neděle 23. dubna 2017

Dove | Suchý Olej Pure Care

Krásný den :)

Za posledních pár měsíců jsem si oblíbila dva vlasové produkty, na které nedám dopustit. Určitě vás nepřekvapí, když řeknu, že jedním z oblíbenců je suchý šampon Batiste a tím druhým oblíbencem je olej na vlasy Dove. Produkt mě zaujal tak moc, že jsem se rozhodla věnovat mu dnešní článek.



Přiznám se vám, že jsem ze začátku byla k oleji skeptická. Na krabičce je sice napsáno, že olej nemastí vlasy, ale moc se mi tomu nechtělo věřit. Při prvním vyzkoušení jsem byla překvapená, protože se žádná mastnota neobjevila. Vlasy jsem měla jemné a voňavé. Právě díky tomu si mě olej získal a já věděla, že to bude v následujících měsících můj oblíbenec.
Olejíček jsem dostala jako dárek od blogerky Verči. Už jsem koukala na internet, abych vám mohla sdělit, kde ho můžete zakoupit. Samozřejmě, že eshop Notino nezklamal. Olejíček mají skladem. Cena za 100 ml je 208 Kč. Řekla bych, že cena není nijak přemrštěná.



Popis výrobce

Suchý olej s přídavkem makadamiového oleje by měl vlasům dodat dávku výživy, která doplní lipidy a zanechá vlasy na pohled i na dotek jemné a hladké. Díky speciálnímu suchému složení se olej snadno vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. Lze jej použít pro ošetření vlasů před umytím a na čerstvě umyté vlasy jako ochranu proti tepelné úpravě.



Tradičně začnu balením, protože to je to, co mě jako první zaujme. Někdy je to jediný důvod proč si daný produkt koupím, ale to se Dove oleje netýká. Lahvička je ukrytá v papírové krabičce se zlatými detaily. Samotný olej se ukrývá ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Lahvička je průhledná, což je super, protože vidím, kolik produktu mi zbývá. Aplikátor v podobě pumpičky je podle mě skvělý a hlavně praktický. Díky němu nemám zašpiněnou celou lahvičku. Samotné balení hodnotím na jedničku. Není zbytečně přeplácané a nepůsobí lacině.



Jsem trochu zmatená, protože na obalu je napsáno, že olej je určený pro všechny typy vlasů, každopádně na oficiálních stránkách Dove je napsáno, že je vhodný pro suché a poškozené vlasy. Moje vlasy jsou po letošní zimě hodně vysušené a zničené z každodenního žehlení, takže jim olej přijde vhod. Aplikuji ho každý večer do umytých vlasů. Stačí mi 3-4 kapky oleje. Olej rozehřeju v dlaních a aplikuju ho do konečků.

Vlasy mám po každé aplikaci oleje jemné, lesklé, hydratované a voňavé. Snažila jsem se to vypsat ve zkratce, aby to nebylo zbytečně zdlouhavé a celkem se mi to povedlo. Při prvním použití jsem byla opravdu překvapená, protože jsem nečekala takový efekt. Při pravidelném používání jsou mé vlasy jemnější a lesklejší. Také mi přijde, že konečky jsou víc zacelené, nějaká ochrana proti teplu tam je. Určitě je to lepší, než kdybych nepoužívala nic. Nejvíc na oleji oceňuji, že vlasům dodá potřebnou hydrataci. Díky tomu nejsou vysušené a při žehlení nebo česání nelítají všude kolem.

Na konec recenze jsem si nechala vůni. Ani ta nezklamala. Vůni jsem si zamilovala. Je hodně intenzivní, ve vlasech ji cítím i na druhý den, což mi vůbec nevadí.



Suchý olej Dove u mě zabodoval, jsem z něj nadšená. Nádherné balení, skvělá účinnost a příjemná vůně. Pokud máte suché vlasy a bojujete s tím, že vám elektrizují, tento olej bych vám doporučila.
Za mě je tohle první olej na vlasy, se kterým jsem opravdu spokojená.


Používáte oleje na vlasy? Jaký je váš oblíbený? 

10 komentářů:

  1. Tak ten vypadá skvěle :) Já mám Dove ráda, má většinou dobré produkty. Momentálně používám od Isany z Rossmanu olejíček na vlasy, jako za těch pár korun byl fakt super. Chystám se kupovat nový, tak tenhle si asi koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, Zuzi :)
      Od Dove mám ráda produkty na tělo a tento olejíček :) Pokud si ho koupíš, můžeš mi napsat, jak ti vyhovuje. Zajímalo by mě to.

      Vymazat
  2. Markétko, ani nevíš, jak mě potěšilo, že Ti olej sedl :) Já si právě říkala, že jak jsi někde psala, že používáš žehličku každý den, tak jsem Ti chtěla dát olej na vlasy, ten Tvým vláskům prospěje a jsem ráda, že je tomu tak ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc potěšilo! Byl to skvěle promyšlený dáreček, Veru :) Děkuji moc ♥

      Vymazat
  3. Taky jsem si ho nedávno pořídila, ve výprodeji v DM, tak nevím jestli ho stahují z prodeje nebo to byla jenom akce. Ale jsem s ním taky moc spokojená, moc se mi líbí skleněný bytelný obal a dokonalá vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha a já si říkala, proč ho v DM nemůžu najít... Jsem ráda, že jsi s ním spokojená, Peti :)

      Vymazat
  4. Jé, tak to vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá super, ja však skôr uprednostňujem kondicionéry, no občas ma chytí nálada, že si dám na vlasy aj olej :) Ja veľmi dobré skúsenosti s vlasovou kozmetikou Dove nemám, ale tento olej by som možno vyskúšala :) Ďakujem za tip!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony od Dove jsem nezkoušela, ale tento olej se jim podle mě opravdu povedl ;)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks