sobota 28. března 2015

March favourites

 Zdravím vás. :)

 Právě jsem si udělala karamelové latté, pustila jsem si album od Hoziera, kterého jsem si v poslední době hodně oblíbila, a píšu tenhle článek, který dnes bude o mých oblíbených věcech za březen. Březen byl poměrně dlouhý měsíc, ale když jsem přemýšlela nad oblíbenými výrobky, tak jsem měla problém. Přišlo mi jako kdybych si nic neoblíbila nebo tak.. Nakonec se mi podařilo pět oblíbenců najít. Horko těžko jsem dávala dohromady pár oblíbenců z kosmetiky. Nezklamala jsem a opět jsem do kosmetiky zahrnula výrobky od Yves Rocher. Přiznávám, bez téhle značky už nedokážu žít.


Jako první tady mám víc oblíbenců. Jsou to všechny kosmetické výrobky od Saloos. Saloos je značka, kterou jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a teď jsem měla možnost. Světe, div se! Je to další značka, kterou si nemůžu vynachválit. Kokosový olej je úžasný. Konečně vím proč si ho všichni tak vychvalují. A ta jeho vůně.. Za odličovací olej jsem neskutečně vděčná, protože mi došla micelárka, takže jsem nutně potřebovala nový odličovák. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového, tak jsem zvolila odličovací olej. Skvěle odličuje a krásně voní. Bambucké máslo skoro vůbec nevoní, ale za to hydratuje pokožku. Měla jsem už jedno z Avonu, ale to se se značkou Saloos opravdu srovnávat nedá. A poslední je sprchový olej. Když se umyjete po náročném dni levandulovým olejem, tak se cítíte jako znovuzrození. Na všechny tyhle výrobky můžete očekávat recenze.






Druhý kosmetický oblíbenec je už od značky Yves Rocher. Tuhle francouzskou značku jsem si za tři měsíce neskutečně oblíbila, to už vám asi došlo. Tento měsíc je můj oblíbenec sprchový gel zelený čaj. Recenzi na tento voňavý zázrak najdete zde. Jak jsem psala, nejlepší je na sprcháči jeho vůně, která vydrží i dvě hodiny po sprchování. Smutná věc je, že už jsem ho spotřebovala.

Nesmím zapomenout na vanilkový balzám, který používám každý den


Třetí a zároveň poslední věc v tomto článku od Yves Rocher je tato toaletní voda Moment de Bonheur. Vím, že je to toaletní voda, ale říkejme tomu teď parfém, haha. Zase je to vůně na jaro, aspoň pro mě, protože z ní jde cítit svěžest a čistota. Říkala jsem si, že parfémy od YR kupovat nebudu, protože se mi zdála jejich cena vysoká. Pak jsem si jednou stříkla nějaký vzorek a mohla jsem se zbláznit z krásné vůně. Jelikož má Yves Rocher skoro pořád nějaké super akce a výhody, tak vás jejich parfémy nevyjdou tak draho. Vůni používám skoro každý den. Celkem mi na ní vadí, že nevydrží celý den. Vůně do půlky dne vyprchá.




Poslední věc z kosmetiky je lak na nehty od Rimmelu z kolekce 60 seconds. Tento lak jsem si nekupovala. Vyhrála jsem ho v Giveaway u Péti. Jsem za něj moc vděčná. Udělal mi neskutečnou radost, protože ta barva je na nehtech tak krásná! Měla jsem ho v březnu na nehtech dvakrát a to hned po sobě, takže dva týdny za sebou, což se u mě moc nestává. Obvykle to mám tak, že ten samý lak použiju třeba až za měsíc. Ještě víc se mi líbí jeho název "Breakfast in bed." Nevím proč, ale přijde mi originální.



Kosmetické oblíbence nechám být a vrhnu se na posledního nekosmetického. Tentokrát to je soya od Alpro. O téhle značce jsem se zmiňovala už tady. Nečekala jsem, že tak rychle vyzkouším další výrobky a hlavně soyu, ale šla jsem do Tesca a měli tam slevy na jejich výrobky. Nechtěla jsem si kupovat velkou soyu, tak jsem si koupila ty malé. Vyzkoušela jsem příchuť lesního ovoce, čokoládovou a vanilkovou. Nejvíc mi chutnala vanilková příchuť. Čokoládová se dala, ale ta ovocná mi nechutnala vůbec. Byla na mě moc kyselá. Znovu bych si koupila jen tu vanilkovou a klidně i ve velkém balení. Chutná skvěle a je to můj favorit.





Jaké produkty jste si oblíbily vy v březnu? Co vy a Alpro? Je to pro vás zbytečné vyhazování peněz nebo věc, bez které nemůžete být? :)

15 komentářů:

  1. Lak od Rimmelu mám a je to taky můj oblíbenec :) Já jsem díky portálu Blogerky.cz měla možnost vyzkoušet produkty od Alpra a byly dobré, některé mi chutnaly více, některé méně :). Nejvíce mi právě chutnal ten čokoládový drink, co máš na fotce.
    Značku Saloos mám taky ráda a ten vanilkový balzámek z YR si chci koupit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě k vyzkoušení Alpro nakoply blogerky. Saloos je super. :)

      Vymazat
  2. Jééé, to jsem ráda, že más z toho laku fakt radost :) Saloos je super a mlíčka od Alpro já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkní oblíbenci. :-) Ten sprchový gel s vůní zeleného čaje jsem si předevčírem taky objednala a už se nemůžu dočkat až mi přijde. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak klidně můžeš v nějakém komentáře se o něm zmínit, jak ti sedí a tak. Anebo když budeš třeba psát článek, tak mi můžeš poslat odkaz, jsem zvědavá :)

      Vymazat
  4. Saloos věci mám ráda, vždycky se mi osvědčily :) a to ovocný sojový pitíčko mi taky nechutnalo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mm, karamelové latté, Mnáám :))
    Co se týče Saloos, tak to mám hodně ráda, bohužel si ho kvuli ceně kupuji jen výjimečně, ale strašně ráda bych jednou zkusila právě ten kokosový olej, marně už druhým rokem doufám, jestli to nenapadne Ježíška, ale furt nic:( :DD Tak snad třeba možná letos=))^^
    A máš moc pěkný blog!
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to musíš Ježíškovi pořádně naznačit, snad to vyjde. :D :) Děkuju moc. :)

      Vymazat
  6. Na Alpro se také chystám, tak jsem zvědavá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej. Věřím tomu, že i ty si najdeš svého oblíbence mezi Alpro. :)

      Vymazat
  7. Ten lak mám v podobné barvě, možná i stejné. Mám šaty ve stejné barvě, a tak se mi k nim báječně hodí. Laky od Rimmelu jsou super, ale kdyby byly trochu levnější.. A to Alpro chci strašně moc vyzkoušet jen čekám na vhodnou příležitost. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks