neděle 7. května 2017

14. 5. 2017 | Den matek

Pěkný den :)

Příští týden v neděli oslavíme významný den, který patří našim maminkám. Proto dnešní článek věnuji menší inspiraci, co mamce koupit. Jelikož mám ráda kosmetiku, budou to právě kosmetické dárky. Věřím tomu, že ne jeden zmíněný dárek v článku by mamince zaručeně vykouzlil úsměv na tváři.



Nejdřív jsem vybrala tři produkty, které mamka ráda používá a nedá na ně dopustit. V pečující kosmetice dává přednost českým značkám. Miluje Ryor, Astrid a Saloos. Často prozkoumává zapadlé drogérie, ve kterých tyto značky můžeme najít.

V poslední době se mamka zbláznila do Astridu. Tato značka jí vyhovuje a evokuje v ní její mládí. Nejvíc si oblíbila jejich micelární vodu pro normální a smíšenou pleť. Mám pocit, že už má třetí balení. Podle mamky micelárka hezky vyčistí pleť a odlíčí řasenku, bez toho aniž by štípala v očích.



Na narozeniny jsem jí koupila Arganový olej Saloos a ten si také zamilovala. Používá ho každý večer po sprše a ráno po probuzení. Olej se rychle vstřebává a na pleti nezanechává mastný film. Pochvaluje si ho, protože má po něm pleť krásně jemnou a vyživenou. Několikrát jsem ho také zkoušela a s mamkou můžu souhlasit, protože jsem po použití měla pleť hebkou a hydratovanou. Výhodou je, že je čistě přírodního původu a lisovaný za studena. Také je super, že je to produkt od české značky v BIO kvalitě a stojí něco přes 100 Kč. Myslím si, že tento olej je super dárek a udělá radost každé mamince.



Jelikož má mamka hodně vysušené ruce, musí mít krém na ruce vždy při sobě. Obvykle musí mít jeden u postele, jeden v batohu a jeden v práci. Mezi její oblíbence patří krém na ruce s grepovým extraktem a rozmarýnovou silicí. Opět je od české značky, tentokrát Ryor a stojí cca do 60 Kč, což není moc. Mamka ho má ráda, protože se rychle vsákne a zanechá ruce vyživené a jemné.



Na eshopu Notino.cz také myslí na naše maminky. Na Den matek vytvořili speciální kolekci, ve které najdete plno kosmetických produktů, které potěší každou ženu. Vybrala jsem pár produktů, které by zaručeně mojí mamce udělaly velkou radost. Pokud vám moje inspirace nestačí, doporučuji kouknout do speciální kolekce pro maminky, kde určitě něco vyberete. Na hodně produktů v kolekci je právě akce, takže ještě ušetříte.




Jakou kosmetickou značku preferuje vaše maminka? Čím ji letos obdarujete? :)

P.S.: Pokud rády soutěžíte, u Terky na blogu DocumentThisMoment právě probíhá narozeninová soutěž, ve které jsou super kosmetické věci.

4 komentáře:

  1. Mamka má taky hodně ráda kosmetiku Astrid a ještě nedá dopustit na Avon. Teď si ale hodně oblíbila můj krém na ruce od Manufaktury, tak jí ho v budoucnu asi pořídím. Co se týče Dne matek, tak ten se u nás vůbec neslaví :D

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný článek! Líbí se mi jak jsi si vzala inspiraci z vlastní maminky a psala co se jí opravdu líbí! To je moc hezký! :) <3 Moje maminka má ráda parfémy, takže by ji udělal radost jakýkoliv parfém. :)
    Moc krásný článek! :) <3
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Na tvém blogu jsem poprvé, ale určitě ne naposled! Jsi moc milá, sympatická a vtipná a tvůj blog je úžasný! <3
    Také mám blog a byla bych nejšťastnější na světě kdyby ses podívala! :D <3
    Já se jdu hned přidat mezi tvé pravidelné čtenáře a followers na všech sociálních sítích! :D <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid má skvělý micelárky, souhlasím, že odlíčí řasenku bez štípání očí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem mamince koupila bombu do koupele od Lushe z jejich kolekce na den matek. Myslím, že jí udělala docela radost :) Jinak tvoje tipy jsou super! Já bych jí jinak vybrala olejíček od Saloosu nebo nějakej hezkej lip cream od Nyxu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks