sobota 31. prosince 2016

16 věcí za rok 2016

Vítám vás u posledního článku v tomto roce :)

Původně jsem neměla v plánu psát článek, kde bych vám shrnula můj rok 2016. Koneckonců pokud čtete každý měsíc shrnutí daného měsíce, asi si dokáže utvořit nějaký obrázek o tom, jak jsem tento rok prožila. Ale to bych nebyla já, kdybych celou situaci nepřehodnotila...


Díky tomu, že mi Veronika z blogu littlecapsule okomentovala můj článek, jsem narazila na její článek, ve kterém shrnula v šestnácti bodech, co ji tento rok dal. Musím říct, že mě článek zaujal. Už při čtení jsem vymýšlela, co mně tento rok dal. Proto jsem ji napsala, jestli bych si koncept článku mohla půjčit a vytvořit stejný článek na blog. Ona s tímto neměla problém a já jsem moc ráda, že na mém blogu nějaké menší shrnutí roku 2016 bude :)

Co mi ona magická šestnáctka přinesla?


1. Černá je moje šťastná barva


2. Než jsem tě poznala je ta nejsmutnější knížka, kterou jsem letos přečetla

3. Spontánní rozhodnutí jsou ty nejlepší

4. Úsměv nestojí nic, ale dokáže mnoho

5. Je strašně těžké udržet si pozitivní myšlení 

6. Dělejte/říkejte, co chcete, aby ostatní dělali/říkali vám

7. Život není o tom, abychom se pořád snažili zavděčit ostatním

8. Vaše štěstí ovlivňujete jen vy sami

9. Nikdy není pozdě na změnu

10. Říjen, listopad a prosinec jsou kouzelné měsíce (a to i když se utápíte v podzimní depce)

11. Povznést se nad určitým problémem není od věci

12. Praví přátelé s vámi prožijí radostné i špatné chvíle

13. Vytváření domněnek vás může zničit

14. Pijeme čaj, abychom zapomněli na chmury tohoto světa

15. Káva je magická tekutina, která mi dodává odvahu k určitým věcem

16. Nač opakovat chyby z minulosti, když můžeme udělat spoustu nových



Možná, že je ten správný čas posunout se o kousek dál. Neopakovat znovu chyby z minulosti, ale nasekat spoustu nových. Nebyl to lehký rok. Prošla jsem si obdobím, které pro mě nebylo jednoduché. Je to jenom na mně. Pokud bych chtěla, mohla bych říkat, že tento rok byl hrozný. Nechci na rok 2016 vzpomínat ve zlém. Samozřejmě, že bylo plno světlých chvilek. Ty nevyváží všechno to špatné, ale budu díky nim na rok 2016 vzpomínat v dobrém.
Tak ať je ten nový rok lepší než předchozí!


Děkuji vám, že se pravidelně na můj blog vracíte. Děkuji za vaši přízeň a plno komentářů, ze kterých mám vždy velkou radost. Buďte šťastné a plňte si své sny!
Do nového roku vám přeji hlavně zdraví a štěstí! Všem blogerkám, které mě čtou, přeji plno nových čtenářů a plno blogových úspěchů. 

21 komentářů:

  1. S posledním bodem se naprosto ztotožňuji :D.
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Peggie, preji at rok 2017 stoji za to!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Peggie, moc hezký článek :) nejvíce se mi líbí stejně šestnáctka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Originálně pojato, moc hezké :) Většina bodů na mě dokonale sedí. 1 tedy neplatí a nepiju kávu a knížku jsem nečetla, ale viděla jsem film a doják. 16 je dokonale trefná, jsem zvědavá, co se stane letos :D Šťastný nový rok :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani :* Film jsem taky viděla, ale mám silnější vztah ke knížce, proto jsem ji dala přednost.

      Vymazat
  5. super zhrnutie! s mnoha bodmi sa stotožňujem tiež :) prajem Ti krásny nový rok

    OdpovědětVymazat
  6. Káva je magická tekutina mě rozesmálo, naprostá pravda :D A bod 16. je skvělý! :D Moc hezký článek :) Pevné zdravíčko, Peggie, hodně štěstí a spoustu úsměvů na tváři :) Ať je ta sedmnáctka krásný rok!

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby byl rok 2016 bez chyb, byl by až moc dokonalý a to přeci nejde:)

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc se mi líbí, jak jsi pojala tenhle článek! :) Asi jsi taky neměla úplně nejlehčí rok, ale věřím, že tenhle bude mnohem lepší, moc bych ti to přála ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Domi 3 Budu dělat vše pro to, aby byl lepší než ten předchozí.

      Vymazat
  9. Ve spoustě těch bodů jsem našla možná mnohem hlubší myšlenky, než jsem si sama ochotná připustit. Byť je to kýč, a nebo klišé, občas je to také prostě i pravda. Hezké shrnutí. Já bych něco takového asi sepsat nedokázala, aniž by to na mě nepůsobilo melodramaticky a pseudointelektuálně :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeee to je tak pěkné! Strašně mě to zahřálo u srdíčka, konečně někdo, kdo jen nevyjmenovává, co všechno bylo v roce 2016 na prd. A že takových je! Nevím co se všem na roce 2016 nelíbilo, mně připadal tak normálně fajn :).

    OdpovědětVymazat
  11. I špatné věci jsou pro něco dobré, všechno má svůj důvod. Já měla rok 2016 celkem dobrý, a vždycky je třeba brát věci s nadhledem a nedělat z komára velblouda. Já to mám tak že každý rok je o něco lepší a zajímavější než ten předešlý.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks