pátek 22. dubna 2016

Beauty Products | Spring 2016

Krásný páteční večer. :)

Už je to nějaký pátek, kdy vyšel článek beauty products. Celkem se stydím, protože to byla letní edice. Minulý rok jsem tomu moc nedala. Chtěla jsem, aby na každé roční období byl jeden tento článek, ale nepovedlo se to. Nějak jsem na podzim a v zimě neměla náladu na tento typ článku. Tak to letos zkusím znovu a snad budu úspěšnější. Opět se mi sešlo několik produktů, o kterých bych vám ráda něco málo pověděla.


Vždy začínám první dekorativkou, tentokrát to prohodím a začnu pečující kosmetikou. Mimochodem, skoro všechny produkty jsou dostupné na Parfums.cz. Obvykle je tam najdete za dobré ceny.


Rozmarýnové vlasové tonikum mám teprve týden. Celkem jsem si ho oblíbila a používám ho teď každý den. Je to naprosto super věc. Co se týče nějaké bezoplachové péče na vlasy, vždy to šlo mimo mě. Pokaždé když jsem si koupila nějaký sprej nebo něco podobného, mé vlasy to nevzaly a začaly být mastné. Bála jsem se, že podobně budou reagovat i na tento produkt, ale nestalo se tak. Jsem za to moc ráda. Vůně je bylinková, taková specifická. Ze začátku mi produkt moc nevoněl, ale postupně jsem se do vůně začala zamilovávat. Vlasy mám po této vodičce skvělé. Víc už neprozradím, podrobnosti nechám do recenze.



Znovu musím zmínit odličovací olej značky Saloos. Lemon Tea Tree jsem si koupila po druhé a jsem s ním moc spokojená. Naposled jsem ho používala před rokem v této době. Můj názor se na něj nezměnil. Make-up odlíčí bez problému a to nejhlavnější je, že mě tato verze neštípe v očích. Předchozí verze Bergamot, kterou jsem měla, mě v očích štípala, což bylo nepříjemné. Olejíček voní krásně svěže, ta vůně mi fakt sedla. Obličej zanechá hydratovaný a krásně provoněný.



Krém Yves Rocher z řady Pure System používám už celkem dlouho. S krémem jsem spokojená a jsem ráda, že jsem si ho pořídila. Obvykle ho používám na noc, ale když jsem o víkendu doma, nanáším ho na pleť i přes den. Zdá se mi, že dokáže krásně zmatnit pleť a redukovat přebytek kožního mazu. Dokáže si poradit i s mým akné, obvykle urychluje hojení. Z této řady mám ještě čistící gel, který si kupuju pravidelně.




Když jsem doma, používám na rty před spaním balzámek Vaseline, který je strašně příjemný. Chtěla jsem si ho vzít s sebou na intr, jelikož jsem ještě nespotřebovala máslo na rty Labello, tak ho zatím používám jen doma. Ze začátku jsem si nemohla zvyknout na jeho konzistenci, která není zdaleka tak hutná jako je máslo na rty Labello. Je to skoro jako byste si rty namazaly nějakým olejíčkem. Vaseline zanechá rty krásně hydratované. Bohužel se nedá sehnat v kamenných obchodech, ale jen na internetu.



Z dekorativní kosmetiky bych vám ráda ukázala dvě rtěnky. Začala bych tou od Rimmelu, která je z řady The Only 1. Nosím ji v poslední době často. Oblíbila jsem si ji díky narůžovělému odstínu, který na rtech vypadá moc hezky. Další pozitivum u této rtěnky vidím v tom, že nemá tendenci zvýrazňovat suchá místa a nevysušuje. Právě naopak krásně hydratuje. Její vůně mi připomíná malinový sprchový gel Yves Rocher.



Nedávno jsem si udělala radost matnou tekutou rtěnkou Bourjois v odstínu Nude-ist. Tento produkt mám na wishlistu, takže jedna položka konečně splněna! Je to moje první tekutá rtěnka. Zkoušela jsem ji jen dvakrát a z toho jednou se mi nepovedlo ji nanést, tak jak jsem si představovala. Když už se mi to povedlo, byla jsem spokojená. Rtěnka po nějaké chvilce zaschne a vytvoří krásný matný efekt. S výdrží jsem zatím spokojená. Dávala jsem si ji zrovna, když jsme jeli pryč a rtěnka krásně vydržela 4 hodiny a to jsem do toho pila a jedla. Možná, že by vydržela i víc, ale já si ji pak odlíčila. Budu ji dále testovat a pak vám na ni napíšu můj celkový názor.



Řasenku Volume Colourist jsem také několikrát zmiňovala. Používám ji teď každý den a jsem s ní moc spokojená. Zatím si nehodlám kupovat nějakou jinou. Po vzhledové stránce se mi moc líbí. Kartáček má do tvaru písmene A, pracuje se s ním dobře. Řasenka není moc mokrá, takže se s ní už od prvního okamžiku dělají skvělé řasy.



Jako poslední tady mám make-up Mattitude značky Astor. Podle mě Astor dělá super make-upy, ale mají jeden háček. Astor asi neví, že na světě existují bledulky, protože všechny make-upy, které jsou u nás k dostání, jsou moc tmavé a to i ten nejsvětlejší odstín. Takový problém mám i s tímto make-upem. Naschvál jsem si vzala nejsvětlejší odstín 091 Light Ivory a co se nestalo... Make-up je na mě tmavý, použitelný bude až v létě. Celkem mě to naštvalo, protože efekt udělá vážně pěkný. Krytí je střední. Pleť je po něm opravdu krásně zmatněná, takže není potřeba přepudrování.
Nový make-up jsem si pořídila, protože používám dva měsíce make-up Yves Rocher, který mi moc nevyhovuje a strašně mě na něm štve, že nedokáže vydržet celý den. Když přijdu ze školy a podívám se na sebe do zrcadla, což je někdy fakt strašidelné, zjistím, že se na některých místech vytratil. Když si představím, že jsem tak vypadala ve škole, cítím se pohoršeně. Zkoušela jsem Astor smíchat s Yves Rocher. Celkový efekt se mi líbil, protože můj obličej nebyl tak tmavý a zároveň byl matný. Bohužel nevím, jak by to bylo s výdrží, protože jsem zrovna v ten den make-up měla asi jen čtyři hodiny a pak jsem se odlíčila. Mám v plánu tyto dva make-upy smíchat, když pojedu do Prahy. Snad nebudu vypadat jako strašák a make-up se mi během dne nevytratí.




Na závěr bych vám ráda řekla pár věcí, které mě tento víkend čekají. Zítra jedu konečně do Prahy! Nebyla jsem tam od ledna a to město mi fakt chybí. Každopádně, jedu tam na Interbeauty a moc se těším. Určitě pak můžete čekat nějaký článek, kde bych vám ráda popsala můj celkový názor a hlavně ukázala, co jsem si koupila. :) Chystá se některá z vás na Interbeauty? 

Máte zkušenost s některým zmíněným produktem? Jaký je váš názor na make-upy Astor?

17 komentářů:

  1. To vlasové tonikum mě hodně zaujalo, mám tyhle bezoplachové péče moc ráda. Už dlouho si brousím zoubky i na odličovací oleje Saloos, ale nakonec jsem vždy dala přednost něčemu jinému. Už se těším článek o Interbeauty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad příště se k Saloos dostaneš :) Jé, to jsem ráda. Já se těším až budu psát článek :D

      Vymazat
  2. Škoda toho odstínu make-upu Astor, fakt vážně jsem o něm uvažovala. Ach jo, když už se povede obsah, tak se nepovedou odstíny:-( Odstíny omrknu a třeba až chytím trochu barvu, tak bych si ho pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Já doufám, že ho v létě víc vynosím.

      Vymazat
  3. Ta recenze na to vlasové tonikum mě pak moc zajímá! Já mám s vlasy hrozný problém, mám je hrozně divné. Potřebovala bych něco takového. A jestli se po tom vlasy nemastí, tak je to další plus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem byla z toho tonika mile překvapena. A to, že nemastí vlasy, je další plus.

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí barva tekuté rtěnky Bourjois! :) Zaujalo mě vlasové tonikum od Weledy, těším se na recenze :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ta barvička moc líbí :) Giveaway se určitě zúčastním :)

      Vymazat
  5. Saloos uz chci dlouho vyzkouset.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyzkoušej :) Řekla bych, že to není zase tak drahá kosmetika na to, jaké má benefity a je zcela přírodní :)

      Vymazat
  6. Ta tekutá rtěnka vypadá skvěle! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peggie, moc se mi tenhle typ článků líbí! Určitě bys s tím měla v létě pokračovat :) Zaujal mě olejíček na vlasy od Weledy, nějaký bych si mohla koupit, můj nynější mi dochází. A taky až mi dojde můj levandulový odličovací olej, musím si koupit ten, co máš ty, protože tahle řada s Tea Tree mi přijde nejlepší. A naposled musím říct, že jsi opravdu nevypadala jako strašák a makeup se ti nevytratil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Teri :) To není olejíček, ale spíš taková vodička. Myslím, že kdyby to byl olejíček, tak by se mi ty vlasy začaly mastit. Ten odličovák Lemon Tea Tree si pořiď, je dokonalý.

      Vymazat
  8. Těším se na recenzi na vlasovou vodu :) Věřím, že právě bylinky mohou vlasové pokožce opravdu pomoci :) Odličovací olej jsem ještě nezkoušela, ale pokud mám voděodolnou řasenku, používám na ni olej kokosový. Jinak ze stejné řady mám klasický obličejový olej a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kokosák jsem zkoušela na odlíčení jednou a strašně mi vadilo, jak jsem po tom byla celá mastná :D

      Vymazat
  9. Ta matná rtěnka od Bourjois má nádhernou barvičku :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks