středa 7. listopadu 2018

2/12 Druhý měsíc v USA | Koncert Eda Sheerana

Pěkný den :)

Druhý měsíc v Americe je za mnou. Strašně rychle to letí a já si někdy říkám, že za ty dva měsíce tady jsem zažila víc věcí než za celý svůj dosavadní život.



Začátek mého druhého měsíce nemohl začít lépe! V půlce září jsem byla na koncertě Eda Sheerana. Tato událost nebyla vůbec plánovaná. Vlastně asi 3 dny před koncertem jsem se teprve dozvěděla, že Ed bude blízko mého bydliště, tak jsem začala koukat na ceny vstupenek. Měla jsem štěstí, protože lístek na Eda stál jen 30 dolarů, tudíž jsem vůbec neváhala. V den koncertu jsem se nemohla dočkat večera, až uslyším Eda. A měla jsem pádný důvod, protože Ed je na živo skvělý, byla jsem uchvácená jeho talentem a nelituji rozhodnutí jít na jeho koncert.




Na konec září jsem se těšila, protože začíná podzim. Rána jsou chladnější, příroda se zbarvuje do krásných barev, začíná sezóna dýní a dýňového latté ve Starbucks, haha a toho jsem letos vypila opravdu hodně. Podzim je moje nejoblíbenější roční období. Tento podzim je pro mě ještě víc krásný, protože mám možnost ho prožít v Americe.






Poslední zářijový víkend jsem strávila v NYC, nebudu to tady rozepisovat do podrobností, protože jsem víkendu v NYC věnovala samostatný článek. Řeknu snad jen, že to byl krásný víkend, na který vzpomínám s úsměvem na tváři. Už se nemůžu dočkat konce listopadu, protože pojedu znovu do NYC.



Týden po NYC jsem vyrazila do státu New Hampshire navštívit státní park Franconia. Cesta autem z Boston trvala zhruba 3 hodiny. New Hampshire je krásný stát, hlavně na podzim, protože se příroda zbarvuje do nejrůznějších barev.








Na začátku října jsem také navštívila pumpkin patch a nezapomněla podniknout apple picking, což mě strašně bavilo. Nejlepší věc na apple picking je, že můžete jablka sbírat a zároveň je i jíst.










Jeden říjnový večer jsem se vypravila do Museum of Fine Arts, které se nachází v Bostonu. Byla jsem uchvácená a bylo skvělé vidět na vlastní oči sbírku obrazů od Claude Moneta. V tuto dobu probíhá v muzeu také výstava o Medvídkovi Pú. Výstava byla roztomilá a krásná. Připomněla mi moje dětství, protože Medvídek Pú byl můj oblíbenec.





Co se týče amerického jídla, za mě je to katastrofa. Za tu dobu, co jsem tady, jsem neochutnala snad žádné jídlo, které by mě natolik uchvátilo, že bych ho chtěla jíst každý den. Pro mě je americké jídlo nechuťárna, teď mám na mysli burgery a sandwiche. Raději dávám přednost čínské, nebo thajské kuchyni. A také nedám dopustit na sushi.







V průběhu září jsem také několikrát u sebe zaregistrovala, že jsem homesick. Někdy jsem se cítila tak, že jeden měsíc v USA mi bohatě stačí a teď je čas jet domů. Vyzkoušela jsem si, jaké to je žít v USA, zažila nové věci a přišlo mi, že už to stačí. Doma je to lepší. Někdy jsem se cítila tak, že všude je to lepší, než být tady. Jenže důležitá věc je, že někdy člověku připadá, že všude to je lepší anebo horší. Doma to je lepší, jiná místa jsou horší. Řekla bych, že neexistuje lepší a horší v mém případě. V mém případě je to prostě jiné. Je to jiné, protože jsem zvyklá na něco jiného, ale je to naprosto v pořádku. Je v pořádku cítit to, vědět o tom a říct si, že je to v pohodě. Je v pohodě být smutná, mít špatný den. To nejlepší, co můžu udělat, je prožít ten den a těšit se na zítřek s nadějí, že to bude lepší.
Řekla bych, že druhý měsíc tady byl trochu negativní v tom, že jsem se cítila homesick, ale na druhou stranu, během druhého měsíce jsem se tady usadila, už se necítím být ze všechno zmatená a ztracená. Také jsem si našla víc přátel, se kterými trávím volný čas, a podnikáme spolu výlety.



Navštívily jste za poslední dobu nějaké muzeum nebo koncert slavné osobnosti? :)

8 komentářů:

  1. Moc krásné fotky :) tenhle podzim mám moc ráda :) do NYC bych se chtěla někdy podívat :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek a věřím, že New York je krásný, ikdyž kamarádka mi říkala, že je to tam teda fakt extrémně přelidněné. Nicméně určitě to stojí za to vidět, myslím. Nikdy jsem tam nebyla a z fotek to vypadá skoro jako jiný svět, ty vysoké budovy a tak. :D Ráda bych to ale viděla na živo. :) S jídlem tedy jejich klasickým bych se tam asi ale moc nenajedla, vše děsně tučné a mastné. Jak říkáš, prasárna. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé závidím USA! :) a Eda! :D Já se na Eda chystám jít na koncert do Prahy:). Ta výstava Medvídka Pú <3 bože, to je kouzelné.

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  4. Já naposledy šla na koncert mého milého :D Jinak toho Eda ti vysloveně závidím, muselo to být úžasné :) A toho Moneta ti tak závidím, achjo :D
    S americkým jídlem mám také docela problém a myslím, že můj žaludek by to nevydržel jejich jídlo jíst často, ty sushi vypadají ale bombově :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla ses nádherně, ty jo! :) já se chystám na koncert Lenny :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Podzim tam musí být nádherný. A ten koncert i tiše závidím! :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně bych chtěla zažít americký Halloween, ten musel být super!:) Na kulturu teď nemám moc čas, ale do nějakého divadla bych šla ráda:)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks