úterý 23. prosince 2014

Christmas TAG

Zítra máme Vánoce a mně tady pořád chyběl Christmas TAG.
Tak ho tady máte.




1. Oblíbený vánoční film/pohádka?
Za mě rozhodně vánoční film Pretty Women! Vím, že není vůbec vánoční, jenže v televizi ho vždycky dávají na Vánoce, ale letos ne. :( Nechápu proč a mrzí mě to. Prostě tenhle film patří k Vánocům. A pohádka? To nevím. :D Každý rok koukám na všechno, ale mám ráda Shreka.

2. Oblíbená vánoční písnička?
Oblíbených vánočních písniček mám hodně, ale stejně je nejlepší Last Christmas od Wham! Další mé oblíbené vánoční songy najdete tady.



3. Oblíbená vánoční barva?
Zlatá.

4. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Těch je víc.. Miluju vůni skořice, vanilky, cukroví, jehličí.


5. Jaké je tvé oblíbené vánoční cukroví?
Miluju marokánky, které peče mamka.

6. Co děláš o vánočních prázdninách?
Užívám si každý den bez školy! Dlouho spím, lenoším, čtu knihy, jím cukroví, navštěvuju babičky a užívám si vánoční atmosféru. Miluju vánoční prázdniny.



7. Jak vypadá tvůj Štědrý den?
Není ničím zvláštní. Ráno se vzbudím kolem deváté, na snídani si vezmu domácí vánočku s kakaem a potom zakotvím u televize, přičemž se cpu cukrovím. Oběd nemáme, protože jídla je na stole dost. Mamka kolem čtvrté odpoledne jde smažit řízky, a potom kolem páté zasedneme ke stolu a zase jíme. Po večeři mamka uklidí nádobí a potom přijde Ježíšek. Večer jdou naši k sousedům a já si dám vanu a koukám na telku.

8. Co máte ke Štědrovečerní večeři?
Lososa, řízky a bramborový salát.

9. Otevíráš své dárky ráno nebo večer?
Zásadně každý rok večer.


10. Jaký nejhezčí dárek jsi dostala?
Neberu to takhle... Každý dárek, který dostanu je super!



Máte taky na svém blogu vánoční TAG? Klidně se pochlubte v komentářích, ráda si každý přečtu. :))

1 komentář:

  1. Na Vánoce miluji Grinche nebo Pelíšky - to je prostě klasika! Bez toho nejsou Vánoce prostě Vánocemi :) Na Pretty Woman občas také kouknu, ale zas tolik mi to nechybí. Oblíbenou vánoční písničku asi těžko vyberu, ale pro tento rok se mi zalíbila ta s názvem Sněhulák od Michala Hrůzy. Ta je přenádherná! Cukroví? Perníčky, linecké, vosí hnízda a nově i vanilkové rohlíčky. To je dobrota nad dobroty a tyhle všechny druhy miluji ze všeho nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks