pondělí 23. července 2018

Každodenní péče o pleť 2018

Pěkný den :)

Jako každé léto, i tohle jsem se rozhodla, že napíšu článek, ve kterém vám ukážu, jaké produkty aktuálně používám na pleť. Sama to beru jako takovou blogovou tradici, protože tenhle typ článku už píšu třetí léto po sobě. Pozitivní je, že články, dle mého názoru, nejsou nudné, protože vždy obsahují jiné produkty.

Na začátek bych ráda zmínila, že nejsem tak striktní v tom, abych měla kosmetiku v bio kvalitě bez chemie. Jeden z důvodů může být, že ráda zkouším novou pečující kosmetiku. Řídím se podle pocitů a podle toho, jak daný produkt působí na mou pleť. Produkty se snažím obměňovat a vždy vyzkoušet něco nového. Když najdu produkt, který mi perfektně sedí, těžko se od něj dokážu oprostit.
Ještě než přejdu k jednotlivým produktům, ráda bych vás obeznámila s obsahem článku → nejprve vám prozradím ranní a následně večerní péči, ve které je zakomponovaná dodatková péče o pleť, typu masky a peelingu.

Každé ráno mé první kroky vedou do koupelny. Po dentální hygieně se začnu věnovat pleti. Nejdříve si obličej opláchnu vodou a po té přejdu na čištění silikonovým čistítkem v kombinaci s gelem Yves Rocher pro smíšenou a normální pleť. Přiznám se, že tohle nedělám každé ráno, protože jsem trochu líná si po ránu čistit pleť. Pokud se mi ráno chce a mám chuť, pleť vyčistím. Pokud se mi nechce, pleť jen opláchnu vodou.



Pokud zrovna nemám náladu na čištění gelem, ale chci obličej vyčistit a dopřát mu dávku hydratace, použiji ranní tří minutovou masku od Havlíka.



Následně si na obličej nastříkám růžovou vodu, která příjemně osvěží, teď přes léto ji nechávám v lednici, a sjednotí. Růžová voda je můj osvědčený produkt, který používám od minulého léta. Každopádně, měla jsem půlroční pauzu, kdy jsem ji nepoužívala. Pořídila jsem si další balení až na začátku července.



Na závěr ranní rutiny použiji krém. Tohle taktéž není něco, co bych dělala pravidelně. Snažím se to naučit, ale přijde mi, že jsem zatím nenašla ten správný krém. Momentálně to řeším bambuckým máslem, které je součástí také večerní rutiny.
Co se týče ranní rutiny, tohle by bylo všechno. Potom mířím do kuchyně, kde na mě čeká káva, hrnek čaje a sklenice vody s citrónem.



Večerní rutina je o něco delší. Přiznám se, že teď, když mám volno, večerní beauty proceduru si užívám a věnuji jí hodně času. Zajímavé je, že stejné pocity nemám při ranní péči.
Vždy začnu tím, že si odlíčím obličej. To je pro mě základ, který se snažím dodržet. Na odlíčení aktuálně používám micelárku od Astrid pro normální a smíšenou pleť. Jsem s ní spokojená, protože odličuje skvěle a to i řasenku, bez toho aniž by štípala v očích. Zároveň je tahle micelárka produkt, ke kterému se vždy vrátím. Řekla bych, že tohle je mé 3 balení.



Někdy se stane, že si pleť neodlíčím, ale to jen v případě, že nejsem přes noc doma. Následující ráno se cítím velmi provinile. Snažím se tomu zabránit, a proto vždy, když spím mimo domov, mám u sebe odličovací ubrousky. Teď mám zrovna osvěžující micelární ubrousky od Alverde, které příjemně voní a také bez problému odstraní make-up a řasenku.



Po odlíčení následuje čištění. Na to používám opět čistící gel, který je z řady Hydra Végétal. Jeho úkolem je pleť osvěžit, zároveň ji zbavit nečistot a zbytku líčení. S gelem jsem opravdu spokojená. Tento rok, řekla bych, že někdy v březnu nebo dubnu, produkt vylepšovali a změnili balení. Vylepšený gel obsahuje nově buněčnou vodu z kosmatcovníku. Ta by měla pleti dopřát ještě víc hydratace. Gel používám v kombinaci se silikonovým čistítkem. Přijde mi, že díky tomu je víc účinný a pleť je lépe vyčištěná.



Po vyčištění pleti následuje maska na obličej. Momentálně mám zásobu z Lushe, protože na začátku měsíce jsem si objednala želé masku a k ní jsem dostala zdarma čerstvou masku. Když jsem nedávno byla v Praze, měla jsem čas, tak jsem zavítala do obchodu Lush, odkud jsem odcházela se třemi vzorečky čerstvých masek, za což jsem moc ráda, protože jeden vzoreček mi vydrží cca na 5 použití.



Každopádně, když mám teď tolik masek, zapříčiňuje to to, že mám chuť ji používat každý den a ještě to střídat. Nepřijde mi to zrovna jako dobrý nápad, protože když jsem to tak několik dní dělala, řekla bych, že pleť byla v šoku a objevily se mi na ní pupínky. Taktéž je možné, že je to zapříčiněné PMS. Každodenní používání se snažím omezit na aplikaci masky 2-3x do týdne. Skvělé je, že masky Lush v sobě zároveň obsahují malé částečky, které zastávají funkci peelingu.
Ráda bych řekla, že těch 15-20 minut, kdy mám masku na obličeji, beru jako relax, čas pro sebe, kdy si to užívám. Nejčastěji s ní ulehnu do postele a čtu si, nebo koukám na videa na Youtube.



Před spaním nastříkám na pleť růžovou vodu. Po vsáknutí růžové vody nově aplikuji bambucké máslo. Mám máslo od Purity Vision a nemůžu si stěžovat, protože i když je strašně mastné, do pleti se dokáže vsáknout lépe a rychleji než kdejaký krém na obličej. Zároveň pěkně pečuje a dodává výživu pleti. Nepoužívám ho jen na pleť, ale také na ruce a do vlasů. Skvělé je, že bambucké máslo má antibakteriální účinky, neucpává póry, a proto je vhodné na akné.


Co děláte v době, kdy máte na obličeji masku? A jakou masku používáte? 

22 komentářů:

  1. Naozaj super článok s krásnymi fotkami, proste radosť pozerať❤❤
    Máš veľmi inšpiratívny blog, som rada, že som ho našla :)

    SYDNEY SLEEK | fashion, beauty and lifestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Je opravdu skvělé, že se snažíš používat přírodní kosmetiku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru, především se snažit používat to, co vyhovuje mojí pleti :)

      Vymazat
  3. já myslela, že jsi to psala jen mě :D asi to kopíruješ na všechny blogy,co? to docela zamrzí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som si pomyslela presne to isté keď som uvidela ten komentár :D Ozaj zamrzí...

      Vymazat
  4. Právě jsi mě přesvědčila, že si to bambucké máslo koupím. Vždy jsem měla představu, že budu od něj celá mastná a to mě docela odrazovalo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem také bambucké máslo od Saloos a to bylo konzistencí úplně jiné, než to, které mám od Purity Vision a taky se vůbec nedokázalo vstřebat do obličeje a byla jsem celá mastná. Možná proto mi tak dlouho dobu trvalo, než jsem se dokopala k tomu, abych si koupila bambucké máslo znovu. Tohle od Purity Vision je skvělé a na zimu to bude must-have.

      Vymazat
  5. Super tipy. Posledni masku,kt.jsem pouzivala byla od YR. Jinak rada zkousim.

    OdpovědětVymazat
  6. Bambucké máslo také používám :) dokonce mám i s různými vůněmi, jako je čokoláda, granátové jablko, atd.. :) jsou od značky Topvet a pecka! Růžovou vodu jsem také používala, ale pak jsem se o ní dozvěděla vcelku nepěkné informace, takže po spotřebování jsem si další balení již nekoupila.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že bambucké máslo s různými vůněmi má také v nabídce Saloos. Od nich jsem měla čisté bambucké máslo a to bylo úplně jiné, než to od Purity Vision.
      Jaké informace ses dozvěděla o růžové vodě? Zajímalo by mě to!

      Vymazat
  7. Bambucké maslo som ešte neskúšala ale skôr si ma zlákala na ten gélik od Yves Rocher, asi si poň zájdem :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě ten gel je strašně fajn a teď na léto je to příjemné osvěžení po ráno i na večer :)

      Vymazat
  8. Já se přiznám, že ačkoliv nemám moc pěknou pleť, to čištění zkrátka flákám. Ráno většinou jen opláchnu vodou, protože na den nesnesu žádný krém, tudíž nechci čistit, když by pak pleť byla přece jen malinko vysušenější. 3 minutovou masku jsem měla, ale nepřišlo mi, že by dělala něco extra. Ještě jí chci dát ale šanci. Večer se ale snažím, ovšem pokud přijdu z práce z dvanáctky, většinou se jen odlíčím. Na čištění mám nějaký gel/masku v jednom od Neutrogeny a jsem spokojená, i když upřímně mezi těmito gely nevidím moc rozdíl. Mažu krémem Bioaroma nebo přírodními oleji (dýňový, konopný). Občas používám čisté bahno z Mrtvého moře od Manufaktury. Vlastně jsi mě inspirovala, abych podobný článek stvořila, už dlouho jsem komplet rutinu nepsala. Takže někdy během srpna se na to snad vrhnu. Jinak moc pěkně napsáno a pěkné fotky :) Jo a bambucké máslo jsem měla od Saloos, ale na obličej jsem ho ani nezkoušela, přišlo mi moc mastné. Možná si ho ale na zimu koupím zas a na obličej ho zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze 3 minutové masky jsem byla hodně nadšená, když jsem si ji koupila a použila, to mi přišlo, že s obličejem fakt něco udělala. Čím víc jsem ji používala, tím horší to bylo. Spíš mi pak obličej vysušovala a dělaly se mi pupínky. Teď ji použiji jednou za čas a je to fajn.
      Bambucké máslo od Saloos jsem měla také. Na obličej jsem ho zkoušela a právě to bylo úplně jiné, než máslo od Purity Vision. Protože to od Saloos se vstřebávalo těžko a celkově jsem byla mastná atd atd :D A to Purity Vision je úplně jiné konzistencí, vůní a tím jak lehce se dokáže vstřebat.
      Jani, děkuji za milý komentář a budu moc ráda, když si podobný článek s tvou skincare budu moct na tvém blogu přečíst!

      Vymazat
  9. Veľmi chcem vyskúšať práve tu rýchlu rannú masku od HA. Musím sa ísť pozriet do BA keď tam už je ten obchod. Ja mám veľmi rada masku od Botanica. S touto značkou je teraz celkom boom ale ja som spokojná
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Botanica neznám, tak kouknu, jaký mají sortiment :)

      Vymazat
  10. Já moc masky nepoužívám, protože jsem líná. Moje péče o pleť je pořád jedna a ta samá rutina a produkty, ale chci teď vyzkoušet nový čisticí gel, tak uvidím :)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budeš s novám čistícím gelem spokojená :)

      Vymazat
  11. Mne osobne bambucké maslo nevyhovuje, vadí mi práve to, že je tak strašne mastné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to od Purity Vision je super v tom, že se mastnota strašně rychlé vstřebá a člověk pak vůbec není mastný.

      Vymazat
  12. Koukám, že některé produkty používáme úplně stejné - bambucké máslo, růžovou vodu, i ten čistící gel od YR jsem měla.. :) S maskou je skvělá relaxace, většinou jen poslouchám písničky! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks