sobota 30. prosince 2017

Soaphoria | Magické Vánoce

Pěkný den :)

Doufám, že jste si Vánoce užily v poklidu s rodinou a našly jste pod stromečkem to, co jste si přály. Jedním z mých dárků byla kosmetika. Od Kristinky z eshopu Blueberry Hill jsem dostala dárek v podobě přírodní kosmetiky, konkrétně dva produkty Soaphoria a jeden vzoreček. Všechno je z vánoční edice, a proto je vhodný čas vám produkty představit a říct vám, co si o nich myslím.



Opět jsem si mohla vybrat produkty na testování. Jelikož se blížily Vánoce, zvolila jsem právě něco vánočního. Bohužel produkty Soaphoria nebyly naskladněné, tak jsem chvilku musela čekat a vánoční dárek přišel těsně před Vánoci. S Kristinkou jsme se domlouvaly, že mi pošle bambucké máslo, balzám na rty a vzoreček šlehaného tělového krému značky Navia.

Rovnou můžu říct, že všechny tři produkty voní jako Vánoce. Řekla bych, že je to taková moje vánoční nezbytnost. Opravdu bych vám přála, abyste si k nim mohly přivonět. Vůně vanilky, skořice a pomeranče zahřeje mou mysl i tělo.



Bambucké máslo na cesty

Bambucké máslo je jedním z produktů, které se u mě doma neztratí. Už jen díky tomu, že je to univerzální pomocník. Dá se použít jako krém na ruce, nohy a tělo v jednom, přičemž pokožku perfektně hydratuje a provoní.
Máslo používám každý večer před spaním. Obvykle si vyhradím takových deset minut, kdy se rozmazluji tímto produktem. Při kontaktu s pokožkou se máslo promění v olej. Trvá delší dobu, než se produkt vsákne do pokožky, proto je lepší jej aplikovat večer. Ráno na mě vždy čeká krásně jemná a vyživená pokožka. Dále máslo používám jako krém na obličej. Neucpává póry a řekla bych, že lehce zesvětluje mé jizvičky po akné.
Pro mě je tohle bambucké máslo jedinečné svou vůní. Nikdy v životě jsem nevyzkoušela produkt, který by voněl jako tento. Žádná chemie, jen čistá příroda. Sladká vanilka s podtónem pomeranče a skořice. Prostě Vánoce. Příjemná vůně, jež obalí mé tělo a navodí tu pravou sváteční atmosféru.




Organický balzám na rty

Balzámy na rty jsou mou závislostí. Novým balzámem do sbírky nikdy nepohrdnu. Když jsem viděla, že Soaphoria má ve vánoční edici balzám, věděla jsem, že ho musím vyzkoušet. Přiznám se, že balzám s vánoční příchutí jsem nikdy neměla, tudíž tento je můj první. Je malý, takže nezabere moc místa v kosmetické taštičce, a má krásný obal.
Balzám má skvělé složení - obsahuje přírodní oleje, másla (kakaové máslo, bambucké máslo, meruňkový olej...) a také vitamín E, který podporuje regeneraci rtů. Momentálně nemám rty extrémně vysušené a popraskané, takže nemůžu říct, jak by si balzám poradil s tímto problémem. Každopádně na každodenní prevenci proti popraskání funguje skvěle. Rty mám po aplikaci balzámu jemné a vyživené.
Opět jsem si na balzámku zamilovala sváteční vůni. Po přetření jsou mé rty obalené omamnou vanilkou s kapkou osvěžujícího pomeranče a hřejivé skořice.



Navia - Šlehaný tělový krém

Na konec tu mám vzoreček šlehaného krému Navia. Vlastně jsem ho už spotřebovala, takže mám jen prázdný obal. Z tohoto produktu jsem byla také nadšená a mrzelo mě, že jsem ho měla jen ve vzorečku. Nejvíc překvapená jsem byla z konzistence, která byla opravdu našlehaná. Bylo to až zvláštní (myslím v dobrém slova smyslu) a při aplikaci jsem z toho byla nadšená, protože to bylo něco jiného.
Vůně byla o trochu ostřejší než u produktů Soaphoria, ale opět jsem si ji oblíbila, protože ve mně evokovala Vánoce. Vůni dominoval pomeranč s kapkou hřejivé skořice.
Vzoreček vydržel na tři použití. Dvakrát jsem si s ním mazala ruce a naposledy jsem přidala i nohy. Byla jsem spokojená, protože aplikace byla příjemná a pokožka vyživená.



Na závěr můžu s radostí říct, že vánoční edice Magické Vánoce se značce Soaphoria moc povedla. Můžu potvrdit, že produkty mají intenzivní vánoční vůni a dostatečně pečují o tělo. 
Zmíněné produkty seženete na Borůvkovém kopečku. Ceny jsou příjemné - balzámek stojí 87 Kč a bambucké máslo 125 Kč. 
Ráda bych Kristině poděkovala za možnost produkty otestovat. 



Jaký produkt jste si oblíbily za tyto Vánoce? :)

P.S. Zítra už nestihnu publikovat žádný článek, takže bych Vám chtěla popřát krásný a úspěšný nový rok 2018 plný optimismu a dobré nálady ♥ Myslím si, že zrovna tyto dvě věci opravdu potřebujeme. 

9 komentářů:

  1. Produkty vypadají krásně, od značky Navia mám peeling a jsem víc než spokojená :) já jsem přes Vánoce věrná svému oblíbenému Carmexu.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Soaphoriu mám velmi rada, maju samé lákavé produkty. Aj tieto vyzeraju krásne!

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji vánoční vůně :)

    Přeji Ti šťastný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Bambucké máslo vypadá víc než dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zatim jsem od nich nic nemela,ale ciham na jeden produkt, tusim ze kokosovy olej. Krasny Novy rok 2018

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenze, je vidět, že sis dala záležet :-) Už jsem si přes svátky taky u Kristiny udělala objednávku a nemůžu se dočkat, až balíček dorazí.

    OdpovědětVymazat
  7. To bambucké máslo vypadá skvěle, navíc když popisuješ tu vůni, tak to by bylo přesně něco pro mě. Já akuálně používám bambucké máslo od Purity Visison, které je taky super. Hodně mi pomáhá hlavně s bolavým a rozedřeným nosem od rýmy, dokonce jsem na něj naučila už celou rodinu :) Od Soaphorie používám Hroznový olej, který je taky skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle značky miluju !!!

    www.lifemomlucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks