sobota 30. dubna 2016

April Favourites 2016

Krásný sobotní den :)

Taky u vás bylo dneska tak krásně? Jsem ráda, že konečně svítilo sluníčko a bylo teplo, protože mě štvalo, že poslední víkendy bylo škaredě.
Jelikož je konec měsíce dubna, dnešní článek bude o mých oblíbených produktech.


Hned na začátek bych chtěla říct, že oblíbenců tady bude méně než obvykle. Dá se říct, že v dekorativce používám pořád ty stejné věci. Nechci vám tady znovu básnit o řasence, kterou jsem na blogu zmiňovala už tolikrát. Když tohle dělám, přijdu si trapně. Takže jsem se rozhodla, že tentokrát do oblíbenců nedám produkty, o kterých jsem tento měsíc už několikrát mluvila, protože si je můžete vyhledat ve starších článcích. Každopádně o pečující kosmetiku vás neochudím.


Začala bych dekorativkou, protože tu mám tentokrát jen jednu věc. Chtěla jsem, aby tu alespoň jedna věc byla, tak jsem vybrala tuhle rtěnku Rimmel. Samozřejmě, z mého blogu ji určitě znáte. Momentálně je to moje nejoblíbenější rtěnka. Strašně ráda ji nosím. Má krásný narůžovělý odstín, který se hodí na sluneční jarní dny. Nevysušuje mé rty a krásně voní.



Z pečující kosmetiky bych určitě zmínila odličovací olej Saloos Lemon Tea Tree, který je pro mě nejlepší a je to můj velký oblíbenec. Vrátila jsem se k němu po dlouhé době a jsem za to ráda, protože je pořád stejně skvělý. Krásně odlíčí make-up, provoní a hydratuje pokožku. Co musím vyzdvihnout je, že neštípe v očích ani je nijak nedráždí. I přes to, že je to odličovací olej, nezanechá na pleti takový ten mastný film.



U značky Saloos ještě chvilku zůstaneme. Jelikož už skončila zima a má pleť není už tak moc vysušená, opět jsem vytáhla ze šuplíku zelený jíl a pravidelně si z něj dělám pleťovou masku. V zimě jsem totiž zjistila, že si tuhle masku dávat nemůžu, protože hodně vysušovala můj obličej. Musím říct, že mi celou zimu tento produkt chyběl. Jak já říkám, zelený jíl je opravdu zázrak v prášku. Maska dokáže pleť důkladně vyčistit, zmatnit a redukovat akné. U mě se výsledky dostaví okamžitě, ale je důležité, abych si masku dělala alespoň jednou týdně. Mimochodem, už jsem skoro na dně, takže si budu muset koupit druhé balení. Řekla bych, že v dalších spotřebovaných produktech uvidíte už i zelený jíl. Ale jsem spokojená, protože zelený jíl vydrží opravdu dlouho. Nutno dodat, že cena není nijak přemrštěná. Seženete ho klidně i za 100 Kč. Prostě za málo peněz hodně muziky.




Značku Weleda používám poměrně krátkou dobu. I za tu krátkou dobu jsem si ji dokázala oblíbit a vím, že ji chci víc prozkoumávat a zkoušet nové produkty. Tentokrát tady mám rozmarýnové vlasové tonikum. Za mě je tohle asi ta nejlepší bezoplachová péče jakou jsem kdy měla. Je to asi z toho důvodu, že moje vlasy nejsou po tomto produkty mastné. Ze začátku jsem si nemohla zvyknout na vůni tonika, protože je to úplně něco jiného, než na co jsem zvyklá. Na specifickou bylinkovou vůni jsem si zvykla a momentálně je moje oblíbená. Víc už neprozradím, můžete se těšit na recenzi.



Jaký je váš oblíbený produkt za duben? :)
Užijte si dnešní pálení čarodějnic!

25 komentářů:

  1. Ten zelený jíl zní opravdu zajímavě. Myslím, že jsem jej již párkrát viděla, ale nikdy zatím nezkoušela :) Asi se mrknu, jestli seženu nějaké menší balení, abych jej mohla vyzkoušet :) Díky za tip - pěkný článek ;-)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Menší balení jsem nikde neviděla, ale třeba když požádáš v nějaké drogerii nebo bylinkářství, dají ti vzoreček :)

      Vymazat
  2. Zelený jíl vypadá fakt zvláštně, nic podobného jsem ještě nezkoušela ale věřím že by mé pleti pomohl, třeba mě někdy zláká a vyzkouším ho taky. Rimmel má snad všechny své rtěnky povedené, vlastním jich spoustu a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe bych ho doporučovala. Skoro všechny recenze na něj jsou pozitivní :) Já jejich všechny rtěnky nezkusila, mám asi jen 4, ale jsem s nimi spokojená.

      Vymazat
  3. Ten jíl jsem si zrovna v týdnu objednala, tak už se moc těším!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je super! Snad z něj budeš nadšená. Pak mi klidně dej vědět, jaký na něj máš názor.

      Vymazat
  4. Zelený jíl zní vážně skvěle! Nic podobnýho jsem nikdy nevyzkoušela, ale nějaký podobný zázrak na akné bych taky potřebovala :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě bych ti zelený jíl doporučila :)

      Vymazat
  5. Vlasove tonikum mam take, ale jeste jsem ho nezacala pouzivat, tak snad mj bude take vyhovovat :-) Jinak me ten zeleny jil na pleti hrozne stipe, kdyz zasycha :-/
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude :) Aha, tak to nevím. Mě ta maska pne a někdy trochu bolí, ale to je prý normální.

      Vymazat
  6. Vlasove tonikum mam take, ale jeste jsem ho nezacala pouzivat, tak snad mj bude take vyhovovat :-) Jinak me ten zeleny jil na pleti hrozne stipe, kdyz zasycha :-/
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  7. Včera bylo naprosto nádherně, pěkně jsem si sluníčka užila, dneska by mohlo být zase :). Líbí se mi rtěnka a přemýšlím, jaký výrobek jsem si oblíbila v dubnu ... už to mám - matné rtěnky z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska to vypadá opět na krásný den :) Ty matné rtěnky ti moc sluší, Veru :)

      Vymazat
  8. Ten jíl si musím konečně koupit, chystám se na něj už dlouho :) Já za duben nic vyloženě oblíbeného nemám, jen jsem se rozhodla, že si budu víc lakovat nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Já bych bez nalakovaných nehtů nemohla žít :D

      Vymazat
  9. Ten zelený jíl mě opravdu zaujal, hned po něm jdu kouknout na internet :) Od značky Weleda mě hrozně láká jejich odličovací mléko, které je všude vychvalováno, tak snad si ho pořídím! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já odličovací mléka moc nemusím, mě spíš láká to pleťové čistící tonikum :)

      Vymazat
  10. Saloos aj Weledu mám veľmi rada a najradšej by som od nich vyskúšala snáď úplne všetko :D. A rúž tiež vôbec nevyzerá zle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vlasové tonikum mám taky moc ráda, to je fakt super, stejně tak jako zelený jíl, plánuji si teď pořídit druhé balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Taky si teď někdy plánuji pořídit druhé balení :)

      Vymazat
  12. Zaujalo mě to vlasové tonikum, takže jsem moc zvědavá na recenzi :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Vlasové tonikum Weleda bych ráda zkusila :). Zelený jíl od Saloosu je super věc a hydrofilní odličovací oleje od Saloos mám ráda a zrovna tento o kterém píšeš si plánuji koupit jako další, jinak jsem už vyzkoušela verze Levandule, Růže, Tea-Tree Manuka a Bergamot :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks