neděle 30. července 2017

Velká letní soutěž s Notino.cz

Pěkný den :)

Tímto krátkým článkem bych vás ráda informovala o letní soutěži #SummerYourself, kterou si pro nás eshop Notino připravil.

Jak jistě víte, eshop Notino mám moc ráda a velmi často na něm nakupuji kosmetiku. Často se zde dají sehnat produkty, které jsou 2x levnější než v kamenném obchodě a můžete zde najít plno kosmetických značek, které nenajdeme u nás v drogériích.

Soutěž #SummerYourself se koná na oficiálním instagramu Notina. Podmínky soutěže jsou jednoduché, stačí na svůj instagram nahrát koláž fotek, ve kterém budou dva rozdílné letní looky, a následně k fotce přidat haghstagy #summeryourself a #notinocz.

O co se vlastně hraje? 
Sama jsem tomu nemohla uvěřit, ale vítěz získá od Notina poukaz v hodnotě 5000 Kč, což mi přijde neuvěřitelné. Za takovou částku si můžete pořídit mraky kosmetických produktů, jak levnějších, tak i dražších značek. Díky tomu si můžete splnit své kosmetické sny.

Soutěž končí 15.8. 2017, poté Notino vybere jednoho šťastlivce, který získá poukaz.
Pro inspiraci můžete kouknout na Letní líčení 2017, kde po rozkliknutí najdete nejžhavější styly pro tohle léto.


Co říkáte na tuhle soutěž? Zúčastníte se nebo už jste se zúčastnily? Pokud ano, držím palce :)

4 komentáře:

  1. Já se nezúčastnila, ale výhra je super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda takovéto kreativní soutěže, ale sama se této nezúčastním, nemyslím si, že bych dokázala vytvořit dva rozdílné letní looky, ostatní holky to určitě zvládnou mnohem líp :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Soutěž je to určitě super. Já se sice nezúčastím, ale všem držím palce.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Mirka Sokolová3. srpna 2017 v 14:26

    Parádní soutěž! Moc ráda nakupuji v Notinu :) Akorát nemám IG a ani si ho nehodlám pořizovat. Patřím k těm výjimkám, které stále ještě raději chodí ven a různě sportují, než že tráví den na notebooku a mobilu. Takže se nezúčastním, ale přeju všem zúčastněným hodně štěstí :)

    Kdyby si někdo chtěl náhodou zasoutěžit ještě jinak, mrkněte sem: https://www.brasty.cz/soutez, můžete vyhrát pánské hodinky GANT!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks