pondělí 19. prosince 2016

Urban Decay na Notino.cz

Pěkný den :)

Původně jsem letos chtěla udělat nějaký článek, kde bych vám dala tipy na kosmetické dárky, ale kvůli tomu, že jsou Vánoce za pár dní a vy už všechny dárky určitě máte, nemělo by to cenu. Velké ponaučení pro příští rok, že nemám všechno nechávat na poslední chvíli. Každopádně, zjistila jsem jednu věc, o které vás musím informovat. Je vám určitě jasné, o co jde, protože je to v nadpisu článku. Řeč bude o mém oblíbeném eshopu Notino.cz, na kterém najdete nepřeberné množství kosmetických značek. Už tam nechybí ani Urban Decay!



Asi ta nejlepší kosmetická věc, kterou jsem v poslední době zjistila, je ta, že na eshopu Notino.cz je dostupná značka Urban Decay. Především jejich paletky očních stínů a další sortiment. Dlouho jsem si tajně přála, aby na Notinu byla tahle značka dostupná. Jsem ráda, že mé přání bylo vyslyšeno.

Na eshopu je celkem dostupných šest paletek očních stínů. Dvě malé Naked Basics, všechny tři Naked a Naked Smoky. Sama o malé verzi Naked Basics už dlouho sním. Líbí se mi, jak je paletka malá (díky tomu je skvělá na cestování) a barevná sladěnost stínů. Paletka obsahuje základní barvy, které můžete použít v každé situaci. Nezlobila bych se, kdyby se ke mně dostala Naked3. Ta paletka se mi strašně líbí. Je krásně laděná do teplých růžových tónů.




Dále je na eshopu dostupných pár kosmetických sad. Mně osobně zaujala sada Little Perversions, která obsahuje miniaturku lesku na rty, tužky na rty, očního stínů, podkladové báze, štěteček na rty, ořezávátko a kosmetickou tašku.
Nechybí ani fixační sprej, rtěnka a profláknutý make-up Naked Skin.




Na mém wishlistu od této značky se momentálně nacházejí tři věci - paletka očních stínů Naked Basics, korektor a make-up Naked Skin, přičemž prioritou je pro mě asi make-up, protože je to celkově moje nezbytnost. Jelikož se svou pletí nejsem spokojená, make-up je pro mě vždy nezbytností. Právě na tento make-up jsem slyšela dost chvály. Věřím tomu, že by se společně s korektorem ze stejné řady perfektně doplňovaly.




Jakou věc byste si od Urban Decay přály? :)

10 komentářů:

  1. Já mám dvojku a barvičky jsou to nádherné. Jen mě tedy zklamala výdrž. V dekorativce se moc nevyznám, ale čekala jsem, že za ty peníze mi na očích vydrží každý den, ale není to tak a budu si muset pořídit nějakou bázi :(

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, noo ráda bych si nějakou jejich paletku pořídila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. myslím, že sa nachádza aj na slovenskej verzii stránky, avšak ešte som si nič od Urban Decay neobjednala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych chtěla snad jakoukoliv paletku od UD!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně taky :D Ale kdybych si mohla vybrat, volím Naked3 :)

      Vymazat
  6. Ach jaj, tomuto sa bude veľmi ťažko odolávať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Urban Decay je skvelá značka a plánujem si svoju zbierku rozšíriť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. fakt? to som si vobec nevsimla!
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu, Dermacol a ine :) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.cz/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks