neděle 22. ledna 2017

Bione | Salicylový líh, Pleťové sérum Antakne

Pěkný nedělní den :)

Uběhl nějaký pátek od nakupovacího článku, ve kterém jsem vám ukazovala produkty značky Bione. Dnes vám přináším můj názor na dva produkty z řady Antakne, která je určená pro problematickou pleť.


Na řadu Antakne jsem narazila úplně náhodou. Z nabídky mě nejvíc zaujal salicylový líh. Ten jsem prostě musela vyzkoušet. Trochu jsem se bála jeho vedlejších účinků. Dočetla jsem se, že po aplikaci může dojít k pálení, šimrání a zarudnutí pleti. Je to taková sázka do loterie, protože vám pleť může úplně rozhodit anebo uzdravit. Do košíku jsem přidala ještě pleťové sérum a tonikum, které v článku nebude, protože jsem ho už spotřebovala a prázdný obal jsem vyhodila. Musím si ho znovu pořídit.


Salicylový líh

Salicylový líh je určen pro intenzivní a hloubkovou očistu mastné a problematické pleti. Kombinace odmašťujícího lihu, kyseliny salicylové a tea tree oleje čistí pleť, uvolňuje ucpané póry a odstraňuje odumřelé pleťové buňky. Zanechává pleť svěží, čistou a vyhlazenou.



Nevím, co bych řekla o celkovém balení. Možná jen to, že balení obsahuje 260 ml, což je celkem dost. Tudíž vám líh vydrží opravdu dlouho, protože není potřeba ho používat každý den. Já mám tohle balení od září, zatím mi ubyla ani ne čtvrtka. Jo a ještě je super, že balení je průhledné, takže vidím, kolik produktu mi zbývá. Vůně je dost specifická a hodně výrazná. Není to nic, co bych si zamilovala. Nicméně se to dá ze složení očekávat a díky účinnosti to člověk dokáže překousnout.



Ne moc líbivá vůně je zapomenuta díky skvělým účinkům. Byla jsem fakt překvapená, protože ani ne po třech použití šel vidět rozdíl. Líh snížil počet pupínků a zbavil mě bolavých podkožních pupínků. Dokonce jsem ho zkusila použít i na dekolt, protože se mi tam udělalo pár malých pupínků. Líh nezklamal, ani ne po deseti dnech pupínky zmizely. Ze začátku jsem přípravek používala každý víkend. Postupem času jsem to snižovala a momentálně ho použiju 1x za měsíc. Je to hlavně kvůli zimnímu období. Nemůžu ho používat pořád, protože by se z mého obličeje stala sušenka. Takovou situaci jsem zažila v prosinci a bylo to fakt nepříjemné. Trochu jsem to s lihem přehnala, k tomu jsem přidala pleťové sérum a problém byl na světě.



Samotná aplikace lihu není moc příjemná. Sama bych to popsala jako takové menší peklo. Při první aplikaci jsem byla dost zaskočená. Po přečtení různých článků jsem byla připravená na to, že moje pleť zčervená a bude to trochu pálit. Ve skutečnosti jsem hned zpanikařila, protože jsem nečekala, že to bude až tak intenzivní. Moje pleť úplně hořela. Ze začátku to štípalo, hodně studilo a lehce šimralo. Prostě to bylo nepříjemné. Po několika minutách tento nepříjemný pocit přešel a moje pleť byla krásně vyhlazená, jemná a čistá. Po aplikaci lihu nechám pleť chvilku odpočinout a pak na ni aplikuju pleťové sérum, o kterém bude řeč teď.



Pleťové sérum

Sérum obsahuje účinnou kombinaci látek, která zajišťuje jemnost a zdravý vzhled pleti. Pleť zklidňuje, vyživuje, do hloubky hydratuje a brání množení mikroorganismů na pleti.



U balení bych vyzdvihla opět průhlednost, díky které vidím, kolik produktu mi zbývá. Balení obsahuje 80 ml. Stejně jako u salicylového lihu je to celkem dost a dlouho vydrží. Sérum má jemnou vůni po tea tree. Když ho aplikuji, skoro vůbec přípravek necítím. Oproti lihu je to velký rozdíl.

Sérum má tekutější gelovou konzistenci. Aplikace je občas horší, protože vyteče víc séra než by si člověk přál. Obvykle ho nanáším ve slabé vrstvě na postižená místa (brada a líce). Po nanesení pleť maličko lepí, ale jakmile se vsákne, nepříjemný lepivý pocit je pryč. Obvykle to trvá pár minut.

S vlastnostmi séra jsem nadmíru spokojená. Pleť nijak nedráždí. Podporuje hojivý proces, zanícené místo vyčistí a zacelí. Po probuzení pak pleť vypadá zdravě a čistě. Při pravidelném používání v kombinaci s lihem opravdu funguje. Na mém obličeji vidím změnu, což je pro mě hlavní. Není to tak, že bych měla pleť bez akné, ale zbavila jsem se podkožních bolavých pupínků a celkově jich mám o dost méně. Akorát teď v zimě mám se sérem problém, protože ho nemůžu používat pravidelně, ale společně s lihem tak jednou za měsíc. Pokud to s ním přeženu, udělá na mém obličeji neplechu v podobě nepěkných suchých míst. Mrzí mě, že ho nemůžu používat pravidelně. Na podzim jsem s tímto neměla problém, takže doufám, že až skončí zima, budu ho moct opět používat pravidelně.



Oba produkty hodnotím pozitivně a jsem z nich nadšená, protože mé pleti dokážou pomoct. Osobně je považuji za velký objev za minulý rok. Trochu mě štve, že jsem na ně nenarazila dříve, protože jsem si mohla ušetřit spoustu vyhozených peněz za xkrát dražší produkty, které ve výsledku měly nulový účinek. Cenově je řada Antakne velmi dostupná. Za sérum jsem platila 74 Kč a za líh 81 Kč, což je opravdu pár korun na takový zázrak.
Snad jedinou nevýhodu vidím v tom, že sérum mou pleť hodně vysušuje v zimních měsících. Líh způsobí na pleti menší peklo, ale za ty výsledky to stojí.
Produkty se staly mými must-haves v péči o pleť. Jsou to skvělí pomocníci v boji proti akné.
Oba tyto produkty můžete zakoupit na eshopu Notino.cz.


Znáte značku Bione? Jaký produkt jste od nich vyzkoušely? :)

11 komentářů:

  1. Díky za tip, musím se po nich podívat! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď doma micelárku s konopím :) Je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se teď dala na kosmetiku s konopím a jsem s ní neuvěřitelně spokojená. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Kéž bych i já před lety objevila něco, co by mi pomohlo. Bohužel se tak nestalo a já začínala užívat HA, z čehož sice radost nemám, ale trochu přece jen pomohla a teď se bojím s ní přestat. Sice moc nechci tyhle agresivní přípravky používat, ale mám tonikum Garnier pure a lokálně jako taková dezinfekce ujde. Nicméně nalákala jsi mě i na tuhle řadu, protože asi nikdy dokonalou pleť mít nebudu a pořád hledám zázrak :D

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem to sérum, platila jsem za něj skoro stovku a vůbec mi nepomohlo, nespokojeně jsem ho zkoušela asi měsíc a pak ho prostě poslala dál.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám čistící tonikum od značky SynCare a nemůžu si jej vynachválit! Určitě doporučuju:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý tip!Niečo podobné by sa mi určite hodilo :))
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Běžně dostupné přípravky v drogeriích typu Garnier, Nive apod. jsou k ničemu. Vyzkoušela jsem jich neskutečně mnoho a na nic. Dospěla jsem k názoru že se budu ubírat přírodnější cestou a výsledky jsou jasně znát. Bione není 100% přírodní, chemii se v ničem nevyhneme ale záleží na množství jí použité a jak moc té chemie v přípravku je. Bione jsem si oblíbila. Momentálně používám konopný šampon a konopný výživný krém na obličej. Krém mi změnil strukturu pleti v tom že se mi tolik nemastí a je jemná. Nemohu si jejich výrobky vynachválit. V zásobě mám ještě šampon a kondicioner s brusinkami.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám něco podobného a nemůžu říct na takové produkty jediné špatné slovo ;)

    lifewithnell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Na clanok som klikla kvoli salicilovemu liehu. Vzivote som o tomto vyrobku nepocula. Ocenujem vsak, ze vyrobca priamo pise, ze lieh je urceny len na obcasne pouzitie. Inak by pleti taketo vysusenie neprospelo.

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám líh už snad i více než 3 roky, KAŽDÝ den, a ta lahvička mi vydrží půl roku. Je to jediný přípravek, který mi kdy na můj ksicht účinkoval. Po něm si připadám, že mám tu pleť opravdu vyčištěnou. Jelikož mám mastný typ pleti, tak mě nevysušuje. Navíc si po něm stejně na noc dávám hydratační krém.
    Bione je super. Nedám na něj dopustit. V koupelně mám vše jen od nich, všechny přípravky jsou levné, voní a příjemně se nanášejí. Upozorňuji i na šampony a peelingy - účinek je vidět hned ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks