neděle 12. listopadu 2017

Odpoledne se značkou Tesori d'Oriente

Pěkný den :)

Minulou sobotu jsem si udělala celodenní výlet do Prahy. Byla jsem pozvaná na blogerskou akci se značkou Tesori d'Oriente. Přiznám se, že jsem značce do určité doby nevěnovala vůbec pozornost a byla to pro mě, potažmo španělská vesnice. Díky akci jsem zjistila její přednosti, které vám sdělím v dnešním článku. Také vám představím letošní novinku této značky.
Zároveň tohle byla moje druhá blogerská akce. Kdyby mi někdo na začátku tohoto roku řekl, že se zúčastním blogerské akce a to dokonce dvou, nevěřila bych mu. Vždy to byl můj sen, jsem ráda, že je splněný a ne jen jednou. Za to Martině a značce Tesori d'Oriente mockrát děkuji.



Cesta z Ostravy do Prahy trvá tři hodiny. Dvě hodiny jsem trávila čas ve vlaku sama a pak v Pardubicích nastoupila Verča, se kterou zbytek cesty utekl strašně rychle. V Praze jsme měly sraz s Kačkou a po té jsme zamířily na blogerskou akci, která se konala v centru Prahy, v restauraci Asian Temple. Celou akci jsme byly spolu a pořád jsme si povídaly, řekla bych, že jsme za tu dobu stihly probrat úplně všechno. Verča je strašně usměvavý a pozitivní člověk. Kačka má vždy nějakou skvělou připomínku, kterou mě úplně dostane a rozesměje.



Samotná akce byla skvělá. Čekala na nás prezentace značky, jednotlivých produktů a přednáška na téma ayurveda. Paní Martině se všechno podařilo na jedničku s hvězdičkou.





Čekalo na nás skvělé jídlo a pití. Už ve vlaku jsme si s Veru povídaly o tom, že by na akci mohlo být sushi, když je to ve stylu Orientu a v asijské restauraci. No a sushi na akci opravdu bylo. Měla jsem radost, protože jsem ho konečně mohla vyzkoušet. Veru byla tak ochotná, že mi vysvětlila, jak se drží hůlky. Ze začátku to bylo trochu těžší. To bych nebyla já, kdyby se nestal nějaký trapas. První kousek sushi mi spadl do sójové omáčky a trochu zastříkal mě a stůl. Kačka k tomu dodala jen to, že se aspoň pořádně vykoupal v sójovce. Pak už to bylo v pohodě, užívala jsem si sushi, které jsem si zamilovala. Řekla bych, že to bude moje nová závislost.






Na konec nás ještě čekal dezert, který byl jak jinak než dokonalý. Jsem ráda, že vedle mě seděla Kačka, protože díky ní jsem neměla výčitky z toho, kolik jsem toho snědla. Dezert? Ne to nebyl hřích, alespoň podle Kačky ne, protože zmrzlina byla z vlašských oříšků a ty jsou přece zdravé!



Řekla bych, že prostory restaurace plně korespondovaly s konceptem značky. Všechno bylo sladěné do nejmenšího detailu. Osobně jsem ze všechno byla nadšená. Cítila jsem se tam s holkami skvěle. Abych nezapomněla, velkou radost mi udělala "vizitka", kde byl můj název blogu a moje jméno.



Pro mě byla značka Tesori d'Oriente novinkou. Nikdy předtím jsem jejím produktům nevěnovala pozornost. Na akci nás čekala prezentace, abychom se o Tesori dozvěděly něco víc. Značka mě překvapila. Portfolio produktů je obsáhlé. Obvykle každá řada obsahuje sprchový gel, pěnu do koupele a parfémovou vodu. Mám pocit, že dvě řady obsahují také mýdlo na ruce. Zajímavé jsou vánoční balíčky, které obsahují kosmetiku a k tomu svíčku anebo malou lampičku na čajovou svíčku.

Značka byla založená koncem devadesátých let minulého století v Itálii, kde je Tesori přední kosmetická značka, co se týče pečující kosmetiky. V Česku je dostupná od roku 2015. Moc se mi líbí filozofie značky, která v sobě udržuje harmonii duše i těla. Zaměřuje se na očistu těla, která by měla mít pozitivní vliv na všechny smysly. Navíc produkty neobsahují parabeny, barviva, minerální oleje ani agresivní konzervanty.

Tesori každý rok přichází na trh s novou řadou, tento rok je to řada Ayurveda. Exkluzivně je dostupná v drogeriích DM, kde bude až do ledna 2018 a teprve pak se rozšíří do dalších řetězců. Ostatní produkty zakoupíte v Globusu, Tescu, Albertu, Rossmannu a již zmíněném DM. Ceny jsou příznivé. Celkově je Tesori velmi dostupnou značkou. Nebudu je vypisovat, ale dám vám tady fotku doporučených cen. Udivilo mě to, protože obaly působí luxusně.









Osobně mě nejvíc zaujala řada Ayurveda, což je letošní novinka. Podmanila si mě svou smyslnou vůní a také hravým obalem, který snad nejde přehlédnout. Když jsem odcházela z akce, dostala jsem od paní Martiny taštičku, ve které byly produkty z řady Ayurveda (sprchový gel, pěna, parfémová voda) a také čaj. Dárek mi udělal velkou radost. Když jsem přijela večer domů, hned jsem vyzkoušela sprchový gel. Mile mě překvapilo, že jsem vůni z pokožky cítila ještě několik hodin po sprchování. Bude to můj favorit. Pěnu asi moc nedocením, protože si koupele nedopřávám často, snad jen jednou nebo dvakrát do roka. Každopádně vždy na podzim nebo v zimě, takže si ji v nejbližší době dopřeju a pěnu otestuju. Čaj je dokonalý. To je vlastně věc, kterou nikdy neodmítnu, protože při pití čaje se snažím zapomínat na chmury tohoto světa. Navíc tento čaj obsahuje byliny, které jsou voňavými symboly pro lásku. Moc se mi líbí, že smyslem tohoto čaje je přijímání, sdílení a dávání lásky.






Snad jediná věc, která mě mrzela, byl odstup některých blogerek. Na akci se utvořily různé skupinky holek, které se bavily jen mezi sebou. Myslím si, že neměly vůbec zájem poznat někoho nového, alespoň takhle to na mě působilo. Neříkám, že se takhle chovaly všechny blogerky. Dle mého názoru valná většina na sociálních sítích vystupuje v tom nejlepším světle a ve skutečnosti je to úplně jinak. Tady bych chtěla poukázat na tu masku. Na instagramu vám to vylíčí, jak to bylo dokonalé, ale v hloubi duše to tak vůbec být nemusí. To samé na blogu. Některé blogerky nepopíšou, jak to na akci skutečně probíhalo. Hlavní náplň těchto článků tvoří samozřejmě kosmetika, dále pak občerstvení a dokonale naaranžované prostory. Je jasné, že to na čtenářky bude působit pohádkově. Každopádně, já taková být nechci, mohla bych v tomto článku zmínit jen kosmetiku a konec, ale tohle bych nebyla já. Chci, aby tyhle články byly autentické. Proč se to děje? Netuším, ale vůči čtenářkám mi to přijde strašně nefér. Tak jen, prosím, nevěřte všemu, co čtete.


Jsem moc ráda, že jsem díky akci mohla opět vidět Verču a Kačku. Také bych chtěla ještě jednou poděkovat paní Martině za pozvání a za dárky. Bylo mi potěšením značku Tesori poznat blíž a být u představení řady Ayurveda. Pro mě byla akce velmi přínosná. Řadím ji mezi střípky, které udělaly můj rok 2017 krásnějším.




Znáte značku Tesori d'Oriente? Vyzkoušely jste od ní nějaký produkt? Pokud ano, jaký? :)

12 komentářů:

  1. Super článek :-) Už jsem pár reportáží z této akce četla a vypadalo to prostě úžasně. Taky jsem na tuhle akci byla pozvaná, ale bohužel mi to nevyšlo :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Seš zlaticko ❤️ Dekuju za bajecne odpoledne

    OdpovědětVymazat
  3. Musela to být fakt paráda :3 já jsem značku zkoušela už kdysi a kupovala jsem v DMku nějaký jejich sprcháč že starší kolekce..bohužel tehdy nebyl nějak extra :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to skvělé. Zkouším ten sprchový gel z nové řady a mně zatím přijde fajn. Mám v plánu vyzkoušet i jiné řady.

      Vymazat
  4. Vůbec tuto značku neznám. Akce musela být fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, Tesori stojí za povšimnutí ;) Akce byla skvělá, klidně bych si to zopakovala.

      Vymazat
  5. Hned bych šla znovu :D Bylo to hrozně suprové odpoledne a jsem ráda, že jsme se zase viděly♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych šla znovu :D Příjemné odpoledne a doufám, že se brzy uvidíme!

      Vymazat
  6. Osobne túto značku nepoznám 😊 Inak to vyzerá že to bola skvelá akcia.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda Markétko!! Škoda, že jsem se kvůli práci nemohla dostavit. Velmi ráda bych tebe i Vercu potkala osobně!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks