neděle 19. února 2017

Kosmetický wishlist 2017

Krásný den :)

I pro tento rok jsem se rozhodla, že si vytvořím wishlist, na který umístím ty nejhlavnější kosmetické produkty, po kterých mé srdce touží.
Jakýkoli wishlist je super věc. Doporučuji, aby si ho každá z vás vytvořila. Je to fajn, protože si ujasníte, po čem vlastně toužíte, pak na danou věc šetříte a neutrácíte peníze za "nepotřebné" věci. Ty uvozovky jsou naschvál, protože v kosmetice je snad každá věc, kterou nutně potřebujete. O to je horší ujasnit si, co je pro vás prioritou. Já se o to pokusila tímto wishlistem. Uvidíme, jak budu tento rok úspěšná.



Začala bych rozjasňovačem Mary-Lou značky theBalm. Tohle je produkt, který se objevuje pokaždé na mém kosmetickém wishlistu. Pokaždé říkám, že si ho konečně pořídím, ale pořád nic. Letos půjdu do sebe a opravdu si ho koupím, protože to je věc, kterou nutně potřebuji. Rozjasňovače jsou to nejlepší. Proč zrovna Mary-Lou? V kosmetice je nejvíc profláknutý a má ho snad každá blogerka, takže v mé kosmetické taštičce prostě nesmí chybět. Slibuji, že si ho letos pořídím.



Rovnou k tomu rozjasňovači bych si chtěla pořídit štětec. Nejlépe ten růžový od Real Techniques. Viděla jsem ho už naživo. Hodně se mi líbí, jak je malý. Na nanášení rozjasňovače bude určitě super. Celkově mám dobré zkušenosti s touto značkou. Štětce jsou jemné, make-up se s nimi nanáší bez problému a po vzhledové stránce jsou dokonalé. 



Na wishlist přidávám ještě jednu věc z minulého roku. Rtěnka Clinique v odstínu Plum Pop. Dokonalý odstín, který musím mít. Jednou jsem tento odstín vyzkoušela v Sephoře, jen tak z hecu. To jsem asi neměla dělat, protože jsem se do rtěnky hned zamilovala.



Řasenka je věc, bez které nedám ani ránu. Pomalu mi dochází Devilash, takže je čas přemýšlet o koupi nové. Vybírání řasenky je taková menší sázka do loterie. Ne vždy vám může daná řasenka sednout. Rozhodla jsem se, že se opět vrátím ke značce Maybelline a konečně vyzkouším jejich známou Lash Sensational. Jsem zvědavá, jestli s ní budu spokojená, jako všichni kolem mě. 



Laky OPI jsou moje závislost. Už několikrát jsem psala, že je považuji za ty nejlepší, jaké doma mám. Takže vás nemusí překvapit, že jsem je na wishlist zahrnula. I když se dá říct, že jsem tuhle položku už splnila, protože jsem si nedávno koupila dva OPI laky. Ale to nestačí. Pořád mi chybí bílý lak. Nedávno se objevila nová kolekce Breakfast at Tiffany's. Ty barvy? Bože, tomu se prostě nedá odolat. Přijdu si, jak kdybych celou kolekci potřebovala. Na férovku, budu ráda když si z té kolekce pořídím alespoň jeden lak :D 




Z dekorativky by to bylo všechno. Z pečující kosmetiky toho není moc. Ráda bych se vrátila ke krému na ruce značky EOS. Už jednou jsem ho měla, akorát v modré verzi, proto bych teď chtěla zkusit tu růžovou. Po vzhledové stránce krém vypadá hezky a věřím tomu, že bude krásně vonět a o ruce dostatečně pečovat.  Dále bych ještě chtěla vyzkoušet vanilkový balzám na rty. Totiž já jsem na vanilku úplně úchylná. Když vidím něco vanilkového, hned to musím mít.



Antibakteriální gely jsou mou nezbytností. Kdysi jsem je neměla ráda, protože jsem měla takový ten obyčejný z drogerie, který nevoněl dvakrát nejlíp. Minulý rok jsem objevila gely značky Bath&Body Works, do kterých jsem se zamilovala. Voní krásně (žádná známka alkoholu), nevysušují ruce a v 99 % vypadají skvěle. Zrovna tohle je taková věc, která se vždy hodí. 



Olympea od Paco Rabanne je sladká vůně, kterou potřebuji na jaro a léto. Mám ji ve vzorečku a nemůžu se jí nabažit. Jelikož já vůně rozděluju na letní a zimní, tak tuhle prostě potřebuju, protože na léto žádnou vůni nemám.



Když už jsem u těch vůní, opět na wishlist přidávám tělový sprej od Viktorky. Zrovna tohle je věc, která se u mě v létě neztratí. Někdy nemám chuť na sebe stříkat parfém, tak ho vyměním za Viktorku. Tělový sprej je lehký a osvěží. Nevydrží tak dlouho vonět jako parfém, takže je nutné použít ho za den víckrát. 



Žehličku mám od Remingtonu a miluju ji. Akorát mě někdy rovné vlasy nudí a chtělo by to menší změnu. Kulmu nemám a taky jsem po ní nikdy netoužila. V poslední době si říkám, že je vlastně škoda, že ji nemám, protože by se občas hodila. Tak jsem se rozhodla, že ji dám na tento wishlist a uvidím, jestli si ji nakonec pořídím. Pokud bych byla na 100 % rozhodnutá, zamlouvá se mi kónická kulma od Remingtonu. 



Inspiraci jsem hledala na stránkách Notino.cz, kde najdete všechny zmíněné produkty.

Celkem mě děsí to, jak je tento wishlist obsáhlý. Na konci roku opět udělám nějaký článek, kde shrnu, jak wishlist dopadl.


Jak by vypadal váš wishlist? :)

34 komentářů:

  1. Nad produktem od TheBalm taky uvažuju :) Ne nad rozjasňovačem, s tím kamarádka nejsem, ale nějaký bronzer by byl také fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Setting brush mám, a na rozjasňovač je fakt super :) EOS mám taky moc ráda, ale zrovna tuhle verzi moc nedoporučuju pokud máš ráda vůni eosů, přijde mi, že u téhle je to slabota :/ řasenka mi vůbec nesedla, asi jsem divná, to já naopak chci vyzkoušet devilash :D ale přijde mi, že zas tak šíleně moc věcí tam nemáš, já jsem na tom často hůř :(

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád nevím, co si o Devilash myslet. Někdy udělá fakt dobré řasy, ale někdy je to bída.
      No jo, to jsem se ještě snažila krotit a vybírat fakt ty nutné věci :D

      Vymazat
  3. Super wishlist plný skvelých vecí! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Ja tiež stále váham nad MaryLou Manizer.. Stále si hovorím, že si ho už konečne zaobstarám a nič :DD Super wishlist ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla příležitost zkusit tester v kamenném obchodě a úplně jsem se zamilovala. Musím ho mít! ♥

      Vymazat
  5. Na tu řasenku si též brousím zuby, stejně jako na laky OPI, takže to máme společné :) Já bych ještě přidala další štětce Hakuro, Morphe brushes, ale to už maličko jinde bohužel a jistě Naked paletku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked paletku bych si taky přála, ale zase si říkám, že nevím, jestli bych ji plně využila.

      Vymazat
  6. mňa tá maskara nejak neohúrila...nevravím, že je zlá,ale ešte sme si nejak nenašli cestu tak uvidíme :) som zvedavá ako budeš s ňou spokojná ty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Krasny wishlist, za me Eos ruzovy krem na ruce moc nedoporucuji...nedavno jsem o nem psala, zklamal me. Predrazena designova vec a neucinna, alespon na me ruce neprosel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jane :) Uvidíme, měla jsem už modrou verzi a ta byla fajn.

      Vymazat
  8. Od Remingtonu mám kulmu s velkým průměrem. Dřív jsem na ni nadávala, ale asi jsem měla i špatný lak a techniku, když jsem ji zas zkoušela po víc jak roce, tak jsem najednou byla spokojená :D Kdybych si chtěla koupit rozjanovač, tak taky volím tento :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem tester toho rozjasňovače a úplně jsem se zamilovala :))

      Vymazat
  9. The Balm je skvělá značka.. já v tom svém rozjasňovači, už mám díru.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je :) Já jsem se dostala skoro na dno mého rozjasňovače od Sleeku :(

      Vymazat
  10. S rozjasňovačem Mary-Lou to mám úplně stejně! Jsem nemožná :D A Lash Sensational je moc fajn řasenka, ale já osobně nedám dopustit na Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic řasenku. Stojí pár korun a je úžasná :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  11. Růžový krém od Eosu je opravdu skvělý, má úžasnou vůni, voněl mi mnohem více než modrý či zelený. S tou vanilkou jsi na tom úplně stejně jako moje mamka :D I kdyby jí vonělo něco jiného vybere si vždy vanilku :D :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  12. Mám to stejně, vždy si něco vyzkouším jen tak z hecu a pak se do toho zamiluju :D já teď momentálně toužím po paletce Meet Matt(e) Trimony :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ji budeš mít co nejdřív ve své sbírce :)

      Vymazat
  13. Olympea dokonale voní já ji měla ve vzorečku a taky ji asi nutně potřebuji v plném balení :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  14. Taky si pomalu vytvářím svůj wishlist na následující rok. Mary-Lou jsem měla a byla moc fajn, jen jsem zjistila, že nějak nejsem typ na rozjasňovače a celkově mě je nebaví používat - max. do vnitřních koutků očí nebo nad horní ret, ale na tváře to není nic pro mě. Rtěnky od Clinique bych taky chtěla vyzkoušez :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to já rozjasnovač mám strašně ráda. Líbí se mi, co dokáže udělat s obličejem :)

      Vymazat
  15. Riasenka Lash Sensational je totáálne skvelá, moja obľúbená :) a tak isto aj antibakteriálne gély od Bath and Body works :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Gely od Bath&Body Works jsou skvělé :)

      Vymazat
  16. Parfém mám také na wishlistě a rozhoduji se mezi Robertem Cavallim, Black Opium a právě Olympeou, ta voní opravdu nádherně a je to univerzální vůně, hodící se po celý rok. Štětce tam mám mimo jiné také ale hodili by se mi spíš nějaké na oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Black Opium voní také skvěle. Ten si budu přát po tom, co si pořídím Olympeu :D

      Vymazat
  17. Růžový krém voní opravdu božsky, mám ho doma a je hrozně fajn. :) Ruce jsou jemné.

    OdpovědětVymazat
  18. Kulmu bych také potřebovala , mám takovou stařičkou a s tou mě to prostě nebaví :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks