pátek 30. ledna 2015

January favourites

Předposlední lednový den, což znamená, že je ten pravý čas na oblíbence! :) Leden byl u mě ve znamení kosmetiky a hlavně značky Yves Rocher, kterou jsem si naprosto zamilovala, což půjde vidět v tomto článku.




První lednový oblíbenec je parfém z Avonu - Today Tomorrow Always. Dostala jsem ho na Vánoce a od té doby ho mám na sobě pořád. Ze začátku mi moc nevoněl, ale po té jsem si zamilovala jeho květinovou vůni. Je to taková pronikavější vůně a vydrží opravdu dlouho. Hodně lidí se mě ptá na ten parfém, protože hezky voním, haha.




Než přijde zahlcení kosmetiky Yves Rocher, tak tu mám ještě zázračný kelímek z Oriflame. Pamatuju si jeho začátky, kdy ho Oriflame nabízel v růžovém "vajíčku" bez parfemace. Když jsem viděla, že má už i různé příchutě, tak jsem byla nadšená. Babičce jsme na Vánoce koupili dárkový box, kde jsou hned čtyři zázračné kelímky. Ona byla tak hodná a dala mi jeden. Přesněji vanilkovou příchuť. Nemůžu si ho vynachválit. Je opravdu zázračný! Rty po něm nemám popraskané a dlouho hydratuje. Už se ho nevzdám a budu ho pořád používat. 




Teď jsou na řadě tři oblíbenci od Yves Rocher.

První oblíbenec je řasenka, o které jsem se zmiňovala tady. Všechno o ní najdete v tom článku. Řasenka je opravdu dokonalá a já jsem s ní nadmíru spokojená. Řasy zahustí, dodá jim objem a vypadají skoro jako po prodloužení.




Pak jsem si oblíbila od YR tělový peeling s bourbonskou vanilkou. Tělový peeling jsem chtěla dlouho vyzkoušet, příležitost se naskytla po Vánocích v obchodě YR, kde na tenhle měli slevu. A ještě k tomu to je vanilka, kterou já neskutečně miluju.






A poslední oblíbenec je Hloubkově čistící gel s bio aloe vera a kyselinou salicylovou. Gel má snížit výskyt kožního mazu, černých teček a akné. Já jsem na takové věci loser, protože jsem vyzkoušela několik značek kosmetiky na tohle téma, dokonce jsem šla na pomoc i do lékárny a to je co říct, protože tam skoro vůbec nechodím. :D Tak jsem po dlouhé době zkusila zase jiného, jsem zvědavá na výsledky. Gel používám teprve týden, tak uvidíme. Ale krásně voní a nevysušuje pleť, což je super!




Jaké produkty nebo věci jste si oblíbily za leden? Jaký máte názor na značku Yves Rocher?

3 komentáře:

  1. Ten peeling mě hodně láká, piši si do seznamu přání:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Parfémy od Avonu moc nádherně voní! Sem tam jsem měla občas od kamarádky, který mi koupila třeba k Vánocům nebo narozeninám. Mohla jsem se učichat k smrti. :D :) A k sakru, zase ta úžasná řasenka! Já si ji budu muset někde v Práglu koupit, to není možné. Pořád nad ní přemýšlím, jak je dokonalá. Ach jo, neštvi! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks