pondělí 6. srpna 2018

Kosmetické nezbytnosti na cesty

Pěkný den :)

Čas mého odletu do zahraničí se blíží. Abych to přiblížila, odlétám již příští týden v pondělí. Na vyřizování toho už moc nemám. Všechno jsem to stihla s dostatečným časovým předstihem. Teď jen čekám na den D, dokupuji pár posledních nezbytností a přemýšlím, co mi ještě chybí.



V dnešním článku bych vám ráda ukázala obsah kosmetické taštičky, kterou se chystám vzít s sebou do příručního zavazadla a kterou budu pak několik dní používat, než se dostanu na cílové místo. Poletím po dlouhé době, tudíž jsem z toho trochu vystrašená a nervózní. Zároveň můj let bude trvat kolem 9 hodin a to je pro mě něco, protože jsem nikdy tak dlouho neletěla.

Pořád jsem trochu zmatená, kolik si těch lahviček do letadla vlastně můžu vzít. Někde jsem se dozvěděla, že je možné vzít 10 lahviček do 100 ml, jinde se psalo, že celkový obsah tekutin může být maximálně do 1 litru. Kosmetika, kterou vám ukážu v tomto článku, není určena jen do letadla, ale budu ji používat několik dní po příletu, protože do velkého kufru pravděpodobně nebudu mít přístup.



Co je tedy v mé kosmetické taštičce?

krémový sprchový gel Nivea

šampon na vlasy Toni&Guy

intimní gel Chilly

deodorant Nivea

suchý šampon Batiste

pasta na zuby Vademecum

tělový krém Treaclemoon

vůně Yves Rocher

balzám na rty Soaphoria

antibakteriální gel Bath&BodyWorks




Co se týče dekorativky, beru jen to nejnutnější - make-up, korektor, řasenka, pudr a řasenka na obočí. K tomu ještě štětec na make-up a na pudr.



Místo tekutého odličováku si beru odličovací ubrousky Alverde. Žádnou masku na obličej s sebou neberu, bohužel ani čistící gel na obličej, protože ho nemám v žádné miniaturce. Ještě jsem přemýšlela, že bych si trochu odlila do menší nádoby. Možná si s sebou vezmu vzoreček Královské snídaně pro pleť, která čistí a zároveň hydratuje pleť. Vzoreček jsem už jednou měla a vydržel mi celkem na tři použití. Zároveň je malý a nezabere moc místa.



Jako poslední tady mám zrcátko, gumičku, papírové kapesníky a ještě vlhčené ubrousky.



Jaké jsou vaše kosmetické nezbytnosti na cesty?
Budu ráda, když se se mnou v komentářích podělíte o tipy, jak přežít dlouhý let :) 

18 komentářů:

  1. ten gel na ruce musí být super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja si so sebou vždy beriem minimum dekoratívnej kozmetiky. Inak si so sebou balím olej (multifunkčný na pleť, vlasy aj telo), základné veci ako šampón, sprchový gél a kondicióner (vždy vzorky alebo miniatury), potom si so sebou beriem v lete opaľovací krém a stále si balím aj niečo do vani (doma vaňu nemám a tak sa snažím užiť si vaňu aspoň na dovolenke).

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Ten kondicionér v miniaturce ještě přibalím :)

      Vymazat
  3. Pudr od Rimmel používám také :) mám už druhé balení a vždy pouze měním odstín, tak jak potřebuji :-) za málo peněz hodně muziky, jak se lidově říká.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám už strašně dlouho a za mě je top :)

      Vymazat
  4. Na cesty miluji ubrousky od MK, antibakterialní gel, řasenku, rteňku...

    OdpovědětVymazat
  5. Někde se dají koupit i prázdné lahvičky na odlití. Jinak si dovolenou užij, já bych 9 hodin v letadle asi umřela. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to vím, ale nechtěly se mi kupovat :D Děkuji :)

      Vymazat
  6. Tyhle vlhčené ubrousky naprosto miluju.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí, jak to máš promyšlené :) Držím palce, aby si let zvládla, 9 hodin přeci jenom není nakonec zas až tak moc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Ten suchý šampon od Batiste je super! Nemám přesně tento typ, ale i tak jsem nesmírně spokojená :) Odličovací ubrousky považuji za must-have, bez nich už ani ránu! Přeji šťastný let a doufám, že budeš přidávát i nějaké články ze zahraničí, budu na ně čekat jako na smilování :)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
  9. Více méně beru to stejné, co si bereš ty, jenom to naházím do kufru, protože tak dlouho jsem neletěla a nepotřebuju to v průběhu letu. A když někam letím, tak beru antibakteriální gel, pudr, štětec, balzám na rty, miniaturku voňavky a malý deodorant. Tím to tak nějak končii :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přesně takové mini balení jsem potřebovala já a to jsem měla téměř vše velké :( Neměla jsem omezení, ale zabralo to dost místa a bylo to těžší...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. ja som zatial nikdy neskusala preniest taketo nieco cez letiskovu kontrolu. vzdy som cestovala s niekym, kto si zaplatil za velky kufor a dala som mu vsetky svoje hygienicke potreby a vzdy som k tomu velkemu kufru mala pristup hned po prilete na urcene miesto. pravdupovediac by som sa bala, ze mi veci ako telove mlieko, deodorant ci sprchovy gel zabavia, aj keby boli male a mala by som ich v priesvitnom sacku, ako maju byt. ale ak nebudes mat pristup k svojej velkej batozine, tak je jasne, ze si nieco taketo chces a aj potrebujes zobrat do lietadla.
    neviem si predstavit, ake je to letiet 9 hodin, mne prislo nekonecne vela uz dve a pol, ktore som cestovala naposledy. ale verim tomu, ze to zvladnes :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já teda když jsem na cestě, tak makeup nějak moc neřeším. Nalíčím se jen tak klasicky a pak už to nechám, ať normálně jsem docela makeup závislák. :D V létě nechávám pleť i víc odpočinout. Jinak určitě ale ten antibakteriální gel se hodně hodí, nosím ho stále u sebe ikdyž cestuju třeba jen do školy, na delší cesty skoro nutnost. Taky za mě gumička do vlasů a balzám na rty, protože se mi dost často vysušují. :) Možná i nějaký ten menší krém na ruce, to je tak co mě momentálně napadá.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks