměvem na rtech, i když hokejistům se teda vůbec nepovedla. Velká škoda, no. Ale z Rusáků jsem měla radost, ha ha. :D Březen - V ostravské ZOO jsem ještě nikdy nebyla, ale vypadá dobře. Snad tam někdy vyrazím taky. Duben - Olomouc, jéééé. Tam jsem taky nikdy nebyla :( :D Ale moc ráda bych tam někdy zavítala. A přijímačky si zvládla, to je moc dobře! Jsi šikovná prostě. Květen - Mistrák, no ano ♥ Strašně jsem byla pyšná na Rolase, že je zase zpátky tam, kam patří! Škoda, že nám nevyšla aspoň ta bronzová medaile. A odchod oblíbeného hráče z oblíbeného klubu? Tak to moc dobře znám a chápu Tě, co to s tebou udělalo.. Z New Jersey mi takhle odešel Kovalčuk, Parise, Brodeur a nově i Brunner nebo z Kladna zase Patera. A v té chvíli jsem myslela, že pro mě končí svět. Už se k tomu nechci vracet.. Červen - Taky jsem končila ZŠ (ale to víš). Červenec/srpen - Prázdniny, hurá! Hned bych je vrátila zpět :D Na Pétin triumf ve Wimbledonu si pamatuji ještě teď. Bylo to moc krásné a dojemné! Potom i ta jakási "slavnost" u Vás ve Fulneku. Byly tam Chinaski :D :) Škoda, že jsem tam nemohla být. Září - Ano, nastoupily jsme obě na těžké školy. No, že jsme lezly na gympl, viď? :D 7. září nekomentuji, to je takřka bez debat. Vždycky ho nesu blbě. A ten Jardův dres? Nejlepší! Co bych dala za to, kdybych měla dres, který mi podepsal oblíbený hráč, ach. Říjen - NHL, jooooo ♥ A volba, aby sis nakonec založila blog byla moc dobrá! Strašně žeru tvé psaní a moc ráda si tu čtu tvé články. Listopad - Sametová revoluce, tam je to též bez debat.. Psala jsem o tom i článek na blog. Prosinec - To vánoční představení mohlo být moc pěkné! Mám tyhle věci moc ráda. Narozeniny - máš ještě schovanou tu fotku? :D ♥ Vánoce = Pelíšky - to bylo stejné i u nás. A dort? Dokonalej!

    Povedený článek! Jsem moc ráda, že jsi se inspirovala a udělala jsi takovýhle podobný článek. Ráda jsem si ho přečetla. Odpusť můj dlouhý komentář :D Těžko jsem se mohla vyjádřit v pár slovech, tak jsem to vzala takhle po měsících :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teeda tak dlouhý komentář jsem si snad ani nezasloužila, haha :D Ale prosím tě, němčina je v pohodě! :D Jojo, Chinaski i nás byli ale já si je nechala ujít :/ :D Samozřejmě, že fotku pořád mám, až budem někdy vyvolávat fotky tak si všechny t tvoje nechám vyvolat :D :) A děkuju za super komentář! :)

      Vymazat
  2. Krásný článek a mohla bych se zeptat na jakou chodíš školu?

    cookieskiki.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně napsaný článek! :) Stejně ten dort s Jardou je super, mě nikdo s Majkym(Vandas) neudělal :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :* Tak víš co? Já ti dort s Míšou upeču :D :D

      Vymazat
  4. Pěkné shrnutí, obdivuju, kolik si toho pamatuješ! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když koukáš na fotky tak se ti to vybaví samo a děkuju :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks