úterý 25. července 2017

Astrid | Balzámy na rty

Krásný den všem :)

Je to už nějaká doba, kdy mi Astrid poslal balíček sluneční péče s balzámy na rty. Upřímně, pořád jsem neměla dost prostoru sluneční péči otestovat, a proto jsem se rozhodla, že udělám dva články. Dnes vám konečně řeknu názor na inovované balzámy na rty.


Péče o rty je moje závislost. Řekla bych, že jsem balzámový maniak a vždy musím mít alespoň jeden balzám v kabelce nebo batohu. Vždy jsem trpěla na suché a popraskané rty, i když tenhle problém mě již několik měsíců netrápí, protože jsem začala dodržovat pravidelný pitný režim. Ze začátku to pro mě bylo těžší, protože jsem nebyla zvyklá pravidelně pít, ale tak po třech týdnech jsem si zvykla a teď bych si nedovedla představit den, bez toho aniž bych vypila 2 litry vody. Přece jenom začátky jsou vždy nejtěžší. Lidské tělo potřebuje dvacet dní na to, aby si na něco navyklo, a pak to začne brát jako zvyk. Pokud zrovna nestíhám pít, je to na mém těle znát. Jako první se to odrazí na mých rtech. Při nedostatku tekutin jsou opět suché. Není to nic závažného, ale přesto je to nepříjemné a nevypadá to vůbec hezky. Proto vždy použiji jeden z balzámů od Astrid, které intenzivně pečují o mé rty. Za život jsem vyzkoušela mraky balzámů různých značek a různých cenových kategorií. Astrid balzámy se řadí k těm levnějším, což je příjemný bonus.



V balíčku jsem našla celkem tři balzámy na rty. Astrid to vychytal skvěle, protože i v létě je potřeba pečovat o rty, hlavně při letních radovánkách. Celkově je na trhu pět inovovaných balzámů. Dva z toho chrání rty a mají ochranný faktor. Zbylé tři zkrášlují rty a dodávají jemné zabarvení.
Měla jsem možnost vyzkoušet balzám Sport OF 20 a dva tónovací balzámy - perleťový lesk a zářivá borůvka. Všechny tři zmíněné balzámy obsahují vylepšené složení o HYDRASOFT, což je hydratační komplex obsahující přírodní oleje a vosky, které chrání rty před vysoušením a udržuje je jemné a vláčné.

Celkově mě balzámy mile překvapily svými schopnostmi. Balzámy jsou na rtech příjemné, hezky voní a tónovací lehce zabarví rty. Opravdu o rty intenzivně pečují a dodávají jim potřebnou hydrataci. Ovšem nebude to nic pro hodně vysušené rty, ale řekla bych, že na pravidelnou denní hydrataci jsou tyto balzámy top. Navíc vylepšené složení o HYDRASOFT je vážně super, protože po nanesení balzámu jsou rty vláčné a produkt na rtech vydrží opravdu dlouho. Není potřeba balzám aplikovat každou hodinu. Navíc všechny tři balzámky mají pěkné balení.



Modrý balzám Sport OF 20 poskytuje rtům intenzivní péči a hydrataci během sportovních aktivit. Složení je obohaceno o avokádový olej a vitamín E. Konzistencí je balzám lehký, není vůbec hutný, a také mastnější. Já ho nejraději používám na noc, ráno se vzbudím a mé rty jsou dostatečně hydratované a vláčné. Navíc krásně voní. Nevím proč, ale ve vůni cítím citrusy.



Fialový balzám Zářivá borůvka je z kolekce Zkrášluje moje rty a je tónovací. Dodává rtům jemné fialové zabarvení. Není to nic dramatického. Rty spíš pěkně oživí. Voní krásně sladce po borůvkách. Je lehoučký, jemné fialové zabarvení je super a hydratace je dostatečná.



Poslední růžový balzám Perleťový lesk je také tónovací a ze stejné kolekce jako Zářivá borůvka. Musím říct, že tento balzám mi moc nesedl. Vadí mi jeho jemné růžové zabarvení s perleťovým leskem. Jinak hydratační schopnosti jsou totožné s dvěma předchozími balzámy. Nechci říkat, že bych vám tento balzám nedoporučila, protože někomu se perleťový lesk může líbit. To už je potom na každé z vás.






Nejvíc jsem si oblíbila fialový balzám Zářivá borůvka a hned za ním modrý Sport. Růžový s perleťovým leskem mi moc nesedl a sama bych si balzám nepořídila.
Balzámy cenově vychází do 40 Kč. Seženete je v drogeriích, anebo na internetu.


Zkoušely jste nové balzámy Astrid? Pokud ano, jaký je váš oblíbený?

11 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Astridu jsem používala balzámy od mala :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten vyzerá super! tie farbiace majú krásne odtiene! :).
    ja momentálne nepoužívam, ale cez zimu používam jelení loj s príchuťou :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ten fialový je super :) Přes zimu balzám také nedám z ruky.

      Vymazat
  4. Borůvka i ten růžový mám a oba jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámky od Astridu mám moc ráda, jsou skvělé :) Ani jeden z těchto jsem ještě neměla, ale ráda bych to změnila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac ma zaujal ten fialový balzam :) Určite nad ním porozmýšľam ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Kosmetiku Astrid mám moc ráda, jak jejich krémy, tak i balzámy :)
    Co se týče tvého blogu, je jednoduchý a krásný a články jsou zajímavé, dávám odběr a určitě si přečtu další :)
    Blog by Alexandra

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks